He geeft dat M tekentje nou gewoon blauw licht bij haar?quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
De roze Motorola RAZR is nog maar net uit, maar eigenlijk is deze nu al weer 'uit'. Je bent pas echt 'hip' als je de gouden RAZR V3i (goldRAZR) hebt. Er zijn slechts 1.000 exemplaren van geproduceerd, die wereldwijd worden verkocht in de Dolce and Gabbana winkels.
De interface van de goldRAZR is aangepast aan Dolce and Gabbana. Hoeveel de gouden RAZR gaat kosten is nog niet bekend, maar je kan er natuurlijk op rekenen dat het niet weinig zal zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijk blingding!quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
De interface van de goldRAZR is aangepast aan Dolce and Gabbana.
Nou, ik heb toevallig een uitmuntend smaakgevoel en een spiedend oog voor schone kunst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind 'm ook niet echt mooi, maar het kan natuurlijk dat ik geen smaak heb en ware kunst niet weet te waarderen.
TSS hoe arrogant zeg om dat over je zelf te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig een uitmuntend smaakgevoel en een spiedend oog voor schone kunst.
Dit is kitch... D&G kitch![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef ook_gek het volgende:
TSS hoe arrogant zeg om dat over je zelf te zeggen
Jij bent de juiste persoon om zo een telefoon te bezitten
nu kan iedereen je stomme fout zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
back atcha .
En dan heb je mijn stom slordigheidsfoutje ook nog gequote!
Terwijl ik zo snel editte...
![]()
Ja, nagel me maar aan de schandpaal!quote:
oke oke waar staat die fout dan haal ik hem wel. Ben zo dislectys als de pest dus k zie die fout nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nagel me maar aan de schandpaal!
Maar toch vind ik het een lillik ding!
![]()
bling bling is tegenwoordig in tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Maar je hebt gelijk, het goudkleurige ding is eigenlijk kitch.
Toen ik mijn v3 binnen kreeg heb ik hem meteen geflasht met de nieuwste firmware en ik kan echt super veel smsjes opslaan. Je kan hem dus proberen te flashen of de seem te edit-en...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef seto het volgende:
ook_gek, jij dat probleem al opgelost met die smsjes? Ik zit er namelijk ook mee
waar heb je die nieuwe flash vandaan dan? Want dat seem verranderen vind ik iets wat te linkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:45 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Toen ik mijn v3 binnen kreeg heb ik hem meteen geflasht met de nieuwste firmware en ik kan echt super veel smsjes opslaan. Je kan hem dus proberen te flashen of de seem te edit-en...
Nee nog niet. Ook nog niet naar gekeken om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef seto het volgende:
ook_gek, jij dat probleem al opgelost met die smsjes? Ik zit er namelijk ook mee
beter dan bij mij. Hier begint hij te piepen van te weinig geheugen bij 13 smsjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef blieblie het volgende:
Mijn max aan smsjes zit trouwens op 70. Vind ik wel wat aan de weinige kant, maar ach...
www.motox.us Op die site staat volgens mij ook uitgelegd hoe et werkt. Anders wel op www.motomodders.netquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar heb je die nieuwe flash vandaan dan? Want dat seem verranderen vind ik iets wat te link![]()
[..]
beschrijving had ik al gevonden maar vind ik net effe iets te link om die zeem te verranderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:30 schreef pandabeer het volgende:
[..]
www.motox.us Op die site staat volgens mij ook uitgelegd hoe et werkt. Anders wel op www.motomodders.net
Nee ik bedoelde da daar die nieuwe firmware staat waarmee je hem kan flashen, het gaat nu niet over die seem!quote:beschrijving had ik al gevonden maar vind ik net effe iets te link om die zeem te verranderen![]()
Kan je het even uitleggen? Het staat er niet echt duidelijk bij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde da daar die nieuwe firmware staat waarmee je hem kan flashen, het gaat nu niet over die seem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |