Whahahaha... toch allemaal blondjes?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Wat?! Dido is helemaal geen brunette
Ze heeft haar haar geverfd, en ik begrijp dat dat op verzoek is van BB.
Omdat ze verschillende types in huis wilden.
Ook Nathalie, die is blonder van zichzelf, en is gevraagd haar haar te verven.
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:32 schreef milagro het volgende:
Wat?! Dido is helemaal geen brunette
Ze heeft haar haar geverfd, en ik begrijp dat dat op verzoek is van BB.
Omdat ze verschillende types in huis wilden.
Ook Nathalie, die is blonder van zichzelf, en is gevraagd haar haar te verven.
Ja, maar ik dacht dus dat dat geblondeerd was ms of zo, en van Dido , ik dacht echt dat dit haar eigen haarkleur was, omdat ze ook van die donkere wenkbrauwen heeft en wimpers.quote:
Big Brother is controlling them.... and us?quote:Op donderdag 1 september 2005 07:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dus dat dat geblondeerd was ms of zo, en van Dido , ik dacht echt dat dit haar eigen haarkleur was, omdat ze ook van die donkere wenkbrauwen heeft en wimpers.
En dat het op verzoek van BB ishelemaal raarrrrrrrrrr !
ach, je blijft langer hangen dan de bedoeling is, en dan komen er andere nachtbrakers bij, dan wordt het gezellig, en als je dan weer vroeg op moet, is soms wakker blijven beter dan 3 uurtjes pitten.... er zitten natuurlijk ook mensen met nachtdienst , hèquote:Op donderdag 1 september 2005 07:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap niet waarom sommigen de hele nacht opblijven om BB te volgen.
Toegegeven BB is leuk, maar om daar nou de hele nacht voor op te blijven.
dat zei ikquote:Op donderdag 1 september 2005 07:48 schreef milagro het volgende:
Ralph is aan het voetballen in de tuin
whahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 07:49 schreef milagro het volgende:
En nou schopt-ie dus de bal over de muur.
quote:Op donderdag 1 september 2005 07:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno is ook wakker.
hij heeft op de bank geslapen?
moest van ingrid denk ik.....
He is definitely not the sharpest tool in the shedquote:Op donderdag 1 september 2005 07:56 schreef fantastrick het volgende:
Ralph is simpel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |