Haha hoe weet jij dat nou. Enig idee hoeveel wapens er in Nederland zijn? Genoeg in ieder geval. Ook is het welvaartsniveau wel hoger in onze grote steden. Echter neem van mij aan dat hele bevolkingsgroepen hier ook de zaak aan het schijten zouden maken hoor. Ik kan er wel een paar opnoemen die het niet zo nauw nemen met autoriteit van de overheid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoe jij overal Marokkanen erbij kan betrekkenIn Nederland zou het NOOIT, maar dan ook NOOIT zo erg zijn als dit. Hier zijn niet overal wapens te vinden, hier zal er niet massaal op de politie geschoten worden, hier zal de hulp niet geblokkeerd worden, hier zal men ook niet massaal auto's gaan hijacken etc etc.
Tuurlijk kan jij er wel een aantal opnoemen, jij bent zo bevooroordeeld als de pest, elke bevolkingsgroep die jou niet aanstaat gun je het voordeel van de twijfel niet, zo simpel is het. De wapens waar de helft van de mensen in NO mee rondlopen komen uit geplunderde Wall-marts. Ik ken niet zulke grote winkels hier in Rotterdam waar de wapens zo maar voor het grijpen liggen. Jij wel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haha hoe weet jij dat nou. Enig idee hoeveel wapens er in Nederland zijn? Genoeg in ieder geval. Ook is het welvaartsniveau wel hoger in onze grote steden. Echter neem van mij aan dat hele bevolkingsgroepen hier ook de zaak aan het schijten zouden maken hoor. Ik kan er wel een paar opnoemen die het niet zo nauw nemen met autoriteit van de overheid.
Daar valt ook weinig te plunderen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, na de tsunami in ontwikkelingslanden als India en Indonesie was het ook niet zo erg
Er viel genoeg te plunderen, bijvoorbeeld trucks met hulp of het hijacken van auto's van de duizenden reporters of artsen. Dat is er niet gebeurd, ook werden politieagenten niet beschoten, werden ambulances niet bekogeld en werd er niet geschoten naar helicopters.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar valt ook weinig te plunderen.
Logisch, dat is een heel andere cultuur.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, na de tsunami in ontwikkelingslanden als India en Indonesie was het ook niet zo erg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef Adagio het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/
Zie hier de dappere inzet van de politie, als deze al gepost is, excuses
Ja dat poste ik 5 minuten geleden al...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:32 schreef Rica het volgende:
My God! Iemand CNN aan het kijken naar het interview met mayor Ray Nagin?
Jij bent werkelijkwaar te triest voor woorden met je gezeik over marokkanen en het ophemelen van amerika.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Met de watersnoodramp in Zeeland werd er ook niet massaal geplunderd. Tegenwoordig zou dat tuig hier (lees: Marokkanen) zeker wel aan het plunderen slaan en zou je inderdaad eenzelfde situatie krijgen.
Haha, hoe briljant die dikke Negerin-officer. Midden in de winkel een stoere zonnebril op. En dan met een stalen gezicht zeggen dat ze "is looking for looters".quote:
djezus leipe zooi daar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef Adagio het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/
Zie hier de dappere inzet van de politie, als deze al gepost is, excuses
Er is drie dagen praktisch niks gedaan terwijl ze in de media vertellen dat de dijken gemaakt werden. Geen troepen terwijl er gezegd werd dat de eerste duizenden er al waren. Alles werd gedaan om transport te regelen terwijl ze in werkelijkheid wat schoolbusdrivers ronselden. Etc. En ondertussen een leger drugsverslaafden die cold turkey de wapenwinkels hebben leeggeroofd terwijl de ontbindende lijken door de straten drijven. Onthutsend.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja dat poste ik 5 minuten geleden al...
diegaat flink tekeer...
Hij zal in ieder geval niet landen in New Orleans, mogelijk wel in andere steden. Maar inderdaad, Bush heeft weer eens gefaald, maar nu zien en merken de Amerikanen het en ze zijn boos.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:
Dat wordt nog een hele klus Bush weer levend die stad uit te krijgen als hij er komt.
Hij wordt gelyncht indien hij tussen de mensen komt ....quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de extreem strak geregisseerde beelden als hij daar aankomt. Spontane beelden van als hij tussen die mensen daar komt kun je dus echt wel vergeten.
ik zie bush er ook nog wel voor aan om deze 'spontane' beelden in scene te zetten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:
Ik zit nu al te wachten op de extreem strak geregisseerde beelden als hij daar aankomt. Spontane beelden van als hij tussen die mensen daar komt kun je dus echt wel vergeten.
100 procent zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik zie bush er ook nog wel voor aan om deze 'spontane' beelden in scene te zetten.
Dat gebeurt overal dus...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik zie bush er ook nog wel voor aan om deze 'spontane' beelden in scene te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |