abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30155438
zeg ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30155439
over 1 uur sta ik op
pi_30155440
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
zeg ik
Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren

Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30155441
Je wekker gaat over een uur, leuk!

Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30155443
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren

Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
als dit een opdracht was, ten gunste van de groep (hij zei net zelf dat het niet voor hem was, tenminste, en dat klonk zooooo zielig, dat ik dat maar geloof ) dan zal Lieske zich echt zo schuldig gaan voelen
pi_30155447
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Je wekker gaat over een uur, leuk!

Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
Naar bed gaan had op een gegeven moment geen zin meer.
Ralph gaat in bad, uitkijken datie niet in slaap valt dan.
pi_30155455
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....

Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
pi_30155456
De hele nacht trouwens ook al witte vliegjes/motjes in het huis. Ik dacht: ik meld het even.
pi_30155457
Ze hebben een "scream"masker Wat suf.
pi_30155461
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....

Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
ik ben te moe voor Tanja nu
pi_30155464
Als Tanja nu het woord zou nemen dan val ik intens in slaap. Zeker weten. Heel niet relaxtomundo.
pi_30155465
Ik wacht op: Tanja zender checken! (ik hoor haar amper, wat tegelijkertijd ook een voordeel is)
pi_30155466
Ik moet toch eens kijken hoe je een streamcapture maakt.
pi_30155468
ik wou net zeggen : grappig, ik wacht daar dus juist heel erg niet op
pi_30155470
Roel heeft nog nooit van obstipatie gehoord.
pi_30155473
Leg jij het even uit, Isa

obstipatie en constipatie
pi_30155475
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord

Het blijft een sufkut.
pi_30155476
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:54 schreef milagro het volgende:
Leg jij het even uit, Isa

obstipatie en constipatie
Exactomundo intens hetzelfde.

Maar ik zou zo af en toe wel een lijntje met het BB huis willen hebben om mee te kunnen praten (of om "BULLSHIT" te roepen tegen bijv Rob)
pi_30155477
Roel en Chantal zijn trouwens erg loom aan het fietsen. Dido wil nog even fietsen.
pi_30155480
quote:
Op donderdag 1 september 2005 05:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord

Het blijft een sufkut.
pi_30155483
Oe Oe Oe.

Pagina Prive meldt dat de bewoners vanavond een zeeeer onaangename verrassing staat te wachten.

Spannend!
pi_30155485
Tanja: Kunnen mensen ook een kastje kopen om ons dag en nacht te zien.
Menno: een kastje??
Tanja: ja, ik had ook een kastje op de tv, lijtk me niet leuk, want dan kunnen mensen ons dag en nacht zien
Roel: is de internetsite ook gratis?
Chantal: ja, is gratis dit jaar, heb ik gelezen
Dido: wat leuk!
Roel: vind ik helemaal niet leuk, staat ie nonstop aan bij sommigen. Hoor je ook geluid erbij dan?
Did: ik denk geluid wat hier hangt, niet van de zenders
pi_30155486
OMG

Ik zit net te denken, ms moest Ralph zelf een aantal km halen, maar kwam hij in tijdnood omdat iedereen natuurlijk wilde fietsen, en moest hij wel doorhalen vannacht om aan zijn quotum te komen
pi_30155487
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
pi_30155492
quote:
Op donderdag 1 september 2005 06:08 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
blijkbaar, ja.
alleen weten zij dan weer niet dat dat om 0600 uur gebeurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')