abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30197891
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ongelooflijk hoe jij overal Marokkanen erbij kan betrekken In Nederland zou het NOOIT, maar dan ook NOOIT zo erg zijn als dit. Hier zijn niet overal wapens te vinden, hier zal er niet massaal op de politie geschoten worden, hier zal de hulp niet geblokkeerd worden, hier zal men ook niet massaal auto's gaan hijacken etc etc.
Haha hoe weet jij dat nou. Enig idee hoeveel wapens er in Nederland zijn? Genoeg in ieder geval. Ook is het welvaartsniveau wel hoger in onze grote steden. Echter neem van mij aan dat hele bevolkingsgroepen hier ook de zaak aan het schijten zouden maken hoor. Ik kan er wel een paar opnoemen die het niet zo nauw nemen met autoriteit van de overheid.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30197892
Sterker nog, na de tsunami in ontwikkelingslanden als India en Indonesie was het ook niet zo erg
Allah Al Watan Al Malik
pi_30197960
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Haha hoe weet jij dat nou. Enig idee hoeveel wapens er in Nederland zijn? Genoeg in ieder geval. Ook is het welvaartsniveau wel hoger in onze grote steden. Echter neem van mij aan dat hele bevolkingsgroepen hier ook de zaak aan het schijten zouden maken hoor. Ik kan er wel een paar opnoemen die het niet zo nauw nemen met autoriteit van de overheid.
Tuurlijk kan jij er wel een aantal opnoemen, jij bent zo bevooroordeeld als de pest, elke bevolkingsgroep die jou niet aanstaat gun je het voordeel van de twijfel niet, zo simpel is het. De wapens waar de helft van de mensen in NO mee rondlopen komen uit geplunderde Wall-marts. Ik ken niet zulke grote winkels hier in Rotterdam waar de wapens zo maar voor het grijpen liggen. Jij wel?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30197969
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, na de tsunami in ontwikkelingslanden als India en Indonesie was het ook niet zo erg
Daar valt ook weinig te plunderen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:28:59 #280
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_30197984
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/

Zie hier de dappere inzet van de politie, als deze al gepost is, excuses
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_30198029
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar valt ook weinig te plunderen.
Er viel genoeg te plunderen, bijvoorbeeld trucks met hulp of het hijacken van auto's van de duizenden reporters of artsen. Dat is er niet gebeurd, ook werden politieagenten niet beschoten, werden ambulances niet bekogeld en werd er niet geschoten naar helicopters.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:30:44 #282
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_30198042
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Logisch, dat is een heel andere cultuur.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:32:34 #283
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30198100
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef Adagio het volgende:

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:32:34 #284
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30198101
My God! Iemand CNN aan het kijken naar het interview met mayor Ray Nagin?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30198133
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:32 schreef Rica het volgende:
My God! Iemand CNN aan het kijken naar het interview met mayor Ray Nagin?
Ja dat poste ik 5 minuten geleden al...
diegaat flink tekeer...
pi_30198172
Wtf de reporter zat te janken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30198173
We are both pretty speechless here

Damn indrukwekkend...
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:34:50 #288
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30198187
Oef, dit is niet leuk meer:

^TrInItY^
9/2/2005
6:28 am EDT

LIVE ON CNN NOW - Mayor of New Orleans Says Governement Is Not Doing Anything To Help

interview on CNN right now..

Unbelievable the guy is actually cussing on CNN saying he is so pissed. Says that God is watching all of this and if the government does not do something they are going to pay.

these are the words of the mayor of New Orleans not mine..

my fucking god

this is unbelievable

says the city is infested with jonzeing drug addicts and all they can do is form a permitter around themselves and hope they are not overrun
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30198197
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Met de watersnoodramp in Zeeland werd er ook niet massaal geplunderd. Tegenwoordig zou dat tuig hier (lees: Marokkanen) zeker wel aan het plunderen slaan en zou je inderdaad eenzelfde situatie krijgen.
Jij bent werkelijkwaar te triest voor woorden met je gezeik over marokkanen en het ophemelen van amerika.
Het gebied dat nu is overstroomd stond al bekend als geweldadig en crimineel, zo crimineel zul je in nederland geen wijk vinden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:36:38 #290
126614 Guns_n_Roses
Hadj Brahim Khaled.
pi_30198250
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
Haha, hoe briljant die dikke Negerin-officer. Midden in de winkel een stoere zonnebril op. En dan met een stalen gezicht zeggen dat ze "is looking for looters".

LOL!!!!
pi_30198345
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef Adagio het volgende:

djezus leipe zooi daar.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:39:36 #292
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30198349
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ja dat poste ik 5 minuten geleden al...
diegaat flink tekeer...
Er is drie dagen praktisch niks gedaan terwijl ze in de media vertellen dat de dijken gemaakt werden. Geen troepen terwijl er gezegd werd dat de eerste duizenden er al waren. Alles werd gedaan om transport te regelen terwijl ze in werkelijkheid wat schoolbusdrivers ronselden. Etc. En ondertussen een leger drugsverslaafden die cold turkey de wapenwinkels hebben leeggeroofd terwijl de ontbindende lijken door de straten drijven. Onthutsend.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30198371
Item over de verwoesting plusminus 150 km in het binnenland.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:42:17 #294
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30198430
Sjongejonge wat staat de VS hier gigantisch voor schut zeg.

Als ik die familieleden van mij die bij de mariniers zitten hoor over hoe de Amerikanen in het buitenland te werk gaan: je gelooft je ogen niet wat voor een materieel ze hebben, he briljant snel en efficient ze kampementen van ik weet niet hoeveel vierkante kilometer uit de grond trekken etc.

En dan laten ze hier gewoon een eigen miljoenenstad dagen aan haar lot over .

Dat wordt nog een hele klus Bush weer levend die stad uit te krijgen als hij er komt.

Ik zit nu al te wachten op de extreem strak geregisseerde beelden als hij daar aankomt. Spontane beelden van als hij tussen die mensen daar komt kun je dus echt wel vergeten.
pi_30198467
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:

Dat wordt nog een hele klus Bush weer levend die stad uit te krijgen als hij er komt.
Hij zal in ieder geval niet landen in New Orleans, mogelijk wel in andere steden. Maar inderdaad, Bush heeft weer eens gefaald, maar nu zien en merken de Amerikanen het en ze zijn boos.
pi_30198472
quote:
Ik zit nu al te wachten op de extreem strak geregisseerde beelden als hij daar aankomt. Spontane beelden van als hij tussen die mensen daar komt kun je dus echt wel vergeten.
Hij wordt gelyncht indien hij tussen de mensen komt ....
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:44:08 #297
2618 Beezz
Criticaster
pi_30198482
Was net een zeer indrukwekkende radio interview uitgezonden, op CNN, met burgemeester Ray Nagin van New Orleans die heel erg over zn zeik was, en heel emotioneel.

Dit is de enige man, die zegt waar het op staat.

`people need to get off their asses´
pi_30198556
quote:

ik zie bush er ook nog wel voor aan om deze 'spontane' beelden in scene te zetten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:47:32 #299
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30198580
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ik zie bush er ook nog wel voor aan om deze 'spontane' beelden in scene te zetten.
100 procent zeker.
pi_30198581
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat gebeurt overal dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')