Zo kijk ik altijdquote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ik heb hem niet bedacht, dus kijk mij niet raar aan![]()
Zo, ook net wakker?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben druk bezig met mijn theorie leren!
Intertoys.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet voor Maandag piraten spulletjes hebben voor een zee rover show waar haal ik dat in hemelsnaam vandaan
Fop/carnavalswinkelquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet voor Maandag piraten spulletjes hebben voor een zee rover show waar haal ik dat in hemelsnaam vandaan
Nee jezelf een naamtopic geven is lkkrquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet het dan worden? Weer een naamtopic ter ere van jou?
Uit je aarschquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hahaha wat een non hummorquote:
Dat is inderdaad vrij kansloos jaquote:Op donderdag 1 september 2005 13:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee jezelf een naamtopic geven is lkkr
He Maikuuul![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Den Haag... ehm. Er zit een Ola Swirl's shop bij een snoepwinkel met erg lekker ijsquote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
* Casparovvv gaat zometeen naar Den Haag met een vriendin, om wat te winkelen
Weet iemand nog leuke winkels/boutiquejes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |