tsja.. het is en blijft zijn eigen keus he...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, maar zelfs zonder dat, Ralph heeft veel moeite met zich uitdrukken.
Ik vind dit echt zielig gewoon nu, ze moeten hem even naar de dagboekkamer roepen, want die jongen gaat dadelijk echt flippen, ik vind het eng worden...
Goeiemorregequote:Op donderdag 1 september 2005 09:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik was er ook al weer even
Goedemorgen..
Wat een gedoe joh met dat fietsen !
inderdaad, Het wordt 'n beetje "de zwakste schakel" Ralpfhh TOT ZIENS!, je was de zwakste schakel!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Tamaartje het volgende:
ik denk dat Ralph nu nog eerder weggestemd zou worden..
ze moeten ophouden nu tegen hem te praten over dit.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij is moe en gefrustreerd. De vraag is wanneer hij echt knapt.
Ja je wordt toch ziek van zo iemand..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef surferr het volgende:
[..]
inderdaad, Het wordt 'n beetje "de zwakste schakel" Ralpfhh TOT ZIENS!, je was de zwakste schakel!![]()
Ik denk niet dat Ralph wordt weggestemd..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:40 schreef yvonne het volgende:
Nu hoop ik echt dat hij blijft en niet weggestemd wordt, want dit kan verder nog leuk worden!
Hummie? Die is er toch niet bij?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:39 schreef Zapje het volgende:
Ralph staat echt op knappen nu...................Hummie krijgt hier volgens mij spontaan een orgasme van................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |