Yep, ze heeft een hele mooie en professionele microfoon aangeschaft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef blieblie het volgende:
Is het nog gelukt met de computermicrofoon van Blinky?.
Misschien wel, maar op zich hoef ik niet per se weg bij Vodafone en eigenlijk vond ik die zilveren ook erg mooi. Zelfs áls ik had kunnen kiezen nam ik die misschien evengoed wel.quote:Hadden ze bij de Bel Company schuin tegenover de Vodafone shop in de buurt van de Kruidvat geen zwarte?
De bijgeleverde software installeren en updaten. Op de één of andere manier kan ik alleen . wav bestanden overzetten voor de ringtones, dus moet je de muziek ff bewerken voordat je het over kan zetten. Wavepad is een goed en makkelijk programma daarvoor. Foto's omzetten kan iedereen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef ninja-mod het volgende:
Nu nog uit zien te vissen hoe ik ringtones, wallpapers etc kan verwisselen![]()
Ik heb de zwarte versie inmiddels een maand of vier, vijf en ik heb zelfs nog geen krasje. Erg lomperik-vriendelijk toestel. En ik ben niet voorzichtig met elektronica.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb het gevoel dat het toestel best brak is, brakker dan gemiddeld iig...
Wat voor abo heb je dan? M'n pa informeerde ernaar maar moest dik bijlappen ( zelfs bij 2 jaar verlengen... )quote:Ik kreeg 'em gratis bij de verlenging van mijn abonnement.
Helaas nog niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Leintje het volgende:
weet iemand of die rose versie al verkrijgbaar is?
Het was inmiddels de tweede verlenging van twee jaar van mijn Orange abonnement. En volgens mij heb ik een 25 euro abonnement.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef ninja-mod het volgende:
Wat voor abo heb je dan? M'n pa informeerde ernaar maar moest dik bijlappen ( zelfs bij 2 jaar verlengen... )
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Heuj, ik vraag me af hoeveel fotos je kan maken met die 5 mb. En kan iemand misschien een fotootje uploaden zodat ik de kwaliteit kan zien?
Kun je die met zo'n USB-kabeltje naar je PC overhevelen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.
Ow vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
Al geupload?
Geen idee hoe het op de V3 moet maar je kunt de volgende instellingen gebruiken:quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.
Iemand enig idee hoe ik MMS enzo instel op de V3? Ik zit bij Orange...
Bron?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, Orange komt als het goed is met de V3 als prepaid-pakket. Kost dan 180 euro
Hoe heb je dat zover gekregen!??quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef blieblie het volgende:
Ik heb momenteel 56 smsjes in mijn inbox staan.
En 9 in mijn outbox.
Dus...
*verkapte ik ben populair post*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |