nou, zo zwaar bedoel ik hetniet. Ik bedoel te zeggen dat als de eigenaar er geen probleem mee heeft, het goed moet zijn. Wat de rest van de wereld dan denkt, moeten zij weten, dat is toch niet relevant?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, ik zelf vind het dus ook niet moreel. Ik zou het overigens uit principe al niet doen, maar daar ben ik ook FuifDuif voor natuurlijk. Maar als je zegt "waar de eigenaar mee moet leven" dan klinkt dat wel zwaar hoor
.
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussiequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook juist dat je dat dan niet hoeft aan te passen, maar het kan wel zijndat je die ene persoon dan niet krijgt, omdat die erover valt. Of dat terecht is, is een andere discussie
Eigenschappen en uiterlijkheden vind ik twee verschillende dingen. Als je je droomvrouw/man tegenkomt, maar je houdtn iet van flaporen, is het dan logisch dat je hem/haar uit je leven laat verdwijnen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet terecht zijn? Jij valt dan toch ook op die ander vanwege bepaalde eigenschappen? Nou, dan lijkt het mij logisch dat die ander jou wel of niet mag afwijzen op basis van jouw eigenschappen.
Voor die ene persoon waarmee je een relatie heb en misschien wel de rest van je leven mee bent ?? Natuurlijk .. dat heeft niks met eigenwaarde te maken, maar meer met waar jij bereid toe bent voor je geliefde .. daarnaast is trots een van de domste emoties die er is, het kan mensen zwaar in de problemen brengen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat dan pech hebben, maar ik vind het persoonlijk dan een beetje zwak om je voor die ene persoon aan te laten passen. Ik bedoel, je hebt toch ook een bepaalde eigenwaarde en trots?
hmm, de vraag was toch een "one-night-stand" mee naar huis nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind (maar dat is natuuriljk persoonlijk, dat is voor iedereen anders) een uitgebreide vrijpartij waarbij hij met handen en mond de rest van mijn lichaam verwent, ook erg lekker. Natuurlijk is neuken ook erg lekker. Het is echter in mijn beleving en ervaring niet noodzakelijk voor de kerel om groot geschapen te zijn wil het lekker zijn voor mij. De bevrediging van de vagina kan ook zeer goed met de mond
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet altijd wel erg lachen om de manier waarop mensen zichzelf altijd buiten het mikpunt willen plaatsen door bij hun bijdragen even snel subtiel op te merken dat zij "er geen last van hebben." Die mensen vind ik sowieso al erg verdacht.
Ja, maar waarom noem je het explicietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:51 schreef cypher21 het volgende:
[..]
tsja, mijn reactie was namelijk bedoeld om in te haken over het likken op een one night stand. niet over de grootte van mijn geval, want daar mankeerd niets aan.
in dat gevalquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben eht wel met je eens dat dat op een one night stand anders ligt. Then again, je kunt natuuriljk ook dan even lekker douchen voor je verder gaat
tsja, tieten zijn leuk, maar een vrouw zonder tieten heeft alsnog een gleufquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:46 schreef Com.mentator het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan n grote die weigert!!!!!! Als het op sex aan komt is alles mogelijk om het iemand naar de zin te maken.Er is meer dan penetreren alleen hoor! Ik vind het dus onzin om iemand dan maar weg te sturen!!!!
Doe je toch ook niet met een vrouw die een push-up aan heeft!!!!
Kleiner dan pak hem beet 5 cm?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef abc123 het volgende:
Vanaf kleiner dan hoeveel cm noem je hem "Klein" ??:) ALtijd zo vaagjes:)
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kleiner dan een centimeter of dertien is toch wel echt klein.
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou, het gemiddelde is 14cm.
Is er ook een Nederlandse bron? Maar goed, ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is ongeveer vijftien centimeter. Hier kun je zien dat dertien niet alleen klein is, maar dat ook maar twaalf procent van de mannen zo klein of nog kleiner is.
Dat je je er uberhaupt zorgen over zou maken is ronduit sneu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:30 schreef abc123 het volgende:
Oh dan zit ik goed....kdacht al, hoef me toch geen zorgen te maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |