Het is hier net GTST...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:52 schreef Icicle het volgende:
Maareh.. de wereld vergaat niet hoor
Persoonlijk snap ik het nut van zo'n topic ook niet.. Als ik niet meer op Fok! wil posten, dan post ik toch gewoon niet meer?
makes one wondering...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er wordt niet geheimzinnig gedaan. Ik heb vrij veel contact met Re via de msn, naar aanleiding van zijn topic heb ik hem simpelweg gevraagd wat er aan de hand is. Het is zijn keuze geweest om mij dat te vertellen. Ik ga dat alleen niet hier op het forum posten omdat ik van mening ben dat dat mijn plaats niet is om te doen. Ik begrijp zijn keuze nu beter, en geloof me een actie jouwerzijds is helemaal niet nodig, daar jij niet de oorzaak van deze beslissing bent.
Haha!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is hier net GTST...
Re is met de noorderzon vertrokken onder mysterieuze omstandigheden...het volgende seizoen komt hij onverwachts en met facelift en kort haar weer terug
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is hier net GTST...
Re is met de noorderzon vertrokken onder mysterieuze omstandigheden...het volgende seizoen komt hij onverwachts en met facelift en kort haar weer terug
Uiteraard moet het wel larger than life zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Haha!
En met een miljoenenbedrijf wat hij zomaar uit het niets de grond uit heeft gestampt en met een schitterende dochter die ineens uit het niets komt opdagen
Ik denk het wel, Arnie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef PoseidonVS het volgende:
Ben ik hier goed voor de GTST-slowchat?
Ja!! Lach jij maar! jij weet natuurlijk nog niet dat hij eigenlijk jouw echte vader is en niet Elvisquote:
Zegguh, rustig hé! Ik ben niet vergeten dat jij uit de dood herrezen bent.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja!! Lach jij maar! jij weet natuurlijk nog niet dat hij eigenlijk jouw echte vader is en niet Elvis![]()
Nouuh, zit me niet te jennen moahhn!quote:
Hahahah...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is hier net GTST...
Ik ben niet te chanteren, want als je dat gaat proberen dan ga ik PdH vertellen dat JIJ het was die zijn goudvis heeft verzopen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zegguh, rustig hé! Ik ben niet vergeten dat jij uit de dood herrezen bent.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben niet te chanteren, want als je dat gaat proberen dan ga ik PdH vertellen dat JIJ het was die zijn goudvis heeft verzopen!![]()
Neuh, ik zwerf gewoon over de hei, in hele dikke mist. Geen idee wat er om me heen gebeurt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
The plot thickens...nou is RonaldV ook al vermist.......
ik kijk nooitquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Auticia het volgende:
[..].
Als je dat doet hè, als je dat doet!!
Dan laat ik je uit het fotografenbestand van AA&F halen!
Ik ben erg slecht op de hoogte van GTST
* RonaldV springt op!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik kijk nooit
hmzzzzz komt toch maar goed uit dan dat ik bezig ben die naaktfoto's van jou te verkopen aan een zeker duister bedrijf onder de naam REaction![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben niet te chanteren, want als je dat gaat proberen dan ga ik PdH vertellen dat JIJ het was die zijn goudvis heeft verzopen!![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...hoeft niet hoorquote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...hoeft niet hoor![]()
Ben er allang overheen
Jaquote:
Wie is de oorzaak dan? Daar wordt wel ontzettend geheimzinnig over gedaan. Misschien is het beter als wij zijn keuze ook snappenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er wordt niet geheimzinnig gedaan. Ik heb vrij veel contact met Re via de msn, naar aanleiding van zijn topic heb ik hem simpelweg gevraagd wat er aan de hand is. Het is zijn keuze geweest om mij dat te vertellen. Ik ga dat alleen niet hier op het forum posten omdat ik van mening ben dat dat mijn plaats niet is om te doen. Ik begrijp zijn keuze nu beter, en geloof me een actie jouwerzijds is helemaal niet nodig, daar jij niet de oorzaak van deze beslissing bent.
In het betreffende topic zeg jij dat je het snapt. Misschien kun jij er dan iets meer over vertellen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Wie is de oorzaak dan? Daar wordt wel ontzettend geheimzinnig over gedaan. Misschien is het beter als wij zijn keuze ook snappen![]()
Jaja.. ik ben laat. Ik weet het//
Ik voelde me heel onzeker op de meet, en ik denk dat ik daardoor ook veel minder gepresteerd heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In het betreffende topic zeg jij dat je het snapt. Misschien kun jij er dan iets meer over vertellen?
of vraag ik nou iets heel doms?
Ik heb je toch al eens verteld dat sporten ongezond isquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:44 schreef Xilantof het volgende:
Hey Pdehoog. zondag sportendus dat gaat niet lukken denk ik.
Mag ik vragen waardoor dat kwamquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik voelde me heel onzeker op de meet, en ik denk dat ik daardoor ook veel minder gepresteerd heb.
Is dat genoeg verklaring?
uhm, nee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:49 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik voelde me heel onzeker op de meet, en ik denk dat ik daardoor ook veel minder gepresteerd heb.
Is dat genoeg verklaring?
jahoor FlessiePessieBeebquote:
Laat ik het zo zeggen...FOT zonder flesch is (voor mij dan) minder glimlachenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
gezelligheid troef hier
Iedereen aan de hap of zo?
JAH Halloo!! BB5 was er ff op hoor!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
gezelligheid troef hier
Iedereen aan de hap of zo?
Shit, wat heb ik gemist???quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JAH Halloo!! BB5 was er ff op hoor!!![]()
Live orgaantransplantaties met wapenstilstand voor de reclameblokken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JAH Halloo!! BB5 was er ff op hoor!!![]()
13.3 Kleedt u zich maar uitquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live orgaantransplantaties met wapenstilstand voor de reclameblokken?
Argh, ik wist dat ik iets vergeten was mee te nemen naar vriendje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een wat en hoe? taalgidsje?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Argh, ik wist dat ik iets vergeten was mee te nemen naar vriendje.
Kan jij het hoofdstuk "een compliment geven" even voor me overtypen?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ook lekkere ancient dingen in soms
9.1
Welk loket moet ik hebben voor telegrafisch geld overmaken?![]()
zo eind augustus, begin september?? Al een tijdje niet meer gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Auticia het volgende:
[..]. Skipakken zijn volgens mij ook allang niet meer hip in Rusland.
Huh?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Jongens (en meisjes)...
Dat gedoe met Re heeft me aan het denken gezet (dat je niet denkt dat het door bier en het tijdstip komt, fles!), en er zijn wat kwartjes doorgevallen, onder andere over de Lekmeet. Ik weet even niet goed wat ik daarmee moet, dus ik trek me even terug uit FOT. Voor degenen die me op MSN hebben: doe maar even niet. Als ik weer goeie zin heb ben ik weer terug.
Later!
ja psies! HUH?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Jongens (en meisjes)...
Dat gedoe met Re heeft me aan het denken gezet (dat je niet denkt dat het door bier en het tijdstip komt, fles!), en er zijn wat kwartjes doorgevallen, onder andere over de Lekmeet. Ik weet even niet goed wat ik daarmee moet, dus ik trek me even terug uit FOT. Voor degenen die me op MSN hebben: doe maar even niet. Als ik weer goeie zin heb ben ik weer terug.
Later!
Ja hoor best wel.quote:
slaap je uit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor best wel.
Hee flash, hoe laat zondag?
Ligt eraan hoe laat ik er moet zijnquote:
WTF is hier aan de handquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Jongens (en meisjes)...
Later!
Ik blijfquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WTF is hier aan de handGaan we nu met zijn allen FOT boycotten
Mensen, kunnen we weer ff normaal doen met zijn allen
dziekuje - ik bedankquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:15 schreef _evenstar_ het volgende:
flesje? hoe schrijf je dankjewel op ze poolsik weet hoe je het uitspreekt maar schrijven
![]()
Maak maar eens een mooie abstracte foto morgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:11 schreef Ymke het volgende:
Tis net een slechte klucht , iedereen roept maar wat , men voelt zich aangesproken , niemand weet waar het over gaat , sommige weten het wel maar die willen niks zeggen.
belachelijk gedoe![]()
heb jij een Poolse mama???quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
oke danik ben zo blij.. mijn poolse mama komt speciaal voor mij voor de bruiloft naar nederland.. is wel ff 150 pieken die ze hard genoeg kunnen gebruiken.. zo supergaaf
zo superblij
![]()
en nu.. ijs![]()
ze is niet mijn echte mama.. maar mijn poolse mamaquote:
Ik wil die ene nog eens over doen, helemaal scherp proberen te krijgen. En nog wat andere onderwerpen zoeken...maar vind het zo ontzettend moeilijk.quote:
Oh wat gaaf dan dat ze speciaal voor jou hierheen komt!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze is niet mijn echte mama.. maar mijn poolse mamakennen die familie zo ongeveer 15 jaar.. en dan krijg je een band met die mensen he
dus beetje mijn familie en zij beetje mijn mama
![]()
![]()
Ik loop al 2 dagen goed om me heen te kijken naar mooie vormen , dus dat is al goed .quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik wil die ene nog eens over doen, helemaal scherp proberen te krijgen. En nog wat andere onderwerpen zoeken...maar vind het zo ontzettend moeilijk.
Botanische tuinen en bib hoor ik netquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik loop al 2 dagen goed om me heen te kijken naar mooie vormen , dus dat is al goed .
Wat gaan jullie zondag schieten?
laten we het op "welgevormde biomassa" houdenquote:
Lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef Ymke het volgende:
Ah , welgevormd nog wel![]()
Wie schiet wie??
seferine? jammer, maar misschien is ze wel goed met lang haarquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ben trouwens benieuwd morgen bij de kapperik heb wat gevonden denk ik alleen is desire er niet
en die zou mij knippen
nu de bazin.. dus die zal dan ook wle goed zijn
![]()
en.. en.. en.. ik zoek de uitknop van mijn stuiterbal effectwordt nie goed van mezelf
Alvast gefeliciteerd met je komende huwelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ben trouwens benieuwd morgen bij de kapperik heb wat gevonden denk ik alleen is desire er niet
en die zou mij knippen
nu de bazin.. dus die zal dan ook wle goed zijn
![]()
en.. en.. en.. ik zoek de uitknop van mijn stuiterbal effectwordt nie goed van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |