met zo'n nare stem kun je toch niet serieus gaan acteren ?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid verteld dat ze in GTST wilde spelen.
En dat Angela Schijf toen van haar had "gewonnen"
Toen is ze daarna Baantjer gaan doen?!
Ze is ingeschreven bij Rabarber in Den Haag [theaterschool]
Rikkert vraagt of ze aan BB meedoet om bekend te worden.
Ingrid zegt dat dat niet zo is...
Maar ze werd voor zoveel acteerklussen gevraagd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef LuQas het volgende:
Bovendien is Ingrid na een jaar of twee weer gestopt aan de UvA. En geloof me, communicatie aan de UvA is nou niet bepaald te moeiijkste studie die er is...
Net met zijn badjas aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Kokstra het volgende:
Rob wakker? Waar?
Veel boeiender is het nog niet vandaagquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Vind ik ook, net zo spannend als mensen bekijken op hometrainersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Joh? Is ie brandweerman?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Tamaartje het volgende:
Pff nu weten we wel dat Ralph brandweerman is...
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef LuQas het volgende:
Iemand al enig idee wie er wie gaat nomineren vanavond?
Ik vermoed iig dat Roel sowieso voor Rob gaat.
En andersom ook vermoedelijk.
Ach gossie... wat lief..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag ook de brandweerauto rijden.
Jammer dat Lies er niet bij isquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Impry het volgende:
Nu gaan ze zich afvragen wat die koffers te betekenen hadden
Er is nog niets bekend over nomineren toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Kokstra het volgende:
Moeten ze één of twee mensen nomineren?
Dan zouden Rob en Ralph de genomineerden zijn uiteindelijk. Hoop dat Rob er dan uitvliegt.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Chantal -> Tanja
Dido -> Ralph
Ingrid -> Rob
Joost -> Ingrid
Lieske -> Ralph
Linda -> ?
Menno -> Rob
Nathalie -> Ralph
Ralph -> ?
Rikkert -> Rob
Rob -> Menno
Roel -> Rob of Joost
Tanja -> Chantal
Wat hadden die koffers daar mee te maken danquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Impry het volgende:
Nu gaan ze zich afvragen wat die koffers te betekenen hadden
Lieske weet wel beter
daar zat haar geld inquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef aidyl het volgende:
[..]
Wat hadden die koffers daar mee te maken dan
Van de bikini in een handdoek en toen in de kofferquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef aidyl het volgende:
oh ik dacht dat ze dat eerst in haar bikini, toen in haar kast, en toen in haar laars had verstopt...
Ik zal wel ergens wat gemist hebben
Voor de entertainmentwaarde mag Ralph eruit, Rob kan zo goed hinkelenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dan zouden Rob en Ralph de genomineerden zijn uiteindelijk. Hoop dat Rob er dan uitvliegt.
Maar de antipathie tussen Tanja en Chantal ontgaat me een beetje.
Daarna moesten de koffers worden opgeruimd en heeft ze het geld verstopt in een laars.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van de bikini in een handdoek en toen in de koffer![]()
Ah zo... maar dr geld is nu dus in handen van bb? Dan kan niemand het meer vinden?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van de bikini in een handdoek en toen in de koffer![]()
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Voor de entertainmentwaarde mag Ralph eruit, Rob kan zo goed hinkelen![]()
Ah zo!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
Daarna moesten de koffers worden opgeruimd en heeft ze het geld verstopt in een laars.![]()
Stream 1 loopt sowieso niet echt soepel heel de tijd. Daarom zit ik ook op twee. Bijna hetzelfde.quote:
Nee zoals LuQas net zei.. toen ze die koffers moesten pakken ging Lies een beetje flippen want ze zat op de fiets en was natuurlijk veel te bang dat iemand anders haar koffer wel leeg zou halen en in het washok zou zetten.. dus ze vroeg meteen of iemand het van haar over wilde nemen..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ah zo... maar dr geld is nu dus in handen van bb? Dan kan niemand het meer vinden?
Camera 1 doet het trouwens wel hier![]()
Ze hebben het nu over odol's hahaha
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.
ohh echt onder een plankje..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef bloodymary het volgende:
Neeee, in de kast onder een plankje!
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Tamaartje het volgende:
heey Rikkert zegt nu dat van de Telegraaf..
Dat ze nog een week langer zouden moeten fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |