Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:13 schreef Symer het volgende:
Misschien zijn de mensen met niet-verbrande moeders van nature al evil en klaar om zijn volgelingen te worden. Sam en die telekinese-gast waren van nature goed en de demon moest eerst hun woede en haat aanwakkeren voordat hij ze op kan nemen in het leger dat hij vormt om de wereld klaar te maken voor een tijdperk waarin Satan aan de macht is.
Max van vorige keer, die met die vliegende messen. Satan bedoelde ik als metafoor voor 'het kwade', demonen willen toch meestal voor een tijdperk van chaos en wanorde zorgen zodat zijzelf meer macht hebben? Of heb ik Little Nicky te vaak gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?
Een leger vormen lijkt me ver gezocht en Satan heeft er denk ik niets mee te maken,
Als de demon die broer gewoon als werktuig gebruikte om Andy iets aan te doen, wil dat zeggen dat Andy iets heeft dat zijn broer niet heeft. Maar de broer van Andy was sterker dan Andy zelf. Waarom zou de demon dan toch achter Andy aangaan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat de Demon achter de kids met special abillities aan zit. Sam, Max, Andy. En de dierbaren in de fik steken, is gewoon een truuk om ze te pakken te krijgen, net als nu de broer van Andy erbij halen dus en zíjn ma in de fik te steken. Denk ik.
Wat een heerlijk vette aflevering zeg. Eindelijk weer vet spannendquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
Strakke ep idd, ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al lijkt me dat niet waarschijnlijk.
Ik vind het geweldig dat ze echt bestaande mythen of mensen gebruiken,
deze keer ook weer met Dr. H. H. Holmes
[afbeelding].
jeetje dat ie nog echt is ook, als je de wiki doorleest dan is die gast (ook nog doctor) echt gestoord, iedere 2 weken van contracter veranderen zodat ze niet doorhebben wat ze bouwen brrr....quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
Ik vind het geweldig dat ze echt bestaande mythen of mensen gebruiken,
deze keer ook weer met Dr. H. H. Holmes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |