Mogu lieverd...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:10 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen Gijsjes.......
Nog 1 maand
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mogu lieverd...
Ben je al een beetje nerveus![]()
![]()
Pisvlekquote:
quote:
quote:
quote:
penis..... ik mis jequote:
wat is groot en wat is klein??quote:Op donderdag 1 september 2005 08:37 schreef QueenR het volgende:
mogge gijsjes![]()
spannend, trouwen. Gaan jullie trouwen met alle toeters en bellen en flink feest enzo? Of meer casual met handjevol mensen en het geld voor groot feest lekker uitgeven op een vakantie?![]()
vind 250 toch al best aardig, volgens mij KEN ik nog niet eens 250 mensenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is groot en wat is klein??
250 mensen is niet zo groot nee.... en het geld gaat naar de rekeningen
Voor mijn doen is dat klein.... 250...... bij een groot feest komen er toch al gauw zo'n 1200-1500 mensenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
vind 250 toch al best aardig, volgens mij KEN ik nog niet eens 250 mensenMaar geen vakantie dus?
![]()
met 1200-1500 mensen voor een persoonlijk feest? dan zou je dus ook die vage bekende die je ooit hebt ontmoet bij de vleessectie in de AH uitnodigen ofzo? of hebben jullie om te beginnen allebei al een hele grote familie?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Voor mijn doen is dat klein.... 250...... bij een groot feest komen er toch al gauw zo'n 1200-1500 mensen![]()
![]()
vakantie? jawel.... tot de benzine op is![]()
![]()
ik heb een grote familie ja....quote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
met 1200-1500 mensen voor een persoonlijk feest? dan zou je dus ook die vage bekende die je ooit hebt ontmoet bij de vleessectie in de AH uitnodigen ofzo? of hebben jullie om te beginnen allebei al een hele grote familie?
en vakantie, geen geen gepland iets dus? je rijdt gewoon aan en ziet wel?![]()
grote familie had ik natuurlijk kunnen weten....quote:Op donderdag 1 september 2005 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb een grote familie ja....maar dat boeit me allemaal niet, dus ik nodig 10 % daarvan uit
neh... we hebben niet echt iets gepland nee..... we zien idd wel....
Die middelvinger ookquote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
bellen op het strand is zooooooo vervelend
[afbeelding]
2 weken allebei.... dus tijd genoeg om wat leuks samen te doen toch?? tuurlijk komen er foto'squote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
grote familie had ik natuurlijk kunnen weten....Maar ook leuk, spontane acties zo. Heb je een behoorlijke tijd vrij? of is dat helaas maar kort? Ben wel benieuwd hoor, veel foto's online plaatsen he!!
![]()
jaquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
quote:
Jeeeeezus wat lekker !!!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Kheb mn katten al verteld dat er met andere dingen word gespeeld in de slaapkamer dan met kikkers. Dat ze hun perverse ideen buiten mogen laten wat mij betreft.
Ik ben benieuwd of ze er naar gaan luisteren.
Hoeveel daarvan gaan er na de bruiloft weer terug naar het land van oorsprong?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
Voor mijn doen is dat klein.... 250...... bij een groot feest komen er toch al gauw zo'n 1200-1500 mensen![]()
![]()
Guntquote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker, net terug van de huisarts. Schimmelinfectie in mond, tong en keel.
Bedankt Chantal, want die heeft in China opgelopen.
Ik wil het niet weten gijsquote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
lachenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
Nieuw lid van de Village People ontdekt!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs ik wil niet weten hoe zij er aan is gekomen danquote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Bruce Lee gebaft misschienquote:Op donderdag 1 september 2005 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik wil niet weten hoe zij er aan is gekomen dan
Kut voor je
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Stink foto doet het niet zekerquote:
Alles?quote:
Een of andere smerige gel om mijn mond mee te spoelen. Moet over 4 dagen voorbij zijn.quote:Antibiotica nu?
vrijen?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alles?
[..]
Een of andere smerige gel om mijn mond mee te spoelen. Moet over 4 dagen voorbij zijn.
jawel hoor, slaat alleen blijkbaar niet zo aan....quote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stink foto doet het niet zeker
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
jawel hoor, slaat alleen blijkbaar niet zo aan....![]()
Strooooohol.... kijk nou evenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er goed uit man dat Tombraider![]()
Lekker sfeertje en geluid !
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7396&type=wmv
ja is toch zo?quote:
Gijs...ik was het aan het downen!quote:
"Voor de mobiliteit van de gewone man is dit een ramp. Bovendien is het niet te verkopen dat olie in andere West-Europese landen veel goedkoper is, terwijl het nota bene in Nederland wordt geraffineerd", vindt Klok.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
1,50 Euro voor 1 liter benzine![]()
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=37657
Dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 1 september 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik was het aan het downen!Net gekeken en gegild!
Zo hoort een Tomb Raider spel te zijn.![]()
Gijs, maar iedereen betaald toch netjesquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Voor de mobiliteit van de gewone man is dit een ramp. Bovendien is het niet te verkopen dat olie in andere West-Europese landen veel goedkoper is, terwijl het nota bene in Nederland wordt geraffineerd", vindt Klok.
Das de enige oplossing cho. Massaal weigeren om het te betalen. Zeker weten dat het dan flink daalt maar ja daar hebben we niet de ballen voor. Of te lui, we vinden het veels te duur maar betalen toch gewoon om met de auto boodschappen om de hoek te gaan doen omdat lopen met zware tassen zo rot is.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, maar iedereen betaald toch netjesWe zijn zo braaf... In Canada vertikte iedereen te tanken voor 3 dagen... was een ramp toen voor de Tank bedrijven en die lieten de prijs met 10 cent zakken.
We hebben macht alleen Nederlanders beseffen het niet of willen graag betalen.... !
Gijs, ik MOET tanken om naar mn werk te komen of boodschappen te doen. En dat geldt voor iedereen, hoe wil jij regelen dat we 3 dagen niet tanken? We MOETEN wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, maar iedereen betaald toch netjesWe zijn zo braaf... In Canada vertikte iedereen te tanken voor 3 dagen... was een ramp toen voor de Tank bedrijven en die lieten de prijs met 10 cent zakken.
We hebben macht alleen Nederlanders beseffen het niet of willen graag betalen.... !
zou mooi zijn inderdaad, gewoon niemand tanken voor een paar dagenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
kan mooi in een weekend, neemt heel Nederland op vrijdag vrij en dan 3 dagen niet tanken. Moet best te halen zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik MOET tanken om naar mn werk te komen of boodschappen te doen. En dat geldt voor iedereen, hoe wil jij regelen dat we 3 dagen niet tanken? We MOETEN wel.
Ik ga denk wel eens nu met mn baas praten over een leaseauto, want de brandstof kosten krijg ik er niet uit zo.
alle 7 prima choquote:
trein en boodschappen op de fiets? of ff winkelwagentje op en neer duwen. Of woon je zo vreselijk ver weg van de winkel?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ik MOET tanken om naar mn werk te komen of boodschappen te doen. En dat geldt voor iedereen, hoe wil jij regelen dat we 3 dagen niet tanken? We MOETEN wel.
Ik ga denk wel eens nu met mn baas praten over een leaseauto, want de brandstof kosten krijg ik er niet uit zo.
Wij krijgen gelukkig 19 cent per kilometer... maar nog even en dan halen we dat niet eens meer.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
He jammer ..... ik wil die stink brown dissen... krijg ik zelf een dis naar m'n hoofdquote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
jawel hoor, slaat alleen blijkbaar niet zo aan....![]()
Iedereen kan wel een paar dagen zonder auto hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Te ver om te lopen met een winkelkar, op de fiets al die zooi meenemen is ook geen optie.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
trein en boodschappen op de fiets? of ff winkelwagentje op en neer duwen. Of woon je zo vreselijk ver weg van de winkel?
Wij hebben ook zoiets.. ik weet niet of ik daarmee uit kom hoor..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wij krijgen gelukkig 19 cent per kilometer... maar nog even en dan halen we dat niet eens meer.
Inderdaad gijs... een lease auto zou wel een goeie oplossing zijn... je rijdt ook niet gratis maar het scheelt je wel een hoop geld!
Ik al helemaal nooit.. zie wat het resultaat isquote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen kan wel een paar dagen zonder auto hoor
Maar ok,... je hebt een punt... we moeten tanken. Maar ik tank al een half jaar niet meer bij de marktleider !
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He jammer ..... ik wil die stink brown dissen... krijg ik zelf een dis naar m'n hoofd
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He jammer ..... ik wil die stink brown dissen... krijg ik zelf een dis naar m'n hoofd
Voor mij was het een baard !quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
scheelt het als ik zeg dat ik er toch even over nagedacht had om een glimlach te krijgen bij het zien van die foto?
Ja dat scheelt welquote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
scheelt het als ik zeg dat ik er toch even over nagedacht had om een glimlach te krijgen bij het zien van die foto?
die dissquote:
Whhehehehe... mooi he... heb ik weer natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whhehehehe... mooi he... heb ik weer natuurlijk
CD al op de bus gedaan?quote:
Dikkerds willen graag 'gemakkelijk' bewegenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whhehehehe... mooi he... heb ik weer natuurlijk
Nog niet eens gebrandquote:
Dat luiequote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog niet eens gebrand
Dit helpt natuurlijk ook nietquote:
Een dikke tongzoen wel?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit helpt natuurlijk ook niet
met die schimmel van je?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
met die schimmel van je?![]()
[afbeelding] zoentje?
Gadverdamme, moet daar nou een plaatje bijquote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding] zoentje?
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gadverdamme, moet daar nou een plaatje bij
Zo ziet mijn tong er echt niet uit!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:53 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] zoentje?
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
zelfde site als foto van Brown eerder.. staan nogal wat interessante foto's op.. pffff!!![]()
Half dagje en dan weer weekend, volgende week donderdag vakantie!![]()
Podverquote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
zelfde site als foto van Brown eerder.. staan nogal wat interessante foto's op.. pffff!!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben ook al een tijdje aan het kijken![]()
zit nu bij de filmpjes
quote:¡TAN TEENS Y TAN TETONAS...¡
Ikke elke dagquote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen kan wel een paar dagen zonder auto hoor
Maar ok,... je hebt een punt... we moeten tanken. Maar ik tank al een half jaar niet meer bij de marktleider !
ik bij Esso en het kan me niet verrotten wat het kost. Dat komt pas als ik de volgende lease bak uit mag gaan zoekenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn ouders tanken bij Tango, scheelt 10 ct per liter ofzo.
Jezusquote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
nog wat interessants erbij?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben ook al een tijdje aan het kijken![]()
zit nu bij de filmpjes
En was het vermoeiendquote:Op donderdag 1 september 2005 12:59 schreef Bastard het volgende:
Ik heb lopend de boodschappen gedaan
Dat is dus gewoon een 360 wa?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een 360 wa?
en je houdt nog wat over ook zelfsquote:Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een 360 wa?
wrijf het er maar in.quote:
Je hebt tenminste de luxe om een auto te rijdenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:13 schreef Bastard het volgende:
[Xbox 133] What's left?
Serieus
Als jullie een forza of een pgr2 kopen om het te proberen... probeer dan maar dit nieuwe deel van RS. Oude tijden herleven weer
Oh ja.. ik heb een demo movie gezien van het spel Prey... voor de 360, he-le-maal gek geworden gewoon
Die lichtval, het vage spel, op het plafond lopen, en zo weer op de grond, die wapens, die vijanden, die wereld![]()
![]()
Demo duurt iets van 6 minuten, alleen maar in game beeld!
hahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
[..]
en je houdt nog wat over ook zelfs
Zeg huil eens niet zo... ik moet 900 euro aan Eneco betalen manquote:
poepEnencoquote:Op donderdag 1 september 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg huil eens niet zo... ik moet 900 euro aan Eneco betalen manGewoon om lachen en payen ! Voel je weer eens dat je leeft. Laat dat koolmonoxide maar eens goed stromen in die aderen van je
Gijs, uiteraard betaal ik het. Auto = vrijheid.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Zeg huil eens niet zo... ik moet 900 euro aan Eneco betalen manGewoon om lachen en payen ! Voel je weer eens dat je leeft. Laat dat koolmonoxide maar eens goed stromen in die aderen van je
Hij is gaaf hequote:Op donderdag 1 september 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
B... net het video-interview van Prey gezienHOLY SHIT !!!! Briljant !!
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Tot waar loopt die demo? Alleen de restaurant-scene? Vreselijk cool spel, ik kan niet wachten om straks weer verder te gamenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:22 schreef Bastard het volgende:
En Fahrenheit gespeeld.. ook cool hoor.. die keuze's!
Uiteraardquote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef kepler het volgende:
[..]
gaaaaaaaaaast
ik kan niet volgende week...
Gijs, ik heb gekeken. Je kan wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef kepler het volgende:
ik kan niet volgende week...
Ik bel je dus niet terug hequote:
Nintendogsquote:Op donderdag 1 september 2005 20:24 schreef Magneet het volgende:
beagle?
dan ben ik zeilenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb gekeken. Je kan wel.
ik hoop dat je boot zinktquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ben ik zeilen
September zitten mn weekenden vol...
Oktober ook al praktisch
Multimediaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737
quote:# RGB video output will only be possible if you purchase the £17.99 cable separately - regardless of whether you paid £209.99 or £279.99 for your Xbox 360 console.
# Video cables from Xbox 1 will not work with Xbox 360.
guntquote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef Magneet het volgende:
gvd wil je die internet uitzending van BB gaan kijken, vliegt internet eruit
Door een tropische storm.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik hoop dat je boot zinkt
M$$$$$$$$$$$$$quote:
Zon soort filmpje staat op de cdquote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef gijsje79 het volgende:
ftp://ftp.ubi.com/de/r6lockdown/R6L_Launch_trailer_emea_l.zip
ja hequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, wat is Fahrenheit een goed spel! Je "gamed" eigenlijk nauwelijk op een traditionele wijze, maar het verhaal en de hoofdpersonen zijn zo goed uitgewerkt dat je toch geniet.
Gijs geen enkele console levert een RGB kabelquote:
Ik vond het ook weer leuke televisie.... dat verdedigen van de grietje die die 5000 euro aannamquote:
Gijs ik heb meerdere mensen gisteren ge-sms't maar niemand had je mobiele nummerquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, wat is Fahrenheit een goed spel! Je "gamed" eigenlijk nauwelijk op een traditionele wijze, maar het verhaal en de hoofdpersonen zijn zo goed uitgewerkt dat je toch geniet.
Groot gelijk... ik zou die euro's ook hebben gepaktquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer leuke televisie.... dat verdedigen van de grietje die die 5000 euro aannam![]()
Meisje dacht ik,..... fuck ze.... je hebt het geprobeerd
Ik 'kijk' wel 24 als ik een goede thriller wil zien en 'game' wel iets anders als ik wil gamenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stuur je zo een sms-je Gijs.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik heb meerdere mensen gisteren ge-sms't maar niemand had je mobiele nummerLos van het feit dat ik dat briljant vind heb ik een heeeerlijke mededeling voor je.
Hij is al onderweg van Play. Maar bedankt dat je nog aan me gedacht hebt Gijs!quote:Ik heb Viewtiful Joe voor je gevonden. Was nog een verhuisdoos die niet uitgepakt was. Wil je hem hebben Gijs?
Oh,... kan je hem niet cancellen Gijs?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stuur je zo een sms-je Gijs.
[..]
Hij is al onderweg van Play. Maar bedankt dat je nog aan me gedacht hebt Gijs!![]()
![]()
![]()
Ze hebben hem al verstuurd. Ik kan hem wel terugsturen maar dat is ook weer zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
Oh,... kan je hem niet cancellen Gijs?![]()
Dat is het niet Gijs.... maar als iemand anders van dit spel kan genieten, ook al is het maar voor 2 weken, dan doet me dat weer goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hebben hem al verstuurd. Ik kan hem wel terugsturen maar dat is ook weer zo'n gedoe.Vind je de game zelf niet meer leuk Gijs?
Respectquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Dat is het niet Gijs.... maar als iemand anders van dit spel kan genieten, ook al is het maar voor 2 weken, dan doet me dat weer goed![]()
Is er een Gijs die VJ wilt gamen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien is er een andere Gijs met een GC die deze game wel wilt gamen?
Zijn er naast Noot, jij en ik eigenlijk Gijsjes die een Gamecube hebben en er daadwerkelijk op gamen? Ik weet dat B. de zijne onder de wiebelende keukentafel heeft staan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Is er een Gijs die VJ wilt gamen?
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
maar dan kan je niet meer op de kruisdoos online zekerquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
wat is het voordeel dan van "gold"??quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
dan kan je online gamenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is het voordeel dan van "gold"??
gohquote:
Daar heb je dan toch een 360 voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:13 schreef Magneet het volgende:
maar dan kan je niet meer op de kruisdoos online zeker![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Jij als neger zou dat toch moeten wetenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Jouw Live account wordt straks gewoon Gold mijn game leek vriendquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja maar kan je alle games die je op de kruisdoos nog wel eens online doet wel op de 360 onlinequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch een 360 voor
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar kan je alle games die je op de kruisdoos nog wel eens online doet wel op de 360 online
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jouw Live account wordt straks gewoon Gold mijn game leek vriendDan kan je online gamen, een gamerpage maken en shit downloaden !
Neequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar kan je alle games die je op de kruisdoos nog wel eens online doet wel op de 360 online
Ik hoop van wel...zal toch? BF komt in november op de Xbox en in maart op de 360. Je zal het in de tussentijd toch nog wel kunnen gamen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:28 schreef Magneet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij als neger zou dat toch moeten weten
[afbeelding]
Via je oude Xbox denk ik... ik zou er niet vanuit gaan. Ik begin erg te twijfelen om uberhaupt nog wel een Xbox live game te kopen nu !quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel...zal toch? BF komt in november op de Xbox en in maart op de 360. Je zal het in de tussentijd toch nog wel kunnen gamen?
Op deze manier wel ja...eind November moet de Xbox gewoon de kast in kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Via je oude Xbox denk ik... ik zou er niet vanuit gaan. Ik begin erg te twijfelen om uberhaupt nog wel een Xbox live game te kopen nu !
Het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:35 schreef Magneet het volgende:
bij mij komt er heet eerste half jaar geen 360 in denk ik dus bf durf ik nog wel te kopen. Ik ga ervanuit dat er genoeg mensen zijn die niet voor de 360 gaan meteen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:35 schreef Magneet het volgende:
Ik ga ervanuit dat er genoeg mensen zijn die niet voor de 360 gaan meteen
Bedankt Gijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... jij VJ hebben? Kep ? Surfer ? Iemand ?
Dat patent is uit 2001quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7555
Ik zat vast op het punt waar je ineens de 4 eindbazen achter elkaar moet doen... kwam niet voorbij de 2e ;') Zo'n drieduizend keer geprobeerd !quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt GijsMaar ik hem 'm al
Tis een fucking geweldige game, tot je bij Fire Leo komt
Een deel 2 zou cool zijn !quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat patent is uit 2001Gaat om het eerste ED
Insidegamer
Fire Leo is de 5e in dat rijtje. De eerste vier lukken me wel nu, maar wat een hel inderdaad. Ik speel ook op 'kids' nooooo way dat ik adult haalquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zat vast op het punt waar je ineens de 4 eindbazen achter elkaar moet doen... kwam niet voorbij de 2e ;') Zo'n drieduizend keer geprobeerd !
En dan speel ik op level 'kids'
Niet normaal hoor dat 'kids' niveau ! Heel cool spel maar echt veel en veels te moeilijk. Echt een spel waar je niet eens de moeite meer voor gaat doen nadat je niet meer verder komt. Daarom heb ik deel 2 ook niet gehaald !quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fire Leo is de 5e in dat rijtje. De eerste vier lukken me wel nu, maar wat een hel inderdaad. Ik speel ook op 'kids' nooooo way dat ik adult haal
Ik vond het beter te doen dna Ninja Gaidenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal hoor dat 'kids' niveau ! Heel cool spel maar echt veel en veels te moeilijk. Echt een spel waar je niet eens de moeite meer voor gaat doen nadat je niet meer verder komt. Daarom heb ik deel 2 ook niet gehaald !
fragiel land.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
'Urban warfare' in New Orleans
• Houston's Astrodome full, turns away refugees
• New Orleans survivors live among orpses
• FEMA head: Working in "conditions of urban warfare"
• Armed gangs attempting rapes, police warn
• Senate OKs $10.5 billion disaster bill
• Exhausted evacuees who had traveled more than 300 miles on buses to be housed at the Astrodome were turned away late Thursday and diverted elsewhere.
Ik zal jou eens laten liggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het beter te doen dna Ninja GaidenIk heb deel 2 ook wel gewoon liggen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7555
quote:
Boeit me echt voor geen kont gijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:35 schreef Magneet het volgende:
bij mij komt er heet eerste half jaar geen 360 in denk ik dus bf durf ik nog wel te kopen. Ik ga ervanuit dat er genoeg mensen zijn die niet voor de 360 gaan meteen
Dat komt omdat je hem niet kan halenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Boeit me echt voor geen kont gijs![]()
heel die 360 niet
dus voorlopig haal ik em niet
Krijgt hij dan pikstraf van O-Ren?quote:
Dus toch een iPod phonequote:
ik ga voor bf, als RS4 nu gewoon 30 euro was geweest had ik getwijfeld maar met BF kan je denk ik veeeeeeeeeeeeeeeel meer lol hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Boeit me echt voor geen kont gijs![]()
heel die 360 niet
dus voorlopig haal ik em niet.... ga voorlopig nog wel ff op die zwarte door .... waar ik ook al bijna niks mee doe
Zit nog te twijfelen of ik voor BF of voor RS ga....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En het is gewoon een Motorola, met iPod functionaliteiten lees ik net.
Ieuw, het is niet van Applequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
En het is gewoon een Motorola, met iPod functionaliteiten lees ik net.
Mond Nintendo-fanboy.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Toch ziet de game er niet slecht uit.
[afbeelding]
die icon van Noot.... fantastisch.... krijg er ook echt woede aanvallen van... wil die Mario uit elkaar trekkenquote:
Ik verwacht er ook niet veel van, maar ik hou hem toch goed in de gaten.quote:
hahahaha gijs.... het boeit me echt voor geen meterquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hem niet kan halen
![]()
Anders spuit je hem goudkleurig en hang je hem om je nek.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
ga hem om laten bouwen.... dan heb ik er misschien nog wat aan...
In zn bek pissen met mijn waterspuit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die icon van Noot.... fantastisch.... krijg er ook echt woede aanvallen van... wil die Mario uit elkaar trekken![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook niet veel van, maar ik hou hem toch goed in de gaten.
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders spuit je hem goudkleurig en hang je hem om je nek.
Dat komt omdat er geen leuke live games zijn Gijs....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahaha gijs.... het boeit me echt voor geen meter![]()
heb die zwarte X-box al zeker 4 maanden niet eens aangeraakt![]()
ga hem om laten bouwen.... dan heb ik er misschien nog wat aan...
Heerlijk. Mario is mijn heldquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die icon van Noot.... fantastisch.... krijg er ook echt woede aanvallen van... wil die Mario uit elkaar trekken![]()
Met de juiste chip wel hoor, maar die zijn nog duurquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Magneet het volgende:
Brown als je hem om laat bouwen kan je ook niet meer gamen met Gijsjes als BF er is. Doe nou niet man!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk. Mario is mijn held![]()
[afbeelding]
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen leuke live games zijn Gijs....
het geld niet waard dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met de juiste chip wel hoor, maar die zijn nog duur
Nou echt vernieuwend is het niet geweest deze zomer. Jij pakt oude titels uit de kast en begon je zelfs af te vragen of kotor cool was. Forza is niet eens 10% van wat PGR2 voor jou is geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Die neger is gewoon te lui om op te staan en zn xbox aan te doen.![]()
dat is absoluut zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou echt vernieuwend is het niet geweest deze zomer. Jij pakt oude titels uit de kast en begon je zelfs af te vragen of kotor cool was. Forza is niet eens 10% van wat PGR2 voor jou is geweest.
jawel hoor....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:10 schreef Magneet het volgende:
Brown als je hem om laat bouwen kan je ook niet meer gamen met Gijsjes als BF er is. Doe nou niet man!
en waar ga je hem voor gebruiken? koop gewoon een DVD speler die ook divx & xvid afspeelt man daar heb je veel meer aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jawel hoor....werkt perfect
![]()
doe het bij deze gast...
http://shop.consolehardware.com
75 euro gijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met de juiste chip wel hoor, maar die zijn nog duur
http://shop.consolehardware.com/shop/product.php?productid=16148&cat=0&page=1quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jawel hoor....werkt perfect
![]()
doe het bij deze gast...
http://shop.consolehardware.com
nope... wil hem als mediacenter gebruiken, voor aansluiting op mijn versterker voor mijn mp3's ... films kijk ik niet op divxquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
en waar ga je hem voor gebruiken? koop gewoon een DVD speler die ook divx & xvid afspeelt man daar heb je veel meer aan
Ik haal gewoon meer uit mn spellen als iemand die alle spellen gewoon lukraakt haalt, of kan halen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou echt vernieuwend is het niet geweest deze zomer. Jij pakt oude titels uit de kast en begon je zelfs af te vragen of kotor cool was. Forza is niet eens 10% van wat PGR2 voor jou is geweest.
dat kan ook met de 360, gewoon een pc ergens in een andere kamer en over wifi streamenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope... wil hem als mediacenter gebruiken, voor aansluiting op mijn versterker voor mijn mp3's ... films kijk ik niet op divx2e hard disk erin enzo... ik wil geen pc in mijn huiskamer....
hahahahaha ik dacht wel dat jij die emulator geinig zou vindenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://shop.consolehardware.com/shop/product.php?productid=16148&cat=0&page=1Ik ga dat ook doen zodra ik mn 360 heb
Xbox naar mn ouders en ouwe SNES games spelen
jongen..... wat wil je nou horen??? het boeit me niet wat jij wil en vindt.... IK ga hem ombouwen, omdat IK dat wil en omdat IK daar het nut van ziequote:Op vrijdag 2 september 2005 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat kan ook met de 360, gewoon een pc ergens in een andere kamer en over wifi streamen360 kan namelijk ouwehoeren met Mediacenter pc's.
Ik kan trouwens op me dvd speler er een dvd met mp3's in knallen en spelen maar
had gewoon een keer zin om door te zeuren, ik heb een collega die ze ook ombouwt en die me al een aantal keer heeft aangeboden die mijne ook te doen maar van mij hoeft het nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jongen..... wat wil je nou horen??? het boeit me niet wat jij wil en vindt.... IK ga hem ombouwen, omdat IK dat wil en omdat IK daar het nut van zieen IK wil geen schijfjes met muziek, ik wil gewoon een HD waar alle shit op staat en ik geen gekloot met schijfjes heb.....
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jongen..... wat wil je nou horen??? het boeit me niet wat jij wil en vindt.... IK ga hem ombouwen, omdat IK dat wil en omdat IK daar het nut van zieen IK wil geen schijfjes met muziek, ik wil gewoon een HD waar alle shit op staat en ik geen gekloot met schijfjes heb.....
Ik kan oude US psx games spelen zoals CT en XGquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, met een Xbox controllerquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan oude US psx games spelen zoals CT en XG
Ombouwen plus 160 Gb harddisk voor 160 euro... das niet veel man!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel na launch al dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, met een Xbox controller
Serieus, zodra ik een 360 heb gaat mn Xbox eventjes naar die ombouwGijs![]()
Hij heeft het over de oude Gijs !!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel na launch al dan?
Als ik de 360 heb gaat de gewone Xbox naar de ombouwboer. Die heb ik dan niet meer nodig voor live en kan dus 'weg'.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel na launch al dan?
Ahquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft het over de oude Gijs !!![]()
![]()
Niet eens zo'n slecht idee ... je raakt je oude Xbox volgens mij aan de straatstenen niet kwijt als de 360 uit is...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik de 360 heb gaat de gewone Xbox naar de ombouwboer. Die heb ik dan niet meer nodig voor live en kan dus 'weg'.
Ik verkoop sowieso mijn consoles niet, en zo issie toch nog handigquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee ... je raakt je oude Xbox volgens mij aan de straatstenen niet kwijt als de 360 uit is...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verkoop sowieso mijn consoles niet, en zo issie toch nog handigAnders gaat ie terug in de doos.
http://bigbrother.fok.nlquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Mijn manager zoekt links van BB waarin je naakte scenes zietIemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |