abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:06:29 #101
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_37696893
Super rete goeie serie dit..!!~
Heb het hele seizoen gevolgd en gekeken

Maarja, nou is het wachten tot oktober of november voor seizoen 2!
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_37843817
September toch... hopelijk?
Erg goede laatste aflevering!
pi_37844329
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:08 schreef Zapje het volgende:
zitten idd af en toe X-Files sfeertjes in...hou ik wel van
Dat is ook niet zo heel vreemd ... de helft van het team wat vroeger aan The X-Files meewerkte is nu een Supernatural regisseur/producent/schrijver ongeveer

Om even 2 namen te noemen: Kim Manners en John Shiban
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_37978954
Het is natuurlijk allang bekend, maar hier toch even het linkje met het uitzendschema van The CW komend seizoen

klik!

Supernatural Everybody Hates Chris Veronica Mars Smallville
pi_39311992
*kick*

Is er eigenlijk al iets bekend of deze serie door een Nederlandse zender is aangekocht?
pi_39314049
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
*kick*

Is er eigenlijk al iets bekend of deze serie door een Nederlandse zender is aangekocht?
Ik heb nog niets gehoord/vernomen.
pi_39314917
Sterker nog, seizoen 1 is al op dvd.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_39319909
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:29 schreef Jay_Snake het volgende:
Sterker nog, seizoen 1 is al op dvd.
Niet in Nederland, grapjas.

In Engeland is er wel een dvdbox te koop met de eerste 11 afleveringen van seizoen 1. 21 augustus komt part 2 uit, met daarop aflevering 12 t/m 22.

Post niet zoiets, als je niet weet waar je over lult. Wie weet rent er nu iemand als een gek door allerlei DVD zaken op zoek naar een DVD box die helemaal (nog) niet te koop is...
pi_39352133
oh gaaf om te lezen dat het een goede serie is, heb m helemaal op de computer staan maar nog niet gekeken omdat ik eerst alles binnen wilde hebben en lost invasion en 24 aan het kijken was.
Dus eerst supernatural nu kijken, dan prisonbreak daarna medium dan rosswell taken en thief. The Unit en Numbers doe ik na de vakantie wel :-) Ik zoek nog wel laatste seizoen van THE SHIELD iemand tips?
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Liefde is liever met mij dan zonder mij ongelukkig zijn....
pi_39360766
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Niet in Nederland, grapjas.

In Engeland is er wel een dvdbox te koop met de eerste 11 afleveringen van seizoen 1. 21 augustus komt part 2 uit, met daarop aflevering 12 t/m 22.

Post niet zoiets, als je niet weet waar je over lult. Wie weet rent er nu iemand als een gek door allerlei DVD zaken op zoek naar een DVD box die helemaal (nog) niet te koop is...
En wat zitten er op de dvdbox in Engeland, juist Nederlandse ondertiteling...wedden dat ie dan binnen afzienbare tijd hier in de schappen liggen. Moet zeggen, het is een vette box. Staat mooi in me verzameling.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_39393993
Ik heb de titel van de eerste aflevering van het 2e seizoen van Supernatural vernomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zin in
pi_39395294
Klinkt als een leuke titel ben benieuwd hoe het verdergaat na de season finlae
pi_39479862
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 201
pi_39496340
Na aflevering 2 ben ik gestopt met kijken. Ik vond het er nep uit zien en het kwam niet overtuigend over. Ik wil het 1e seizoen wel afkijken, misschien dat ik na het zien van 24 seizoen 5 moet wennen aan de wat trage actie.
pi_39690283
spoiler voor 202
SPOILER
pi_39699142
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 03:44 schreef Reinigung het volgende:
Na aflevering 2 ben ik gestopt met kijken. Ik vond het er nep uit zien en het kwam niet overtuigend over. Ik wil het 1e seizoen wel afkijken, misschien dat ik na het zien van 24 seizoen 5 moet wennen aan de wat trage actie.
Ik was ook eerst afgehaakt ,maar ik zou zeker aan raden om verder te kijken over de helft wordt het een stuk spannender!!
pi_39936221
Supernatural seizoen 2 begint 28 september. Ik dacht 21 september. Een week langer wachten dus

Bron
  maandag 24 juli 2006 @ 15:14:07 #118
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_40134834
Ben van het weekend (nadat ik eindelijk invasion af heb gezien) eens aan deze serie begonnen moet zeggen dat ik het tot nu toe heel erg leuk vind, lekker creepy sfeertje, goede muziek (sabbath, ACDC, etc) hoop dat het zo blijft
  woensdag 26 juli 2006 @ 01:02:51 #119
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40187405
Heb van de weekend alle afleveringen gezien.

Dit is een puike serie. Beter dan invasion, threshold en surface bij elkaar.

Geen wonder dat het als enige niet geannuleerd is.

Er zit veel humor, altijd leuk hoe ze zich voor doen als agenten e.d en dat gebitch tussen de twee broers. En vreemd genoeg zit er in bijna elke aflevering een mokkel of een leuke moeder.
En de verhalen zijn ook wel oke.
Phantom traveler.
Bloody Mary.
Hook man
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40193653
Dead in the water
pi_42225561
Seizoen 2 is begonnen

Iemand de eerste aflevering al gezien?
pi_42231862
Time of death 10:41 AM....

Wel weer supernatural at its best!

[ Bericht 12% gewijzigd door Ogala op 29-09-2006 14:05:44 ]
pi_42237889
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Ogala het volgende:
Time of death 10:41 AM....

[afbeelding]

Wel weer supernatural at its best!

Idd steengoeie aflevering.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:38:25 #124
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42238479
ik heb het eerste seizoen al gezien , vind alle afleveringen goed op eentje met die insecten na, die was behoorlijk nep.
Ik wacht nu op het 2e seizoen al is het alleen maar voor Dean *kwijlt*
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42241196
Vette premiere... Vaderlief die een deal sluit met die demon en vermoord word John Winchester ik ga je missen.

Zal mij benieuwen waar het verhaal nu heen gaat werken met het grote ding waarom er zoveel meer demonen op aarde rondlopen... een apocalyps? Ik kan niet wachten op aflevering 2!!!
pi_42330855
veronica begint maandag 9 oktober met seizoen 1, misschien maar even een nl topic maken.
pi_42331930
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef boneyard het volgende:
veronica begint maandag 9 oktober met seizoen 1, misschien maar even een nl topic maken.
Supernatural (NL topic, geen spoilers!!!)

Baal er wel van dat 't op veronica komt.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:00:21 #128
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42447571
Waarom kende ik dit topic niet! Supernatural is echt een van de beste series die ik ken. ! Echt ontzettend verslavend. Kijk het ook al vanaf het begin dat ze uitzonden vorig jaar in VS.

Geweldige season 2 première. John ! Afl ben ik aan het binnenhalen.
Whatever I want.
pi_42460911
Tweede aflevering is ook weer leuk.
Clowns

Ik had eigenlijk gehoopt dat die moeder en dochter actief mee zouden gaan jagen, maar dat zit er niet in denk ik.
pi_42464360
Haha die clownstoel bij de circusdirecteur, Dean natuurlijk snel op die andere stoel gaan zitten
pi_42504322
vind seizoen 2 nu al een stuk slechter dan 1 eerste 2 delen konden me niet echt boeien ofzo...
pi_42504587
Toffe aflevering dit (2-02) Ik ben zelfs een paar keer geschrokken!

De scene waarin ze vaderlief cremeren is erg krachtig!

Verder is het clown-verhaallijntje wel een klein beetje een rip off van Stephen Kings IT... maar ach.. beter goed gejat dan slecht verzonnen

Solide begin van het 2e seizoen in ieder geval!! Kom maar op met aflevering 3!!!

NB. Ik blijf trouwens onverminderd fan van het chick van de week concept
pi_42621253
Iemand wees me op deze serie, dat het op Veronica begon eerder deze week. Tijdens de eerste reclame naar m'n computer gelopen, s1 bij elkaar verzameld en allemaal gekeken. Ben bij, dus kijk al weer uit naar 2x03 morgen.

Wat een fantastische serie De laatste ep was wmb sowieso het engst. Ik heb geen problemen met demonen, weerwolven, vampieren en weet ik veel wat maar als je een clown neerzet die zwijgt en er dan ook nog eens een orgelmuziekje achter gooit ben ik 'freaked out'. Was em gisteravond beginnen te kijken rond 1 uur, maar zodra de clown ten tonele kwam maar op pauze gezet. Vanochtend afgekeken

Erg jammer trouwens dat hun vader nu dood is, maar dat is ook vaak een kenmerk van een goede serie: niet bang zijn major characters te 'axen' als het het verhaalt ten goede komt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_42637690
Vond het zeker een toffe ep, 2x03. Ik wil alleen zo langzamerhand wel weten wat daddy dearest nou in Dean z'n oor fluisterde vlak voordat hij dood ging.
pi_42638547
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:45 schreef wolfrolf het volgende:

NB. Ik blijf trouwens onverminderd fan van het chick van de week concept
Inderdaad. En elke week weer balen als ze toch weer alleen achterblijven.
pi_42672808
En weer een top aflevering (met moralistisch tintje)! Ik vind fangs trouwens op een of andere manier minder eng dan clowns
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:42:49 #137
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42706962
Goeie aflevering weer, ik vond de fangs eigenlijk best lief .
Whatever I want.
pi_42709195
Wat is dit topic stil zeg, een of twee posts per dag. Is wel anders in het 24 topic
pi_42798447
Helemaal vergeten te posten over ep 2x03

Strakke aflevering van Supernatural weer Mooie openingscene dat de auto het weer doet "Listen to her purr"

Ik was toch wel even zenuwachtig dat we een plotlijntje zouden krijgen dat Dean met die vent zou gaan samenwerken en Sam in de kou ging laten staan... maar de broederliefde overwon

Gave vampiers hoor hey Leuke bonus voor mij was het om Amber Benson (Tara uit Buffy The Vampire Slayer) als vampier te zien (ik ben Buffy/Angel/Joss Whedon aanbidder )

I love this show! Op naar de 4e aflevering van dit seizoen alweer
pi_42800147
Vraagje: Gisteravond was supernatural 2x04 op tv in de VS, en die zou dus vandaag 'beschikbaar' moeten zijn voor de niet-Amerikanen. Ik heb echter een site als nforce al gecheckt, en daar staat niks over een release, en hetzelfde probleem had ik eerder deze week al met Nip/Tuck, ook nergens te vinden.

Iemand enig idee of de tv-groups aan het staken zijn of zo?
pi_42800202
2x04 Children Shouldn't Play With Dead Things wordt vandaag, 19/10 pas uitgezonden in de VS, dus voor ons ie hij vrijdag pas 'beschikbaar'.
Whatever I want.
pi_42800304
Sites als http://www.tv.com/ kun je heel goed kijken wat wanneer wordt uitgezonden in de VS. Even zoeken op je serie, en dan episodes.
Whatever I want.
pi_42800339
Sorry, my bad. Ik check inderdaad altijd epguides, maar heb een foutje gemaakt. Wachten tot morgen dan maar
pi_42800413
Dat overkomt mij ook zo vaak. . Echt hatelijk, je kijkt tien keer wat de data zijn en het dan toch verkeerd doen.
Whatever I want.
pi_42800523
Nip/Tuck is wel een probleem, net het VS topic daarvan gevonden hier op FOK!, en die had al lang online moeten staan. Door niemand gerls'd
pi_42805724
2x04 word de laatste die we gaan proberen..
Valt het weer zo tegen stop ik echt met deze serie.
Het wordt echt een beetje saai ofzo. Maar we zijn de enige merk ik al.
Season 1 vond ik wel erg sterk.
pi_42829839
Ep4, ik vond hem echt top
pi_42871892
Geweldige ep weer!

pi_42952498
Children Shouldn't Play With Dead Things was een mooie aflevering weer. Spannend, ik dacht ook dat het die vader was geweest. Heel weird telkens dat 'She was zo beautiful'. Mooi eind ook. .
Whatever I want.
pi_43006289
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Vette premiere... Vaderlief die een deal sluit met die demon en vermoord word John Winchester ik ga je missen.

Zal mij benieuwen waar het verhaal nu heen gaat werken met het grote ding waarom er zoveel meer demonen op aarde rondlopen... een apocalyps? Ik kan niet wachten op aflevering 2!!!
Dude...spoilers????! Sommigen hebben seizoen 2 nog niet gezien, denk daar even aan de volgende keer.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:07:12 #151
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43006312
Dit is een VS topic.. Als de afleveringen geweest zijn, hoeft dat niet.
Whatever I want.
pi_43007058
Damn, ook Simon Said was weer een top ep hoor. Jammer dat in dit topic amper gepost wordt, ik ben anders gewend van bv. het 24 VS topic. Come on people, jullie kijken toch ook Supernatural?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:30:34 #153
32402 s0k
..............................
pi_43009062
Ja, maar voor zo'n goede serie zijn woorden natuurlijk compleet overbodig

Anyway, iemand die al weet wat the Demon wilt? Behalve uiteraard de wereld vernietiging zoals altijd
..................................................................................................................................................
pi_43010202
Was inderdaad weer een erg goede aflevering. Ik wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar hoe het toch allemaal zit. Geen idee nog wat de Demon voor plan heeft.
pi_43011239
Nu de demon dus ook achter mensen aanzit zónder verbrande moeder is het alleen maar vager geworden.

Als hij ook gewone mensen kan overtuigen om zijn wil uit te voeren, waarom moet hij dan vrouwen aan het plafond nagelen en verbranden?

Misschien zijn de mensen met niet-verbrande moeders van nature al evil en klaar om zijn volgelingen te worden. Sam en die telekinese-gast waren van nature goed en de demon moest eerst hun woede en haat aanwakkeren voordat hij ze op kan nemen in het leger dat hij vormt om de wereld klaar te maken voor een tijdperk waarin Satan aan de macht is.

Dat is het enige dat ik kan verzinnen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:44:56 #156
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43028811
Ik denk dat de Demon achter de kids met special abillities aan zit. Sam, Max, Andy. En de dierbaren in de fik steken, is gewoon een truuk om ze te pakken te krijgen, net als nu de broer van Andy erbij halen dus en zíjn ma in de fik te steken. Denk ik.

Spannende ep weer. .
Whatever I want.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:48:44 #157
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43028846
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:13 schreef Symer het volgende:
Misschien zijn de mensen met niet-verbrande moeders van nature al evil en klaar om zijn volgelingen te worden. Sam en die telekinese-gast waren van nature goed en de demon moest eerst hun woede en haat aanwakkeren voordat hij ze op kan nemen in het leger dat hij vormt om de wereld klaar te maken voor een tijdperk waarin Satan aan de macht is.
Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?

Een leger vormen lijkt me ver gezocht en Satan heeft er denk ik niets mee te maken, of ie überhaupt al bestaat in Supernatural. Dat is gewoon erg onrealistisch en om nu ineens zo'n compleet ander pad in te slaan over Satan en een leger om de wereld te veroveren, vind ik niks voor de serie.
Whatever I want.
pi_43029392
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Met de telekinese-gast bedoel je Andy uit deze ep? Of Max van vorige keer?

Een leger vormen lijkt me ver gezocht en Satan heeft er denk ik niets mee te maken,
Max van vorige keer, die met die vliegende messen. Satan bedoelde ik als metafoor voor 'het kwade', demonen willen toch meestal voor een tijdperk van chaos en wanorde zorgen zodat zijzelf meer macht hebben? Of heb ik Little Nicky te vaak gezien?
En als hij die 'speciale' mensen niet nodig heeft om een strijd voor hem te voeren, waarom zit hij dan achter ze aan?
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat de Demon achter de kids met special abillities aan zit. Sam, Max, Andy. En de dierbaren in de fik steken, is gewoon een truuk om ze te pakken te krijgen, net als nu de broer van Andy erbij halen dus en zíjn ma in de fik te steken. Denk ik.
Als de demon die broer gewoon als werktuig gebruikte om Andy iets aan te doen, wil dat zeggen dat Andy iets heeft dat zijn broer niet heeft. Maar de broer van Andy was sterker dan Andy zelf. Waarom zou de demon dan toch achter Andy aangaan?
pi_43051026
Solide aflevering! Wederom niet overdreven eng maar wel erg tof en intrigerend

Ik maakte een klein sprongetje toen ik zag dat deze aflevering is geschreven door Ben Edlund (Angel) en geregisseerd door Tim Iacofano (24) (ja ik ben een 24/Angel nerd )

De slotscene Er lopen dus misschien meerdere van die demonen rond??!?! omgwtfbbq wat gaat dat voor verhalen opleveren??!?!

Ik vind tof dat er in dit seizoen meer wat een rode draad door de serie heenloopt qua verhaal, seizoen 1 was toch meer gericht op stand-alone plotlijnen

Kom maar op met aflevering 6!!!!
pi_43052672
Idd een erg tof en solide seizoen so far. Keep 'em coming!
pi_43204653
Ik praat lekker door hier, ook al ben ik het vooral die hier post

Weer een toffe ep. Wat ik erg goed gedaan vind is dat er altijd wel aandacht word besteed aan de overarching storyline, ook als het een 'monster of the week' episode is. Totdat Scrubs en 24 weer beginnen is dit by far m'n favoriete tv show
pi_43205306
Strakke ep idd, ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al lijkt me dat niet waarschijnlijk.

Ik vind het geweldig dat ze echt bestaande mythen of mensen gebruiken,
deze keer ook weer met Dr. H. H. Holmes
.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:29:33 #163
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43206633
Ik ben dr ook nog . Maar ik heb 'm nog niet gezien .
Morgen heb ik tijd. .
Whatever I want.
pi_43219786
hi
pi_43250467
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
Strakke ep idd, ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al lijkt me dat niet waarschijnlijk.

[afbeelding].
Wat een heerlijk vette aflevering zeg. Eindelijk weer vet spannend

I love novembers sweeps
pi_43253813
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef Symer het volgende:
jeetje dat ie nog echt is ook, als je de wiki doorleest dan is die gast (ook nog doctor) echt gestoord, iedere 2 weken van contracter veranderen zodat ze niet doorhebben wat ze bouwen brrr....

Ach ja slechte jeugd gehad...
  zondag 5 november 2006 @ 17:34:47 #167
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43264835
OMG wat een ontzettend heerlijke aflevering was dit! Wat een spanningen! Ik hoop dat Jo wat vaker meegaat, al vrees ik dat dat niet zal gebeuren met Ellen op dr hielen. Misschien loopt ze wel weg. Aan de andere kant wel heel raar dat ze met zn drietjes achter de spirit aanzaten. Interessante case was dat ook!
En Ellens man die met John meeging! Daar hebben Dean en Sam nog niet het laatste over gehoord vrees ik. Wordt leuk nog en steeds ingewikkelder, al die intriges. .
Whatever I want.
pi_43275975
Ik vond de laatste aflevering ook mooi!
pi_43296174
Dan die grap over Katie Holmes...die hebben de meesten denk ik weer gemist.... hilarisch!
pi_43311858
Nee hoor Plotinus, was een topgrap
pi_43313810
En Veronica is alweer gestopt met Supernatural uitzenden

God bless the internet
pi_43314089
ja, trieste bedoeling.
pi_43316127
Nu alweer? Hmm, het heeft echt een eerlijke kans gekregen, zoals wel meer series....
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:56:17 #174
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43318820
Ja omdat ze te weinig kijkers hadden toch? Echt belachelijk, ik ken al zat mensen die (door mijn toedoen ) het kijken en als ik denk aan de users in het NL topic. .
Whatever I want.
pi_43320772
Maar er was ook geen reclame voor. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een aankondiging voor Supernatural heb gezien tijdens de reclame blokken. Daarentegen beginnen ze welk ELK( en dan overdrijf ik niet) reclameblok met een aankondiging voor dat ontstellende schrale programma Undercover Lover....
pi_43387681
Ja ik weet niet wat het is met sommige series in Nederland. Ik vind het ook altijd zo suf dat ze het op van die onmogelijke tijden uitzenden. Natuurlijk gaat het niet superveel kijkers trekken als je het pas na elf uur laat starten, was ook zo met Alias een paar jaar terug.
pi_43395983
Alias doen ze nu op vrijdag op Veronica, dubbele ep, maar ze beginnen pas rond 12 uur

Ik kijk het alsnog wel hoor, vind het best tof de 2e keer
pi_43433039
Leuke aflevering weer, ik vond hem wel iets minder dan andere maar dat komt omdat ik niet zo'n fan ben van gedeeltes van het verhaal in flashbackvorm vertellen.

Leuke gastrol ook

"Say, you recognize her from somewhere?"
pi_43436077
Ik vond em echt weer tof, ze blijven de afwisseling er in houden. Supernatural

Alhoewel, ik wil zo langzamerhand wel ff een hint krijgen over wat de demon met Sam van plan is.
pi_43469279
Saaie aflevering zeg die laatste.
  zondag 12 november 2006 @ 11:08:42 #181
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_43471138
Leuke aflevering inderdaad.

Ik snap alleen niet waarvan ik haar zou moeten herkennen.

Ze heeft volgens mij in the excorsist gespeeld.
  zondag 12 november 2006 @ 16:44:25 #182
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43479995
Toffe ep, vond 'm ook iets minder dan voorgaande (ik hou ook niet van flasbackverhaal).
Ik had ook het idee dat ze eerder heeft meegespeeld misschien? Ik herkende haar ook van iets, geen idee waarvan.
quote:
Dean: ...I could seriously go for some pea soup.
This is in reference to the 1973 movie The Exorcist, in which guest star Linda Blair starred as a young girl possessed by a demon. During her exorcism, she "puked" pea soup on the priest
.
Whatever I want.
pi_43490990
hehe eindelijk een ep waarin ze door de politie worden gepakt wel leuk om te weten dat ze daarvoor een standaard routine hebben ingestudeerd!
pi_43499859
Vette aflevering Lekker kippenvel bij elke verschijning van die geest Deze aflevering is zeker mijn favoriet van dit seizoen op het moment! Linda Blair en Jason Gedrick waren erg tof!

Tevens...

Enorm gaaf dat Sam & Dean allebei tot de conclusie kwamen dat het een anagram was en dat ze hetzelfde Matlock grapje maakte Ik vraag me nu ook heel erg af of de verhaallijn van de politie die Dean willen hebben nog een vervolg gaat krijgen

Tot slot: De kijkcijfers zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven Het zit op het moment op hetzelfde percentage als Veronica Mars... (1.9/3) dat is volgens mij echt veel te laag

Ik blijf duimen voor verbetering.. ik zie het echter zomaar gebeuren dat de aflevering bestelling van 22 verminderd gaat worden, er in het budget gesneden gaat worden (zoals bij Angel gebeurde tijdens seizoen 5) of dat we een derde seizoen wel op onze buik kunnen schrijven
pi_43501251
Bah, waarom worden de goede series vaak zo slecht bekeken.
pi_43640166
Aflevering 8 is alweer geland, iemand m al gekeken?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_43641468
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:05 schreef TheGHunter het volgende:
Aflevering 8 is alweer geland, iemand m al gekeken?
Jep, leuke aflevering. Ben nog steeds blij dat ze het concept van echte mensen gebruiken niet laten varen. Ik had nog nooit van Robert Johnson gehoord, maar zo te lezen had hij idd iets met het bovennatuurlijke. Zinnen als "Hello, Satan, I believe it's time to go" spreken iig tot de verbeelding.

En ik kreeg het gevoel dat John nog wel eens terug zou kunnen komen
pi_43645577
Wat een vette ep weer. We gaan weer terug naar de grote verhaallijn. En John misschien terug? Had ik serieus nooit verwacht. Vette shizzle weer
  zondag 19 november 2006 @ 12:22:06 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43680607
Woah gave ep! Maar die preview damn . . Ik wil zooooo graag weten wat John gezegd heeft over Sam. Gaaf dat ze alle andere 'psychics' op gaan sporen, dit wordt zo tof !
Whatever I want.
pi_43686953
Soon....iedereen met special ability's turns
pi_43688140
Damnit, nog 5 dagen tot de nieuwe Supernatural
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:12:58 #192
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43842969
Geen ep geweest gister, volgende pas 7 december? .
Whatever I want.
pi_43845749
Yup, volgende pas 7 december

Goddamnit
pi_44235826
Oeh! Morgen gaat het over een van mijn favoriete mysteries

Kan niet wachten
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:52:58 #195
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44241501
Ben benieuwd, ga 'm nu opzoeken . .
Whatever I want.
pi_44245329
Toffe ep, maar ik voel me wel genaaid. De cliffhanger waar ze mee eindigden was precies wat er in de laatste trailer te zien was. Een trailer hoort je lekker te maken, niet alles al weg te geven uit de ep en dan in de ep niks nieuws laten zien.
pi_44245998
Helemaal met je eens Richardfun, dat einde was echt irritant. Verder wel weer een lekkere aflevering en ben natuurlijk erg benieuwd of we dan ook echt te weten zullen komen wat papa heeft gezegd.
pi_44246222
Ja, dat komen we wel te weten, maar pas ergens in 2007. Heb al even op epguides.com gekeken, maar daar hebben ze nog geen datum voor de volgende aflevering.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:05:27 #199
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44246260
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, maar ik voel me wel genaaid. De cliffhanger waar ze mee eindigden was precies wat er in de laatste trailer te zien was. Een trailer hoort je lekker te maken, niet alles al weg te geven uit de ep en dan in de ep niks nieuws laten zien.
Dat doen ze wel vaker bij Supernatural. Echt heel irritant idd . .
Whatever I want.
pi_44249506
Leuke aflevering, hoewel hij niet echt af was voor mijn gevoel.

Wat is er met de lijken gebeurd? Waarom werd het bloed van de geïnfecteerden weer normaal? Waarom Rivergrove? Als de Yellow Eyed Demon dit heeft gedaan als test voor Dean, waarom deed hij het dan op de Roanoke Colony in 1590? Was hij toen ook al op zoek naar mensen als Dean? En als de YED een andere demon hiervoor heeft gebruikt, waarom zijn Sam en Dean er niet achter gekomen wat dat was? En waarom heeft die de Roanoke Colony dan uitgeroeid?

En wat heeft John nou tegen Dean gezegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')