dat heeft ze dus nietquote:Op donderdag 1 september 2005 03:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te horen, die rollende r![]()
Dacht dat dat z'n moeder wasquote:Op donderdag 1 september 2005 03:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Rob's ex is ook zo donker, die zat naast zijn dochter bij de Live uitzending.
Jij noemt Aerdenhout niet kak?quote:Op donderdag 1 september 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee joh, Nathalie heeft ook een echt Hags accent
En Dido is idd wel typisch Heemstede Aerdenhouts netjes, net niet kak
ik moest even denkenquote:Op donderdag 1 september 2005 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Lekker hoor, collega's die bij je komen zitten om eens gezellig te kletsen "omdat je anders ook zo alleen zit"
ik noem Dido niet kak, wel oplettuh!quote:Op donderdag 1 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij noemt Aerdenhout niet kak?![]()
![]()
Ik vind dido maar een beetje een nepkakker..... kijk haar CV maar....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij noemt Aerdenhout niet kak?![]()
![]()
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid; Haat je op dit moment mensen Roel?
OMG.... Ingrid kan zo ontzettend lekker lomp uit de hoek komen!!!
Hulde...eerste bewoners been grap staat dus ook op haar conto!
quote:
of glasquote:Op donderdag 1 september 2005 03:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schaamlippen er af snijden met een stuk steen ?
![]()
Precies, ik let dus wel op....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik noem Dido niet kak, wel oplettuh!
en Ralph , rot van die fiets af, idioot!
Ingrid; "toen Rob het huis uit was zei ik zullen we Rob zijn benen erbij zetten is ie toch nog een beetje bij ons!"quote:
Ja maar zij komt uit heemstede.... A en H zijn namelijk een wereld van verschil.... er wonen ook kampertz in heemstede(niet dat dat erg is).quote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Precies, ik let dus wel op....
Jij zegt dat Dido zo uit Aerdenhout zou kunnen komen omdat ze "net niet kak is", terwijl ik Aerdenhout een van de grootste kakkers-plaatsen in NL vind.
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar zij komt uit heemstede.... A en H zijn namelijk een wereld van verschil.... er wonen ook kampertz in heemstede(niet dat dat erg is).
zeker vette kakplaats(niet dat dat erg is).quote:Op donderdag 1 september 2005 03:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat Dido een Aerdenhouts ACCENT heeft, oftewel vrijwel accentloos, maar dat ze zelf net niet kak is,quote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Precies, ik let dus wel op....
Jij zegt dat Dido zo uit Aerdenhout zou kunnen komen omdat ze "net niet kak is", terwijl ik Aerdenhout een van de grootste kakkers-plaatsen in NL vind.
Gelukkig weet ik zelf beter wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 september 2005 03:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat doet er nu niet toe, waar ze woont. Milagro stelt dat Aerdenhout een net-niet kakplaats is, en ik vind het een enorme kak-plaats. That's it....
Het is natuurlijk al wat later op de avond... maar overdag kan ik ze ook niet betrappen op onderwerpen van niveau; vaak drugs , sex...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:21 schreef Rica het volgende:
- sex
- relaties
- geslachtsorganen
Andere gespreksonderwerpen hebben ze eigenlijk niet.
Of ze probeert bekakt over te komen en het net niet te zijn.....quote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg dat Dido een Aerdenhouts ACCENT heeft, oftewel vrijwel accentloos, maar dat ze zelf net niet kak is,
Okquote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zelf beter wat ik bedoel
dank uquote:Op donderdag 1 september 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid; "toen Rob het huis uit was zei ik zullen we Rob zijn benen erbij zetten is ie toch nog een beetje bij ons!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |