abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:07:12 #151
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43006312
Dit is een VS topic.. Als de afleveringen geweest zijn, hoeft dat niet.
Whatever I want.
pi_43007058
Damn, ook Simon Said was weer een top ep hoor. Jammer dat in dit topic amper gepost wordt, ik ben anders gewend van bv. het 24 VS topic. Come on people, jullie kijken toch ook Supernatural?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:30:34 #153
32402 s0k
..............................
pi_43009062
Ja, maar voor zo'n goede serie zijn woorden natuurlijk compleet overbodig

Anyway, iemand die al weet wat the Demon wilt? Behalve uiteraard de wereld vernietiging zoals altijd
..................................................................................................................................................
pi_43010202
Was inderdaad weer een erg goede aflevering. Ik wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar hoe het toch allemaal zit. Geen idee nog wat de Demon voor plan heeft.
pi_43011239
Nu de demon dus ook achter mensen aanzit zónder verbrande moeder is het alleen maar vager geworden.

Als hij ook gewone mensen kan overtuigen om zijn wil uit te voeren, waarom moet hij dan vrouwen aan het plafond nagelen en verbranden?

Misschien zijn de mensen met niet-verbrande moeders van nature al evil en klaar om zijn volgelingen te worden. Sam en die telekinese-gast waren van nature goed en de demon moest eerst hun woede en haat aanwakkeren voordat hij ze op kan nemen in het leger dat hij vormt om de wereld klaar te maken voor een tijdperk waarin Satan aan de macht is.

Dat is het enige dat ik kan verzinnen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:44:56 #156
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43028811
Ik denk dat de Demon achter de kids met special abillities aan zit. Sam, Max, Andy. En de dierbaren in de fik steken, is gewoon een truuk om ze te pakken te krijgen, net als nu de broer van Andy erbij halen dus en zíjn ma in de fik te steken. Denk ik.

Spannende ep weer. .
Whatever I want.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:48:44 #157
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43028846
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:13 schreef Symer het volgende:
Misschien zijn de mensen met niet-verbrande moeders van nature al evil en klaar om zijn volgelingen te worden. Sam en die telekinese-gast waren van nature goed en de demon moest eerst hun woede en haat aanwakkeren voordat hij ze op kan nemen in het leger dat hij vormt om de wereld klaar te maken voor een tijdperk waarin Satan aan de macht is.
Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?

Een leger vormen lijkt me ver gezocht en Satan heeft er denk ik niets mee te maken, of ie überhaupt al bestaat in Supernatural. Dat is gewoon erg onrealistisch en om nu ineens zo'n compleet ander pad in te slaan over Satan en een leger om de wereld te veroveren, vind ik niks voor de serie.
Whatever I want.
pi_43029392
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?

Een leger vormen lijkt me ver gezocht en Satan heeft er denk ik niets mee te maken,
Max van vorige keer, die met die vliegende messen. Satan bedoelde ik als metafoor voor 'het kwade', demonen willen toch meestal voor een tijdperk van chaos en wanorde zorgen zodat zijzelf meer macht hebben? Of heb ik Little Nicky te vaak gezien?
En als hij die 'speciale' mensen niet nodig heeft om een strijd voor hem te voeren, waarom zit hij dan achter ze aan?
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat de Demon achter de kids met special abillities aan zit. Sam, Max, Andy. En de dierbaren in de fik steken, is gewoon een truuk om ze te pakken te krijgen, net als nu de broer van Andy erbij halen dus en zíjn ma in de fik te steken. Denk ik.
Als de demon die broer gewoon als werktuig gebruikte om Andy iets aan te doen, wil dat zeggen dat Andy iets heeft dat zijn broer niet heeft. Maar de broer van Andy was sterker dan Andy zelf. Waarom zou de demon dan toch achter Andy aangaan?
pi_43051026
Solide aflevering! Wederom niet overdreven eng maar wel erg tof en intrigerend

Ik maakte een klein sprongetje toen ik zag dat deze aflevering is geschreven door Ben Edlund (Angel) en geregisseerd door Tim Iacofano (24) (ja ik ben een 24/Angel nerd )

De slotscene Er lopen dus misschien meerdere van die demonen rond??!?! omgwtfbbq wat gaat dat voor verhalen opleveren??!?!

Ik vind tof dat er in dit seizoen meer wat een rode draad door de serie heenloopt qua verhaal, seizoen 1 was toch meer gericht op stand-alone plotlijnen

Kom maar op met aflevering 6!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_43052672
Idd een erg tof en solide seizoen so far. Keep 'em coming!
pi_43204653
Ik praat lekker door hier, ook al ben ik het vooral die hier post

Weer een toffe ep. Wat ik erg goed gedaan vind is dat er altijd wel aandacht word besteed aan de overarching storyline, ook als het een 'monster of the week' episode is. Totdat Scrubs en 24 weer beginnen is dit by far m'n favoriete tv show
pi_43205306
Strakke ep idd, ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al lijkt me dat niet waarschijnlijk.

Ik vind het geweldig dat ze echt bestaande mythen of mensen gebruiken,
deze keer ook weer met Dr. H. H. Holmes
.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:29:33 #163
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43206633
Ik ben dr ook nog . Maar ik heb 'm nog niet gezien .
Morgen heb ik tijd. .
Whatever I want.
pi_43219786
hi
pi_43250467
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
Strakke ep idd, ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al lijkt me dat niet waarschijnlijk.

[afbeelding].
Wat een heerlijk vette aflevering zeg. Eindelijk weer vet spannend

I love novembers sweeps
pi_43253813
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
jeetje dat ie nog echt is ook, als je de wiki doorleest dan is die gast (ook nog doctor) echt gestoord, iedere 2 weken van contracter veranderen zodat ze niet doorhebben wat ze bouwen brrr....

Ach ja slechte jeugd gehad...
  zondag 5 november 2006 @ 17:34:47 #167
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43264835
OMG wat een ontzettend heerlijke aflevering was dit! Wat een spanningen! Ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al vrees ik dat dat niet zal gebeuren met Ellen op dr hielen. Misschien loopt ze wel weg. Aan de andere kant wel heel raar dat ze met zn drietjes achter de spirit aanzaten. Interessante case was dat ook!
En Ellens man die met John meeging! Daar hebben Dean en Sam nog niet het laatste over gehoord vrees ik. Wordt leuk nog en steeds ingewikkelder, al die intriges. .
Whatever I want.
pi_43275975
Ik vond de laatste aflevering ook mooi!
pi_43296174
Dan die grap over Katie Holmes...die hebben de meesten denk ik weer gemist.... hilarisch!
pi_43311858
Nee hoor Plotinus, was een topgrap
pi_43313810
En Veronica is alweer gestopt met Supernatural uitzenden

God bless the internet
pi_43314089
ja, trieste bedoeling.
pi_43316127
Nu alweer? Hmm, het heeft echt een eerlijke kans gekregen, zoals wel meer series....
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:56:17 #174
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43318820
Ja omdat ze te weinig kijkers hadden toch? Echt belachelijk, ik ken al zat mensen die (door mijn toedoen ) het kijken en als ik denk aan de users in het NL topic. .
Whatever I want.
pi_43320772
Maar er was ook geen reclame voor. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een aankondiging voor Supernatural heb gezien tijdens de reclame blokken. Daarentegen beginnen ze welk ELK( en dan overdrijf ik niet) reclameblok met een aankondiging voor dat ontstellende schrale programma Undercover Lover....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')