abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 02:24:52 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30154450
Trailer

quote:
Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business." When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother's violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.

A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don't find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.
Supernatural begint 13 september op the WB.

Ben erg benieuwd..het ziet er goed en spooky uit. Maar of je er meerdere seizoenen mee kan vullen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_30156455
Dit is ZO enorm gaaf!!!

Ik heb de uitgelekte pilot gezien en ik ben verknocht! Heel erg griezelig en spannend allemaal.

Zeker kijken dit!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 1 september 2005 @ 13:49:30 #3
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30164958
Thnx voor de tip! Ik ga m ook binnenhalen!!!!
  donderdag 1 september 2005 @ 14:03:41 #5
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30165347
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is The WB?
The WB is de zender van Warner Bros. in Amerika
pi_30165403
ah ok. eens kijken of het al te downloaden is
  donderdag 1 september 2005 @ 14:07:42 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30165443
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:06 schreef jimjim1983 het volgende:
ah ok. eens kijken of het al te downloaden is
de pilot wel..
Ben erg benieuwd...
  donderdag 1 september 2005 @ 15:28:35 #8
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30167930
Binnen
Vannacht maar kijken..dan issit veel gaver denk
  donderdag 15 september 2005 @ 13:28:29 #9
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30601110
Jesus..ik vond m goed
ben benieuwd naar de 2e volgende week..
pi_30610306
Ik vond m echt heel gaaf! Duidelijk ook op het wekelijkse downloadlijstje!
pi_30643618
De pilot is geregisseerd door David Nutter trouwens, 1 van de beste X-Files regisseurs
  maandag 19 september 2005 @ 18:45:58 #12
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30733657
Erg goed
Spannend en op zijn tijd best een beetje eng
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  donderdag 22 september 2005 @ 01:47:15 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_30812444
Ben benieuwd naar de tweede..morgen kijken
pi_30814578
2e was best amusant met die Wendigo, maar vond het wel ietsje minder creepy dan deel 1.

Wel mooi meisje zeg
pi_30829952
1 vond ik het begin wel creepy Had em zelfs maar uitgezet 's nachts en later nog maar eens gekeken Viel eik wel mee allemaa
Ep 2 ff kijken.. Lijkt me iig wel weer een leuke serie
O+ BlaBlub O+
  Moderator zondag 25 september 2005 @ 00:05:20 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30903815
Sfeervolle eerste aflevering. Interessant verhaal met naast spanning ook de nodige humor. Dit ga ik nog even volgen...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_30910141
Absoluut een gave nieuwe serie, toppie... Ook het tweede deel was goed
SARA: "Would you like a copy?"
GRISSOM: "I don't need one. I have you."
--Sara and Grissom, Blood Lust
pi_30959461
Spannend, heel sterk geschreven en geacteerd. Geen overbodig gezanik, maar slechts het broodnodige wat het sterk maakt.(scene in politiebureau bijvoorbeeld. Geen gedoe met het slotje, maar slechts een oplossing). Cool.
pi_31058284
Whoa episode 3 was wel errrrrrrrrrrrrrrrrug vet hoor mensen. Puik geregisseerd ook door X-Files veteraan regisseur Kim Manners. Episode 1 en 2 zijn trouwens ook geregisseerd door een gerenommeerde X-Files regisseur: David Nutter

I love this show !!!
pi_31262657
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Seborik het volgende:
Spannend, heel sterk geschreven en geacteerd. Geen overbodig gezanik, maar slechts het broodnodige wat het sterk maakt.(scene in politiebureau bijvoorbeeld. Geen gedoe met het slotje, maar slechts een oplossing). Cool.
Hier moet nog bij, dat er geweldige muziek bij zit en af en toe geniale rockgrappen.
pi_31303489
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en ik blijf deze serie zeker volgen!
pi_31305740
quote:
“SUPERNATURAL” GIVEN FULL-SEASON PICK-UP BY THE WB

Burbank, CA October 6, 2005

NEW PARANORMAL DRAMA SCORES IMPRESSIVE RATINGS GROWTH AGAINST TOUGH COMPETITION

After four weeks of impressive ratings growth, The WB Network's SUPERNATURAL, from Warner Bros, Television has been given a full season, 22-episode order, it was announced today by David Janollari, the network's President, Entertainment.

“SUPERNATURAL has delivered in a huge way for us, with genuinely scary episodes every week, and it just keeps getting better,” said Janollari. “Eric Kripke, McG and Bob Singer have done a terrific job executing their vision and we expect the show to be a long-term player at The WB.”
Yeah baby

bron
pi_31672889
Niet veel mensen die deze serie kijken Of gewoon geen behoefte aan reageren

Vind em zeker wel goed.. Broers zijn stoer en de verhalen zijn ook altijd wel grappig... Ben al benieuwd naar afl, van gister
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:20:34 #24
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_31678717
vind het tot nu toe wel een leuke serie. heb de eerste 3 afleveringen gezien. Denk wel dat het moeilijk wordt om het hele seizoen boeiend te houden
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_31715720
Afl met hookman.. Begon erg goed, alleen hoe het eind afgemaakt werd vond ik wat jammer... Desalniettemin Blijft een leuke serie met steeds meer leuke humor van de broers
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:02:12 #26
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_31747870
Leuke serie inderdaad.

Als ze in de aflevering van de hookman uit de kelder komen omdat ze boven in de kerk wat horen hangt er een collage aan de muur waarop staat: Reaping with joy
pi_31750196
Deze serie is echt fucking wreed goed zeg. Dit is naast Lost hard aan t uitgroeien tot mijn 2e meest favoriete serie. Hookman Wat een gave episode weer! Kippenvel! En dat heb ik toch niet snel.

God zij geprezen dat dit een volledig seizoen krijgt!
pi_32075792
Vanavond weer een nieuwe eindelijk... Ben weer benieuwd
O+ BlaBlub O+
pi_32126323
Was wel een aardige aflevering. Ik heb Indianenverhalen altijd al geweldig gevonden.
Dat laatste stuk met al die insecten vond ik wel erg overdreven.
Maar goed, hij was wel aardig.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:21:05 #30
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32127138
*heeft alleen nog maar tot halverweg ep2 gezien..vanavond maar t.m. 4 bijkijken *
pi_32137409
Ben nu bezig met de laatste Die gasten hebben krijgen echt steeds meer humor...

Eerst met die gekke koeien ziekte op Oprah, toen die BBQ grap en daarna weer die homo grap
Super... ff verder kijken maar
O+ BlaBlub O+
pi_32138648
Was weer een leuke aflevering.
Me favoriete nieuwe serie.

[ Bericht 81% gewijzigd door bob1234 op 10-11-2005 06:59:33 ]
pi_32144215
Ik heb de pilot gezien en vond het maar een slappe serie .
Zijn de daaropvolgende afleveringen wel wat ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32153272
Nee.
pi_32154720
Ohh ik vind em steeds beter worden... Enige is alleen dat het eind soms iets TE is... Jammer, maar verder leuke serie..
O+ BlaBlub O+
pi_32171593
ep 8 Ik vond het toch behoorlijk griezelig met die enooooooorme berg insecten
pi_32363718
Zo, ep 9 net gekeken. Zo snachts best eng Goeie ep... Heel stoer eind met die moeder en nog later met die vader nog beter Ben benieuwd
O+ BlaBlub O+
pi_32364737
1x09 Die vader!!! whoepieeeeeeeeeh
pi_32371847
Echt vette ep weer. Eindelijk die vader in de serie. Was al bang dat we die nooit zouden zien.
pi_32381965
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef Symer het volgende:
Echt vette ep weer. Eindelijk die vader in de serie. Was al bang dat we die nooit zouden zien.
idd, want m'n vriendin had op imdb gelezen dat hun vader dood was Staat niet helemaal goed daar dan
O+ BlaBlub O+
pi_32414732
Net de pilot bekeken.. die stond nog in mijn mapje met pilots van nieuwe series dit seizoen Maar als ik het hierboven zo grof doorlees, is het wel de moeite waard dus? Dan is dit bij deze een tvp voor ee nwekelijks topic :p Nouja, eerst de rest tot nu toe kijken
Seriously!?
pi_32416979
zit deel 1 te kijken nu. Me weer dood geschrokken Damn, that wasnt cool.

*Edit: erg spannende serie idd. Ik keek het 's nachts en dan kan het idd best 'eng' zijn..

[ Bericht 27% gewijzigd door jmac op 21-11-2005 07:14:56 ]
pi_32663330
Toffe serie. Heb de pilot gezien en die was leuk (... de ghost-story die ze daar vertolken is een bekende, en aardig om in een "verfilming" te zien).

Ben nu bezig ep02 binnen te slurpen.
pi_32663975
Aflevering 1x10 in dat vervallen opvangtehuis alwaar het spookt was gran-di-oos eng zeg.

En leuke cliffhanger!

Nu wordt het ruime tijd wachten op de volgende episode vermoed ik.. er is i.i.g. nog geen uitzenddatum bekend
pi_32730381
Aflevering 1x11 is waarschijnlijk 3 of 11 Januari....
SARA: "Would you like a copy?"
GRISSOM: "I don't need one. I have you."
--Sara and Grissom, Blood Lust
pi_33267467
Ik had ze al lange tijd liggen, maar steeds geen tijd gehad om te kijken. Nu dus eindelijk de eerste tien gezien. Het is inderdaad een heerlijke serie. Lekker fout maar dat ligt er af en toe zo dik op dat het weer leuk is. Vaak heel geestige teksten en natuurlijk twee heerlijke jongens. Volgens mij is dit wel een beetje een meiden-serie, op Amerikaanse fora zijn al bittere gevechten gaande tussen het Sam-kamp en het Dean-kamp en wordt er collectief over de toetsenborden gekwijld als we weer eens een stukje blote schouder van Dean hebben mogen bekijken.

Weet iemand wanneer ze weer verdergaan? Wel balen dat in de US alle goede series pauzeren rond deze tijd.
mooi he, alles
pi_33272019
Ik vind dit zeker niet een "meiden serie". Daar is het veel te griezelig voor

Het is een serie voor iedereen!

Uitzendschema op dit moment volgens www.epguides.com
quote:
11. 10 Jan 06 Scarecrow
12. 17 Jan 06 Faith
13. 07 Feb 06 Route 666

[ Bericht 21% gewijzigd door wolfrolf op 21-12-2005 13:19:30 ]
pi_33275047
Ja da's waar, het is natuurlijk een serie voor iedereen, maar het heeft voor de dames ook wel een hoog kwijlgehalte. Voor de mannen is de blonde CotW (chick of the week) meestal toch wel een stuk minder zwijmelbaar dan de broertjes voor ons. Lijkt me.

Daar spelen die schrijvers trouwens ook genadeloos op in. Deed Dean éindelijk eens een keer zijn shirt uit (in "Skin"), ging dat gelijk door met Dean die zijn huid afstroopte en in een vies monster veranderde. Dat móet gewoon een sadistische scenarioschrijver hebben bedacht om alle zwijmelende meisjes even op het verkeerde been te zetten. Dat soort grappen maakt die serie onder anderen zo leuk vind ik.

Op Televisionwithoutpity heette het topic over Supernatural een tijd lang "get your kicks on route 666". Zou de titel van ep.13 daarop zijn geïnspireerd? Het is al vaker gebleken dat de schrijvers van populaire series daar intensief meelezen. (Zoals Rob Thomas, van Veronica Mars ooit schreef "In case any of you doubted this, we read [this forum] pretty religiously." In die serie zit ook regelmatig een shout out naar dat forum)
mooi he, alles
pi_33413326
Wat voor auto is dat nou waar ze in rijden?
Al gezocht, maar niet kunnen vinden helaas
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_33460464
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Wat voor auto is dat nou waar ze in rijden?
Al gezocht, maar niet kunnen vinden helaas
een 67' Chevy Impala

pi_33480262
Aaaaaaaaaahhhhhhh......... daar istie
Damn..... zou er zelf ook wel 1 willen!
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_33923749
Ben ik nu gek of zijn er opeens een paar reacties verdwenen? Anyway: Vanavond !
pi_33925613
Oh ik heb waarschijnlijk het verboden d woord gebruikt Waarvoor mijn excuses.

Anyway, morgen nieuwe Supernatural ep te zien!
pi_33926964
Lekker kopen die handel natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 01:28:26 ]
pi_33959268
1x11 was VETTTTTTTTTTTTTTTTT

I love this show
pi_33965827
wolfrolf, zou je mij even willen mailen op phileine@graphics.nl?
mooi he, alles
pi_33967126
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
1x11 was VETTTTTTTTTTTTTTTTT

I love this show

Dit is nu m'n favoriete tv-serie (op Lost na natuurlijk).
pi_33981984
Net aflevering 1 gezien. Dit is echt te super vet gewoon Het is iig super gaaf om te zien, nu maar kijken hoe het verhaal verder gaat. Schrok me wel ff helemaal ondersteboven toen die gozer in dat Golfje bij dat huis was Ben nooit zo'n held
pi_34215433
Net de nieuwe aflevering gezien, ik dacht even dat er een zoetsappig, voorspelbaar einde aan zat te komen, maar dat was gelukkig niet zo.

Geweldige serie
pi_34231168
Julie Benz
pi_34259854
Gelukkig dat die meid niet gehealed was. dat zou het allemaal wel iets TE maken... Vond hem een beetje te voorspelbaar. Maar blijft wel goed Zeker de humor van die twee broers
O+ BlaBlub O+
pi_34265513
Vond 't net zo gezellig in die kerk staat er weer zo'n creep naast die priester. Mmm, maar weer verder kijken.

Wat ik me nu weer afvraag: zou zo'n serie aanslaan in NL?
pi_34265803
Wanneer series als The X-Files en Buffy hier aan kunnen slaan, kan een serie als deze dat ook, mits de guppen niet piepen over het niet kunnen volgen van de muzikale linkjes.
pi_34891360
Aflevering 14 was weer om je vingers bij af te likken zo lekker

Erg strak verhaal met die jongen waarvan zijn moeder op exact dezelfde manier om zeep is geholpen als de moeder van Sam & Dean. Ben dan ook razend benieuwd hoe Sam zijn nieuwe ontdekte gave gaat uitpakken

Supernatural =
pi_35143631
Stormlooptopic dit zeg

Anyways..

1x15 is weer lekker spannend! Er gebeurde zowaar niets bovennatuurlijks deze aflevering! Stelletje gestoorde mensenjagende rednecks Dat dochtertje vind ik nog het griezeligst..

Nu 2 weken wachten op de volgende ep
pi_35144066
Volgende week geen nieuwe? Balen.

15 was weer spanned, al vond ik hem minder realistisch dan andere afleveringen.

Aan de ene kant is het wél realistischer omdat het over gewone mensen gaat, maar aan de andere kant is het moeilijk te geloven dat de politie, na al die jaren van vermissingen, niets kan vinden en dat 2 spokenjagers, zonder politieopleiding of enige ervaring met 'gewone' vermissingen, de zaak even oplossen.
pi_35144555
Ga vanavond kijken !
pi_35150167
TVP en toevoegen aan dl lijstje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35228344
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:58 schreef Symer het volgende:
Volgende week geen nieuwe? Balen.

15 was weer spanned, al vond ik hem minder realistisch dan andere afleveringen.

Aan de ene kant is het wél realistischer omdat het over gewone mensen gaat, maar aan de andere kant is het moeilijk te geloven dat de politie, na al die jaren van vermissingen, niets kan vinden en dat 2 spokenjagers, zonder politieopleiding of enige ervaring met 'gewone' vermissingen, de zaak even oplossen.
Deze aflevering deed me denken aan die film waarbij ik nu even niet op de naam kan komen ging ook om een dergerlijk verhaal alleen waren die mensen ook nog eens door inteelt nog afzichterlijker om te zien. Verder zaten ze ook mensen na in hun bos en hadden ze diverse lichaamsdelen in hun huis. En een parkeerplaats met auto's van alles slachtoffers achter hun huis.
Kortom er waren erg veel overeenkomsten zal nog even kijken of ik op de naam van die film kan komen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35229441
Wrong Turn?
pi_35301386
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:56 schreef Symer het volgende:
Wrong Turn?
ja idd precies die ja
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35613509
Nieuw aflevering is er weer. 1x16. Iemand die 'm al gezien heeft?
pi_35633422
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef jmac het volgende:
Nieuw aflevering is er weer. 1x16. Iemand die 'm al gezien heeft?
Ja, en hij is goed. Eindelijk de vader er weer eens bij, alleen ben ik bang dat we hem nu een hele tijd niet meer terug gaan zien.
pi_35637711
Ja, dat was idd erg verrassend. Vond het een veel veel veel leukere aflevering dan de vorige keer welke me erg tegenviel juist. Ach, nu ze dit hebben gehad weten we iig dat ze weer een tijd verder gaan. Is het trouwens zeker dat er een 2de seizoen komt anyone?
pi_35638707
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:56 schreef jmac het volgende:
Is het trouwens zeker dat er een 2de seizoen komt anyone?
Zo goed als, dit zei WB Entertainment President David Janollari:
quote:
"The show continues to deliver compelling, scary episodes with state-of-the-art special effects while remaining, at its core, a series about two brothers' search for their father and their quest to find answers to the mysterious death of their mother," the exec noted. "It is delivering on the promise of the pilot, and we expect it to be on the WB for many, many years."
pi_35649016
Sounds good, altho those americans can't be trusted

PS: http://www.pogdesign.co.uk/cat/ ...Ben ik nu gek of zijn er de komend weken geen epi's?
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:41:12 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35649056
Papa spoiler"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:33:04 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36211426
hele coole serie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:37:30 #79
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_36268713
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:39 schreef jmac het volgende:
Sounds good, altho those americans can't be trusted

PS: http://www.pogdesign.co.uk/cat/ ...Ben ik nu gek of zijn er de komend weken geen epi's?
30 maart weer. Voortaan op donderdag
pi_36431158
Deze week eindelijk weer een nieuwe ep

Ze hebben het overigens verschoven naar de donderdagavond
Dus dat morgen niet opeens dit topic vol staat met " hij is helemaal nog niet uitgezonden!!!!!!111 "
pi_36701956
Erg vermakelijk de laatste aflevering. Leuk dat ze zoveel 'broer-humor' erin stopte!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:15:35 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36703521
Ik vond die met die insecten maar saai.. maar nu heb ik geen afleveringen meer
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_36742391
Die van afgelopen week was erg leuk. Heerlijk foute grapjes....en ik had ernstige lachstuipjes bij die 2 nerds als ze in die trailer zitten: "Be Brave...WWBD.....What Would Buffy Do?" "What would Buffy do?....but Ed she's stronger than me!"

Nu even die van gisteren downloaden als CSI binnen is
pi_37266942
Erg erg gaaf die laatste 2 afleveringen. Blijf het jammer vinden dat Sam nu weer z'n scharrel moet achterlaten maarja...

En ze gaan verder samen tenminste.. daar lijkt 't nu dus op!
pi_37273183
Idd, liever Sarah mee dan die ouwe, maar misschien komt ze nog terug

En pa mee op reis is ook wel leuk.
pi_37274053
Ik ben echt zooooooooooooooooooooo benieuwd naar de laatste 2 afleveringen van dit seizoen. Ik neem aan dat ze de komende 2 afleveringen met zijn 3en gaan jagen op het wezen die Mams en en de vriendin van Sam heeft vermoord. (geen spoiler, dat gok ik slechts)

Spannend spannend, kan echt niet wachten
pi_37274477
Nog maar 2 afleveringen?
pi_37275618
Yep seizoen 1 is 22 afleveringen we hebben nu tot 1-20 gezien

Dus nog 2 eps en dan maar afwachten of Supernatural door The CW (Je weet wel, dat nieuwe network wat The WB en UPN samen gaan vormen vanaf 't nieuwe TV seizoen) wordt opgepikt voor een 2e seizoen, wat dan ergens in september-oktober dit jaar zal beginnen
pi_37285774
Wat zijn de kansen?
pi_37300275
De kans op een tweede seizoen is best groot, het is 1 van de beter scorende programma's van The WB, tezamen met Smallville op de donderdagavond
pi_37300379
Tof! Nu maar wachten op uitzending in Nederland. Lijkt me trouwens ook een dure serie gezien de effecten etc.
pi_37394349
aflevering 21 is echt supervet!!!!!

Sam die helemaal flipt, Dean die Sam en vaderlief absoluut niet wil verliezen. Ge-fucking-weldig. Ik zit me behoorlijk op te vreten over wat er nu dus met John aan de hand is en waarom Sam en Dean hem volgens Meg nooit meer zullen zien... De seizoensfinale gaat echt superdik worden. Laat die dus maar heel snel komen!!! .. En dan dus maar vingers gekruisd houden, hopen, duimen en bidden dat Supernatural op The CW een 2e seizoen krijgt

Enne voor de mensen die de serie First Wave kennen: De handlanger van Meg is natuurlijk de acteur die de rol van Cade Foster speelde in die serie
pi_37399581
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
aflevering 21 is echt supervet!!!!!
helemaal mee eens. Ik zit nu ook met spanning te wachten op de finale.

Ik neem aan dat John weer verdwijnt en dat Dean en Sam in seizoen 2 weer naar hem gaan zoeken, want ik zou niet weten waar dat seizoen anders over zou moeten gaan.

Wel jammer dat de confrontatie met de demon nu al voorbij is. Begrijp ik nu goed dat hij dus niet met die Colt vermoord kan worden? Dat was toch het enige wapen dat effect zou kunnen hebben?
pi_37531698
Hoe heet dat liedje in 1x21 in 't begin?
pi_37531732
Shit. helemaal vergeten te kijken. Of eik. meer andere series gekeken.... Heb ze allemaal dus vannacht maar ff wat kijken
O+ BlaBlub O+
pi_37606266
Hmz. De demoon is nu dus nog steeds niet dood. Toch jammer wel, het had echt een vette dramatische draai aan het verhaal gegeven als Sam papalief overhoop had geknald.

De cliffhanger is ook wel erg flauw.. als er een 2e seizoen komt overleven ze het heus wel...
pi_37625510
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. De demoon is nu dus nog steeds niet dood. Toch jammer wel, het had echt een vette dramatische draai aan het verhaal gegeven als Sam papalief overhoop had geknald.

De cliffhanger is ook wel erg flauw.. als er een 2e seizoen komt overleven ze het heus wel...
Flauw of niet, ik schrok wel.

Ik vond de finale een waardige afsluiter van het seizoen
  maandag 8 mei 2006 @ 19:04:50 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37665656

Unaired Scenes
Supernatural: Tales From the Edge of Darkness
Day in the Life of Jared and Jensen
Gag Reel
Cast/Crew Commentaries
and a DVD-ROM sneak-peek of Season 2

September 5th
pi_37667035
Mooie front!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:08:20 #100
57719 Zapje
Who are you
pi_37695288
Ben inmiddels ook begonnen met de serie....heb de eerste 2 delen gezien, en het is een pakkende serie...lekkere creepy freaky momenten ook ( bv. dat ie met z'n auto door die vrouw heen reed, of ze zit ineens weer op de achterbank....of dat * Wendigo * beetje bij beetje in beeld komt in die grot.....

nog 13 te gaan....

zitten idd af en toe X-Files sfeertjes in...hou ik wel van
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')