We zullen ons er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
http://xbox.ign.com/articles/649/649021p1.html
De review van RS4 op IGN
Ze zijn er niet aan het gillen over het spel, en ze hebben wellicht goede punten over de SP. Maar Jezus, het gaat mij om de MP juist, en ik vind het echt mierenneukers van de bovenste plank.
Maar goed, ik moet m zelf nog spelen natuurlijk
Tgaat mij om de MP.. de SP alleen coop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We zullen ons er wel mee vermaken.
En anders alleen de SP.
Is best goed te doen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Dat Brothers in Arms is nog best wel een praat spel moet ik zeggen! Lekker pittig ook.
Jammer dat je als Duitser in het voordeel bent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef DinoPK het volgende:
Wereldspel dat BiA, onbegrijpelijk dat het spel na zoveel hype zo slecht verkocht is. De SP is leuk, de MP is al helemaal godsgruwelijk cool vind ik.
Is Ghost Recon dan niets voor je?quote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.quote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers Gameplay
ziet er vet uitquote:Op zondag 11 september 2005 01:18 schreef Strolie75 het volgende:
Screenshots van Sniper Elite
Deze staat ook nog op mijn radar. Screens zien er veelbelovend uit.
Misschien op de 360.quote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef gijsje79 het volgende:
Is Ghost Recon dan niets voor je?
En of je deze keer trappen kunt oplopen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:39 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er weer oud en vetrouwt uit, ben alleen benieuwt naar de verbeteringen wat A.I. betreft en de mogelijkheid om een tank te gebruiken.
en de versus op live uiteraard
lol idd dat konden ze ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En of je deze keer trappen kunt oplopen.
ik zag Brothers in arms laatst in de aanbieding, 20 euro dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, na Brothers in Arms zal ik niet snel terug keren naar FSW. Het is toch een gemis dat je niet zelf kunt schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |