Da's het onzekerheidsprincipe van A. Shock: Een vraag kan niet tegelijkertijd goed èn op tijd beantwoord worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Hee Arty!!! Nu ben je eens een keer niet te laat.....!
Vandaar het vraagteken. Dan is het wel de film die ik dacht maar... Damn. Wat was de volledige naam ook alweer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
hoort nog een woord achter.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn al twee titels genoemd hoor.
Meneer heet Costas Mandylor en zat ook in Mobsters/The Evil Empire en Soapdish.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Ik zag het nu pas...
The Doors
Fist of the North Star
Soapdish! Dat was 'm. En Mobsters was toch zo'n flauwe ietwat kinderlijke verfilming over het maffiawereldje met Christian Slater en Patrick Dempsey?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer heet Costas Mandylor en zat ook in Mobsters/The Evil Empire en Soapdish.
ArtyShock +1
Yep. 't Is een scène waarbij het beeld opsplitst en vervolgens in kwarten verdeeld wordt. Ze zitten met z'n tweeën in de auto terwijl het landschap voorbij zoeft. Eén van de onbezorgde momenten in de film.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
Zijn dat vier dezelfde beelden? Hoort dat zo? (ik bedoel, in de film)
Delivery?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yep. 't Is een scène waarbij het beeld opsplitst en vervolgens in kwarten verdeeld wordt. Ze zitten met z'n tweeën in de auto terwijl het landschap voorbij zoeft. Eén van de onbezorgde momenten in de film.
De grote baas is terug.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Nee, je droomt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Géén griezelfilm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Sheri droomt van de chocoprins op het witte paard.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:Als ik droom...waar zijn Jude Law en George Clooney, bedekt met chocola dan...?
Texas Chainsaw Massacre?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri droomt van de chocoprins op het witte paard.
Da's niet de goede wijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Sideways?
Helaas... 't was Pinot.quote:
Aanradertje. Eentje in de categorie sloom & prettig met een paar ongemakkelijke momenten. Je moet wel Paul Giamatti een beetje kunnen hebben.quote:
't Is een regelrechte anti-bob reclame.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film ook niet gezien, maar Wijn + Auto= Sideways. Altijd.
Bill & Ted.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet dit illustere duo
[afbeelding]
Of de robo-usses. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
Bill & Ted.
ArtyShock +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |