Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden warenquote:Op donderdag 1 september 2005 05:31 schreef milagro het volgende:
zeg ik
als dit een opdracht was, ten gunste van de groep (hij zei net zelf dat het niet voor hem was, tenminste, en dat klonk zooooo zielig, dat ik dat maar geloofquote:Op donderdag 1 september 2005 05:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde kijken of er ook tijden te vinden waren
Jammer dat we in het weekopdrachttopic niet hebben bijgehouden wie wanneer is op- of afgestapt.
Naar bed gaan had op een gegeven moment geen zin meer.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Je wekker gaat over een uur, leuk!
Wie gaat er nu in bad? Menno of Ralph? We krijgen vast geen beelden
ik ben te moe voor Tanja nuquote:Op donderdag 1 september 2005 05:46 schreef Isabeau het volgende:
Het gesprek tussen Menno en Ingrid is heel erg interessant, maar we hebben geen beeld, alleen geluid. Menno: doe je mond eens open, dan steek ik mijn vinger in je mond....
Menno praat even tegen Tanja, maar het gaat uiteraard over baby, buik en het hartje
Tanja: als je een rol keukenpapier op mijn buik legt dan kan je het hartje horen
Exactomundo intens hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2005 05:54 schreef milagro het volgende:
Leg jij het even uit, Isa
obstipatie en constipatie
quote:Op donderdag 1 september 2005 05:55 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: kregen jullie ook zoveel ontleden op school?
Ingrid: ja, kikkers, koeienogen
Tanja: neehee, bijvoegelijk naamwoord, zelfstandig naamwoord
Het blijft een sufkut.
blijkbaar, ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:08 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze om 6:00 de daglichten aan in het huis of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |