volgens mij zijn we de enigequote:Op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef Arid het volgende:
Dat is een levenvisie waar ik me helemaal bij aansluit!
Omdat je vriendins pa een grotere auto rijdt?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:37 schreef Skorpija het volgende:
Ben ik te min?
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Omdat je vriendins pa een grotere auto kar rijdt?
We hebben een kenner in ons middenquote:
Dan de mijne?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Omdat je vriendins pa een grotere auto rijdt?
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hey, bij die TT kan ik me aansluiten. Ik hekel televisie, sterker nog, het is voor het plebs.
spreekt u irl ook zo fascinerend?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hey, bij die TT kan ik me aansluiten. Ik hekel televisie, sterker nog, het is voor het plebs.
Vanzelfsprekend, ik voer het woord niet anders dan zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Ronno het volgende:
[..]
spreekt u irl ook zo fascinerend?![]()
Deze is geniaalquote:
Volgens mij heeft ie zelfs nog een hit gehad met "Blommenkinders"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Beathoven het volgende:
Heeft ie naast "ben ik te min" eigenlijk nog andere nummers geschreven
Jazeker! Check hier zijn discografie maar eens:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Beathoven het volgende:
Heeft ie naast "ben ik te min" eigenlijk nog andere nummers geschreven
Ook nog blowtje met hem gerookt?quote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef Wolter het volgende:
Mijn held. Daarom maar even een topic-kick.
Met natuurlijk knallers als pedro, vrijheid, zo moe, ma je had gelijk, hij komt hen de strot uit, etc.
Door zo'n iemand word je als rechtse rakker vanzelf links.
Zoek alleen op dit moment nog zo'n nummer over 1 of andere indiaan. Dacht ik..Gaat ie rustig, relaxt op zijn gitaar tikken ipv spelen.
Oja, die gast is ook super als je hem inhuurt. Kost maar iets van 800 euro en dan speelt ie minstens 2, 5 uur. Bij ons ging hij gewoon nog 2 uur langer door. En nee, ik heb niks met zijn management te maken..
Volgens mij heeft ie sindsdien ook niet meer gedoucht of in bad gezetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef Duder het volgende:
hahaha, armand in zijn jongere jaren
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |