Gelukkig welquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja... meningen verschillen![]()
Let op, het zal weer anderhalf uur achterlopenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef Sasami het volgende:
Zei Ralph nou kijken hoe laat het is?
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leukquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, erg, hè
Het werd laat en toen vroeg en de wekker gaat om kwart voor 7 dus tja... was de moeite niet meer.
Een soort van klokje op de jacuzziquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Sasami het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Waar kijkt Ralph dan naar de tijd?
ach je bent niet de enige...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Moet niet erger worden, vind ik eindelijk een momentje op het werk waarin ik "ff" bij kan lezen zijn er minimaal 5 topics bij gekomen. Jongens en meisjes jullie overdrijven.
Ik zie het alweer gebeuren dat dit geen productieve dag wordt voor mij
Hij gokt gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Sasami het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Waar kijkt Ralph dan naar de tijd?
Ze lullen nu alleen over muziek meer nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef D.Rose het volgende:
*baalt dat ie (nu) op het werk geen streams heeft
ik voel me zo heerlijk normaal ineens , wat een stelletje idioten bij elkaarquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leuk
hij kijkt op de klok van de Jaquote:
www.fatboy.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft trouwens iemand enig idee waar die "fat boys" vandaan komen? Want mij vriendin schijnt er al een tijdje naar opzoek te zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze lullen nu alleen over muziek meer niet
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leuk
Ohh ik dacht dat die keek naar de stand van de zonquote:Op donderdag 1 september 2005 10:42 schreef milagro het volgende:
[..]
hij kijkt op de klok van de Jazie, maar die loopt twee uur achter of zo.
ff op google zoeken dan vind je het meteenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft trouwens iemand enig idee waar die "fat boys" vandaan komen? Want mij vriendin schijnt er al een tijdje naar opzoek te zijn.
Kom op, dat kan Ralph toch nooit bedenkenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat die keek naar de stand van de zon
Dat moet ik toegeven jaquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Kom op, dat kan Ralph toch nooit bedenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |