Idd dat viel mij ook al op, ze stond gewoon dik te loeren naar hem!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boeiende stream nu in de douche. Ex vriend en vriendinnetje bij elkaar in de douche
zie niets....quote:Op donderdag 1 september 2005 13:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boeiende stream nu in de douche. Ex vriend en vriendinnetje bij elkaar in de douche
Ik weet het, het is oneerlijk verdamme!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef b0ng het volgende:
bij een vent blijven de cameras wel op de douche gericht
willen we dat wel?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je je voorstellen dat Ralph gewoon ooit *in* Natalie is geweest?
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja
Uhm, Ja, maar ik kan me dat eigenlijk altijd wel voorstellen als mensen een serieuze relatie hebben gehad. Maar dat ligt misschien aan mij of mijn leeftijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
offtopic: je signature doet niet wat jij wil dat ie doetquote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja
Of Nathalie om Ralphquote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
idd, merkte ik ook al. Het enige wat ik goed kan volgen zijn Rob en Joostquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef vw_caddy het volgende:
Wat is de stream weer bagger*buffering*
![]()
Jij kijkt naar de garnier stream?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:10 schreef Kokstra het volgende:
[..]
idd, merkte ik ook al. Het enige wat ik goed kan volgen zijn Rob en Joost![]()
Geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij kijkt naar de garnier stream?
Daar heb je wel een punt. Je krijgt nooit wat te zien in de douche.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
ALS ze sex hebben kunnen ze het het best doen in de douches voor de spiegel en zo luid mogelijk, dan zenden ze het toch niet uit...
Dat ziet er toch niet uitquote:Op donderdag 1 september 2005 13:13 schreef Ireth het volgende:
[[url=http://img215.imageshack.us/img215/9208/mwsnap165a5cr.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik bedoelde eigenlijk zo luid en ranzig mogelijk tegen de spiegels achter het bad aan. Dat Ralph zn zak langs de spiegel schuurt en dan je zo in de aarsch van natte nathalie kunt kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Je krijgt nooit wat te zien in de douche.
De buitenstream is nog te doen, maar de binnenstream is drie keer niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.versevis.com/logreacties.asp?log=3486
hier de Garnierstreams, maar die zijn bij mij nu ook kut, terwijl ik net gereboot heb, en maar 3 vensters open...
wat bedoel je?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Natte Nathalie komt van de ochtendshows van Giel Beelen enkelen jaren terug![]()
nouja niet deze nathalie, maar dat een vast item bij giel beelen.quote:
Ik wel... je had ook nog Kalender Kimquote:Op donderdag 1 september 2005 13:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja niet deze nathalie, maar dat een vast item bij giel beelen.
Weet helemaal niemand dit...
Dat heeft Natte Lie niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef SlimShady het volgende:
Had Nathalie nu haar handen gewassen of niet?
bahquote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Dat heeft Natte Lie niet nodig
Met de dochter van wie???quote:Op donderdag 1 september 2005 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob is met haar dochter naar bed geweest.![]()
Zijn dochter bedoelde ik.quote:
geneukt?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn dochter bedoelde ik.![]()
Rob is dus met zijn dochter naar bed geweest.![]()
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.quote:
Nouja zijn dochter is iig een lekker ding!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.
Ze had nog nooit seks gehad. Dat weet Rob zeker.
Toen zei Rob: De enige waarmee ze tot nu toe naar bed is geweest ben ik.
dude... seriouosly... dat meiske kan wel wat beters krijgen dan haar pa toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rob zat te praten over zijn dochter die een vriend had.
Ze had nog nooit seks gehad. Dat weet Rob zeker.
Toen zei Rob: De enige waarmee ze tot nu toe naar bed is geweest ben ik.
Ik vind haar ook niet zo bijzonderquote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond haar een vreselijk domme kop hebben met die ogen zo dicht bij elkaar. En toen ze zo begon te janken knapte ik helemaal af, wat een dood zeg.....
Zo erg viel ze mij ook niet op nee. Maar bij nader inzien snap ik wel wat mensen bij haar knap vonden enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond haar een vreselijk domme kop hebben met die ogen zo dicht bij elkaar. En toen ze zo begon te janken knapte ik helemaal af, wat een dood zeg.....
Menno kan,als hij op dreef is iedereen over de zeik krijgen.Slimste ventje in het huisquote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef Timmai het volgende:
Rikkert laat zich helemaal opfokken door Menno
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Menno kan,als hij op dreef is iedereen over de zeik krijgen.Slimste ventje in het huis![]()
ook geen kunstquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Kokstra het volgende:
Rob is bezig met zijn been
Hoezo mag dat dan weer niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:00 schreef Falco het volgende:
Wat een sukkel die Joost. Als bankemployee mag je helemaal niet in het openbaar zeggen bij welke bank je werkt. Maar hij heeft het wel over DE BANK.
Daarmee kan hij pootje haken...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:02 schreef Kokstra het volgende:
Zo, da's een gemene haak die hij daar in z'n poot draait
In verband met veiligheid en privacy enzo. Banken willen niet dat mensen zulke dingen openbaar bekend maken. Op zich is dit nog niet zo heel erg, maar als hij meer inside dingen gaat vertellen, dan kan Joost minstens een reprimande verwachtenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:01 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Hoezo mag dat dan weer niet?
Hij werkt niet bij DE BANK, maar bij een anderequote:Op donderdag 1 september 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
In verband met veiligheid en privacy enzo. Banken willen niet dat mensen zulke dingen openbaar bekend maken. Op zich is dit nog niet zo heel erg, maar als hij meer inside dingen gaat vertellen, dan kan Joost minstens een reprimande verwachten.
Hmmja ik luisterde niet goed, want hij had het over twee banken ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij werkt niet bij DE BANK, maar bij een andere
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:05 schreef Darklight het volgende:
Maar ze mogen toch wel eten bestellen morgen? De opdracht hebben ze gehaaldals ze het redden, zal wel), ze moeten alleen nog een week extra fietsen
oh god.. nog meer zielige verhalen dusquote:Op donderdag 1 september 2005 14:09 schreef SlimShady het volgende:
Rob was bijna z'n hand kwijt.
Garnier loopt hier ook kut, ligt niet aan jouquote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef One_conundrum het volgende:
pfff de streams lopen kut bij mij, snap der niks van, gewoon met Garnierstreams een verbinding van 50kbs....
jaquote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
hebben jullie ook die aliensounds bij stream 3 & 4?
Gewoon een kraan waar warm water uitkomt...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat moet water voorstellen.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja heb ik ook last vanquote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn de camera'squote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
je hoort het steeds als de douche of de kraan aanstaat, heeft dus wel met het water te maken, geeft zeker storing ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niet het water echt van die matrixsounds. Nu is het trouwens weg.
Op de I-net streams is de bandbreedte te laag daarom hoor je dat geluidquote:Op donderdag 1 september 2005 14:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
je hoort het steeds als de douche of de kraan aanstaat, heeft dus wel met het water te maken, geeft zeker storing ofzo
Ik neem aan wit?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Joost ik wil niet weten hoe je eerste ejaculatie eruit zag
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'het was geler dan dat het later was'
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'het was geler dan dat het later was'
Omdat ze stille hints niet begrijpt?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef Darklight het volgende:
Waarom is die Natte Lie de hele tijd in de badkamer
genieten van het samenspel.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef Darklight het volgende:
Waarom is die Natte Lie de hele tijd in de badkamer
meen je niet! Screendump? meer getuigen? vertel!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef charlysilva het volgende:
Ingrid zat gisteren met een mobiel te bellen Uiteraard wist de cam niet hoe snel ze moesten wegdraaien.Ingrid heeft dus 100% zeker een geheime opdracht. Dit gebeurde rond half 9 in de avond,Ingrid zat in de tuin.
In de tuin? Is dat niet een beetje... opvallend?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef charlysilva het volgende:
Ingrid zat gisteren met een mobiel te bellen Uiteraard wist de cam niet hoe snel ze moesten wegdraaien.Ingrid heeft dus 100% zeker een geheime opdracht. Dit gebeurde rond half 9 in de avond,Ingrid zat in de tuin.
het woord "plassex" viel en dat kan niet natuurlijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:33 schreef Showtime het volgende:
Verdomme gaan ze naar de tuin! Zijn ze himmel gek geworden daar bij de regie!!
nog meer die dit kunnen bevestigen?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef charlysilva het volgende:
moederkoek ze probeert een muisje te vangenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef fantastrick het volgende:
Wat gooit De Buik nou in de bosjes?
1 dag, vanavond kun je de beelden van gisteren zien.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef mrcool het volgende:
Hoe veel dagen loopt die stream eigenlijk voor op de TV-uitzendingen?
Als ik het goed heb loopt dat ong. anderhalve dag voor. Want gister (woensdag) werd er uitgezonden van maandagavond en dinsdag.....quote:Op donderdag 1 september 2005 14:36 schreef mrcool het volgende:
Hoe veel dagen loopt die stream eigenlijk voor op de TV-uitzendingen?
Hoop het,waren echt maar 4 a 5 seconden.Maar weet het zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 14:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nog meer die dit kunnen bevestigen?
Gelul.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef charlysilva het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |