't Is niet Freddie. Die deed het met dromen...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Sheridana het volgende:
Heel juist opgemerkt
Let vooral op het 'summon' gedeelte....
Sorry wist ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
graag...de man is een moordenaar en mijn familie heeft ook onder hem geleden...
Het zij je vergeven...
Oh! Hellraiser!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Sheridana het volgende:also does not kill quickly; he and the ...are well-versed in torture. Death does not end the suffering of his victims, either, as the victims are brought to hell, where (in
's words), "We have an eternity to know your flesh
Nu is het een inkopper denk ik...
Dat is ons vrolijke vriendje jaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Pinhead?
Gelukkig we zijn nog vriendjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dat is ons vrolijke vriendje ja
[afbeelding]
Man, als ik er zo uit zo zien, zo ik ook best vervelend worden denk ik...
mr_a +1![]()
![]()
Precies! Ik zag opeens die gouden doos met ingewikkelde figuurtjes weer voor me. Ik dacht al... Waar ken ik dat Lament Configuration van...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Pinhead?
Oh ja. Wíe. Niet welke film.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
Dat is ons vrolijke vriendje ja
[afbeelding]
Man, als ik er zo uit zo zien, zo ik ook best vervelend worden denk ik...
mr_a +1![]()
![]()
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig we zijn nog vriendjes.![]()
Das waar. En nog hebben ze niks door.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....
Tja... Alleen mijn tijdscontinuüm heeft een faseverschuiving van pakweg een minuut vergeleken met die van jullie. Heel frustrerend.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....
Nou ja Arty, je zat absoluut in de goede richting
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef wyccie het volgende:
Op zich he... als die pinnen er niet zaten, heeft die man best een aardige kop.
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja... Alleen mijn tijdscontinuüm heeft een faseverschuiving van pakweg een minuut vergeleken met die van jullie. Heel frustrerend.
Mèn, wie is die Hulk Hogan look-alike ook alweer...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 2 films waarin je hem zag
[afbeelding]
Of het is bij hem altijd Groundhog day.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
John C. Reilly?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Heb je een plaatje waar hij ons recht aankijkt?
Raising Arizonaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintjestijd dan maar:
-Kinderloos echtpaar steelt baby.
- Vader Jolie laat huilend kind achter na fight of his life.
- Axel Foley goes Tibet
- De witte Zatoichi
ArtyShock +1quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Raising Arizona
The Golden Child
Was jij dat? Was het alweer vergeten, herinner me er nou niet aan...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dacht dat ik on your bad side was gekomen na die gamecharactersvragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |