tele 2 is super de super kut...telefoon wel mooiquote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Patrick1986 het volgende:
Ik heb hem 3 november bij Tele2 besteld. Ik heb hem nog niet binnen
Wel heb ik al een brief gehad met telefoonnummer en pin+puk code
Was bij mij ook inderdaad. Een of twee dagen nadien.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na die codes heb je de telefoon waarschijnlijk snel binnen. Bij mij was dat al de dag erna.
Bekend probleem idd. Nou ja, onhandigheidje.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tot nu toe is dat gedoe met het telefoonboek ook het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken t.o.v. vorige toestellen (Samsung E800, Siemens M50). Nou ja, daar leer ik wel mee leven.
Een klein gedeelte wel, de rest gewoon op de telefoon, ik heb maar 1 mp3'tje erop en een paar foto's, nog ruim 3000kb vrij. (mp3tje beetje ingekort, je tel gaat toch niet 3 minuten lang afquote:Op donderdag 17 november 2005 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het toestel heeft maar 5Mb geheugen en daar gaan de eventuele MP3-ringtones ook nog af, dus hoe kan dat dan?
Sla je die SMS-jes niet gewoon op de SIM-kaart op?
Ik hoop het. Vandaag stopte er wel een koerier voor de deur maar hij reed weer wegquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na die codes heb je de telefoon waarschijnlijk snel binnen. Bij mij was dat al de dag erna.
Wat is er zo kut aan Tele2?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef Leintje het volgende:
[..]
tele 2 is super de super kut...telefoon wel mooi
Je zit op het telfort netwerk....daar heb je weinig tot geen bereik.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan Tele2?
Hoe doe je dat want ik kan er echt maar 15 inquote:Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef McFarmer het volgende:
Iemand had wat gepost in dit topic dat hij/zij maar 15 smsjes in de inbox kon.. Ik heb er nu bijna 90 in en ook iets van 60 in mn outbox, de geheugenmeter kleurt alleen de eerste twee blokjes in. Dus er kunnen wel degelijk meer smsjes in..
Ik heb tot nu toe overal prima bereik met Telfort.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Leintje het volgende:
[..]
Je zit op het telfort netwerk....daar heb je weinig tot geen bereik.
Heb er niks aan veranderd ofzo, staan er nu 121 in totaal in, 4 hokjes vol..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Leintje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat want ik kan er echt maar 15 in
waar zie je die hokjes dan!?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Heb er niks aan veranderd ofzo, staan er nu 121 in totaal in, 4 hokjes vol..
omdat je dan een sim only abonnement af kan sluiten en je dan uiteindelijk minder geld kwijt bent dan als je met een abonnement zou doenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom kopen als je hem bijna overal gratis krijgt?
Bij mij duurde het even eer ik kon sms-en omdat mijn nummer nog moest worden overgezet. Is dat bij jou misschien ook het geval?quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef Patrick1986 het volgende:
Als ik een SMS verstuur dan krijg ik het bericht: Verzenden niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |