Wat een boefjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd mijn best in de laatste post een link te plaatsen, maar sommige onverlaten zijn me dan voor.![]()

*kuch proest mode*quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
zo'n link doe ik niet
zoek t maar uit

hij hep me doorquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
*kuch proest mode*
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #71
*/kuch proest mode*

Wat een honden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ordinaire kut-kinderen zijn het gewoon

quote:

quote:

Zijn er kinderen voortgekomen uit dat akkefietje bij Danny thuis?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, ordinaire kut-honden-kinderen dan

ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn er kinderen voortgekomen uit dat akkefietje bij Danny thuis?

Akkefietje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn er kinderen voortgekomen uit dat akkefietje bij Danny thuis?

iets met een uit de hand gelopen meeting die uitliep op ingewenste intimiteiten met de hond van Danny geloof ik. Veel meer weet ik er ook niet vanquote:

quote:
quote:

ik ben niet de hond van dannyquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets met een uit de hand gelopen meeting die uitliep op ingewenste intimiteiten met de hond van Danny geloof ik. Veel meer weet ik er ook niet van

De hond van Danny.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets met een uit de hand gelopen meeting die uitliep op ingewenste intimiteiten met de hond van Danny geloof ik. Veel meer weet ik er ook niet van

kan ik me niets van herinneren, maar dat zegt nietsquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik had niets anders verwacht.
Of ben jij ook met een stok in je anus gepord op een meeting?

En het zal niet voor een derde keer lukken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
2 dagen achter elkaar hetzelfde postaantal

jezelf quoten is zo 1993quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het zal niet voor een derde keer lukken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |