Met de dochter van wie???quote:Op donderdag 1 september 2005 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob is met haar dochter naar bed geweest.![]()
Zijn dochter bedoelde ik.quote:
geneukt?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn dochter bedoelde ik.![]()
Rob is dus met zijn dochter naar bed geweest.![]()
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.quote:
Nouja zijn dochter is iig een lekker ding!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.
Ze had nog nooit seks gehad. Dat weet Rob zeker.
Toen zei Rob: De enige waarmee ze tot nu toe naar bed is geweest ben ik.
dude... seriouosly... dat meiske kan wel wat beters krijgen dan haar pa toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.
Ze had nog nooit seks gehad. Dat weet Rob zeker.
Toen zei Rob: De enige waarmee ze tot nu toe naar bed is geweest ben ik.
Ik vind haar ook niet zo bijzonderquote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond haar een vreselijk domme kop hebben met die ogen zo dicht bij elkaar. En toen ze zo begon te janken knapte ik helemaal af, wat een dood zeg.....
Zo erg viel ze mij ook niet op nee. Maar bij nader inzien snap ik wel wat mensen bij haar knap vonden enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond haar een vreselijk domme kop hebben met die ogen zo dicht bij elkaar. En toen ze zo begon te janken knapte ik helemaal af, wat een dood zeg.....
Menno kan,als hij op dreef is iedereen over de zeik krijgen.Slimste ventje in het huisquote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Timmai het volgende:
Rikkert laat zich helemaal opfokken door Menno
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Menno kan,als hij op dreef is iedereen over de zeik krijgen.Slimste ventje in het huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |