dat heeft niets met de essentie van een religie te makenquote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef latino het volgende:
achterlijke volgelingen die er helemaal niets van snappen
wel eens van go forth and multiply gehoord?quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef slarioux het volgende:
neuken is bij een boel religies zondig/slecht.
nee, nog nooitquote:op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef clowncloon het volgende:
[..]
wel eens van go forth and multiply gehoord?
wrong again...de kama sutra heeft een boedhistische oorsprongquote:op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef slarioux het volgende:
[..]
maar ik druk me half uit; sex zonder voortplanting als doel is altijd slecht en zondig.
dat het gebruik van een metafoor hetzelfde is, wil niet zeggen dat ze er ook hetzelfde mee bedoelen.quote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef fuifduif het volgende:
god x en god y zijn in principe hetzelfde. zo hebben alle religies met elkaar gemeen dat ze spreken over het licht bijvoorbeeld.
kama sutra is van het hindoeïsme.quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef clowncloon het volgende:
[..]
wrong again...de kama sutra heeft een boedhistische oorsprong![]()
sorry, wat snap je niet aan de woorden "een boel"?quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef clowncloon het volgende:
[..]
wrong again...de kama sutra heeft een boedhistische oorsprong![]()
wat snap jij niet aan de topictitel?quote:op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef slarioux het volgende:
[..]
sorry, wat snap je niet aan de woorden "een boel"?
volgens mij sprak de paus laatst iets uit dat ie in een gezin zoveel mogelijk kinderen promoot dus dat klopt niet.quote:op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef slarioux het volgende:
[..]
nee, nog nooit.
maar ik druk me half uit; sex zonder voortplanting als doel is altijd slecht en zondig. zelfs kindjes maken is soms op het randje.
in toom houden? hmmm... onderdrukken is volgens mij een beter woord...quote:op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef pieterweetje het volgende:
ze hebben allemaal gemeen dat ze zijn bedacht door mensen om mensen (lees: onstuurbare menigte) in toom te houden...
oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.quote:op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef clowncloon het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan de topictitel?![]()
straks ga je nog zeggen dat alle modjes hier gekozen zijn na goed overleg en met veel denkwerk.quote:op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef slarioux het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
daarom mag ik je toch juist wijzen op foutieve uitspraken? of ben je nou meteen beledigd?quote:op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef slarioux het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |