weet niet of dat zo iets. Ik had op mijn nokia ruim 200SMSJES toen ik dat simkaartje over zette in mijn razr begon het meteen te piepen van ruimte voor smsjes vol.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:24 schreef fretclick het volgende:
volgens mij is het wel mogelijk. je slaat nu je smsjes op, op je simkaart.. maar die heeft een erg klein geheugen, het moet ook mogelijk zijn ze direct op je telefoon op te slaan. Tenminste dat hoop ik hehe..![]()
ik ga op onderzoek uit
omdat ik even under cover was. Ik werk voor de AIVDquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zie ik de laatst post in dit topic, van ook_gek, niet?
Edit: nu wel, daarnet was de vijfde pagina er bij mij nog niet.
Ja dat hoor ik ook. Als je je oor houd zoals je normaal belt hoor je ook een piep (zonder dat je belt btw).quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hebben jullie dat ook. Als je gewoon het klepje open doet en je oor tegen de nummertjes aan houd dat je hem dan hoort zoemen? Okal doet de telefoon HELEMAAL niks![]()
Ik ook. Zo'n 1.500 inmiddels al. Alleen niet op de V3. Wel op de MPX200quote:Op maandag 5 december 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik heb geen probleem met smsjes. Ik kan oneindig opslaan.
ik heb de telefoon 20 november besteld, ik heb nog geen brief gekregen, nog geen telefoon, helemaal niksquote:Op maandag 5 december 2005 17:28 schreef Zapper het volgende:
Heb afgelopen week deze telefoon bij Tele2 besteld, hoeveel dagen duurt het voordat ie binnen is, iemand enig idee?
zojuist een emailtje gestuurdquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Xanthe het volgende:
Als je nog niets gehoord hebt zou ik maar eens bellen of je bestelling nog wel in het systeem zit.
Met de razr? Stop jij je simkaart eens voor de gein in een andere telefoon en kijk eens of je smsjes er op staan. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het geheugen van mijn simkaart extreem klein is. Mijn simkaart is namelijk al eeuwen oudquote:Op maandag 5 december 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik heb geen probleem met smsjes. Ik kan oneindig opslaan.
*pakt oude nokia 3310, stopt simkaart erin*quote:Op woensdag 7 december 2005 08:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de razr? Stop jij je simkaart eens voor de gein in een andere telefoon en kijk eens of je smsjes er op staan. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het geheugen van mijn simkaart extreem klein is. Mijn simkaart is namelijk al eeuwen oud![]()
Ik heb overgens vodafone
Laat, maar het is al gelukt, heb een ander language pack erin geflasht. Smsjes moet je veranderen met behulp van een seem edit en ze dan op laten slaan in je telefoon i.p.v. je simkaart dan kunnen er veel meer in. www.motomodders.netquote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
kan je niet bij taal gewoon NL selecteren dan![]()
EN HOE KRIJG IK MEER SMSJES IN MIJN MOBIEL
Dat ziet er bagger moeilijk uit man progje om seem mee te editenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Laat, maar het is al gelukt, heb een ander language pack erin geflasht. Smsjes moet je veranderen met behulp van een seem edit en ze dan op laten slaan in je telefoon i.p.v. je simkaart dan kunnen er veel meer in. www.motomodders.net
Kan wel hoor bij hunquote:Op zondag 4 december 2005 01:03 schreef ninja-mod het volgende:
Het is dan wel een 2 jarig abo waarbij je overgebleven minuten niet kunt meenemen , een redelijk ruig start tarief dokt en bellen buiten het netwerk vrij duur is.
Dat mms en wap ook al niet kan bij hun vergeet ik effe...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |