Het zou natuurlijk bot en ongepast zijn om te zeggen dat wij de kanker in jou missen, bij deze doe ik het dan ook niet. Ik speel altijd met zulke gedachten, vervelend is dat.quote:
Dat doen ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
Tja je bent een kapitalistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?!
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.
Ik lach.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan..
quote:
Dat mag, en het rijmde ook nog.quote:
Inderdaad, gewoon een paar doodschieten zodat de rest het wel zal laten !!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook.
Gewoon schieten op plunderaars
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
quote:coverage
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |