quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Juweel het volgende:
Ik werk voor Warp, en heb vorige week de promo binnengekregen. (gewatermerkt) Ik vind het een prachtig album en ik hoop dat we er net zoveel van gaan verkopen als van de vorige
Het schijnt dat als de cd dan op het internet terecht komt ze kunnen achterhalen van wie die opname was. Ik heb er bijna nooit mee te maken gehad, toevallig ook laatst met het nieuwe album van Katie Melua, maar verder hebben we niet echt vaak monster-releases zoals een major.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hoe evil... wat houdt gewatermerkt in (voor een cd dan, normaal weet ik 't wel
)?
Opsturen die promo's dan naar de mensen die erover moeten schrijven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Juweel het volgende:
Ik werk voor Warp, en heb vorige week de promo binnengekregen. (gewatermerkt) Ik vind het een prachtig album en ik hoop dat we er net zoveel van gaan verkopen als van de vorige
LEAK! LEAK! LEAK!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Juweel het volgende:
Voor elk album mag er een topic aangemaakt worden, dan is d'r toch nix mis met deze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef zodiakk het volgende:
Trouwens, wat is er eigenlijk mis met het algemene Boards Of Canada-topic?
Boards of Canada
Eigenlijk kan deze dus wel dicht.
Ik werk bij de distributiemaatschappij van onder andere Warp. Als je me niet gelooft, vraag maar aan PaRoDiUzZ, die heb ik nog wel eens wat hiphop-promo's gestuurdquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
LEAK! LEAK! LEAK!![]()
edit: ik geloof er eigenlijk geen reet van![]()
Wil je m'n adres anders?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Juweel het volgende:
ps: alsof ik die plaat online ga zetten![]()
'Algemeen lullen'? Wat versta je daar onder? Het centrale topic gaat over BoCen dús ook de muziek die ze uitbrengen. Er is weinig 'algemeen te lullen' over BoC. Weet je wat er straks gebeurt in dit topic? Men gaat praten over BoC en de nieuwe plaat vergelijken met ouder werk en andere artiesten en iedereen gaat zijn mening geven over BoC in plaats van alleen 'The Campfire Headphase'. En dan komt er vast nog een verdwaalde sukkel die een loze opmerking plaatst over Warp Records en dan gaat men het daar over hebben. Dit kan ook allemaal in het centrale BoC-topic. Bovendien wordt er in het centrale topic (ietsje) minder geslowchat, loopt het al jaren, en gaat het hier bijna alleen maar over kansloze leaks en gewatermerkte promo's omdat figuren zoals jij hun onderbroekjes niet droog kunnen houden tot 17 oktober.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor elk album mag er een topic aangemaakt worden, dan is d'r toch nix mis met deze?
in dat andere topic kan je dan wat meer in t algemeen lullen..
Als je mij die promo stuurt geloof ik je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik werk bij de distributiemaatschappij van onder andere Warp. Als je me niet gelooft, vraag maar aan PaRoDiUzZ, die heb ik nog wel eens wat hiphop-promo's gestuurd
ps: alsof ik die plaat online ga zetten![]()
Je hebt 't wel moeilijk he? Dit gebeurt bijna met elke artiest, d'r is een gewoon topic over de band, en d'r zijn losse topics over de albums... ik zie 't probleem niet. En 't is geen wonder dat 't hier over de leaks e.d. gaat. Dat gebeurt ook met alle andere artiesten, als d'r iets nieuws uit is (gelekt of echt gereleased), is men geinteresseerd. In dit geval is 't grootste deel nep en 't gaat dus daarover. Daarbij zitten we gewoon wat te klooien om de tijd te doden tot het album er is.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
'Algemeen lullen'? Wat versta je daar onder? Het centrale topic gaat over BoCen dús ook de muziek die ze uitbrengen. Er is weinig 'algemeen te lullen' over BoC. Weet je wat er straks gebeurt in dit topic? Men gaat praten over BoC en de nieuwe plaat vergelijken met ouder werk en andere artiesten en iedereen gaat zijn mening geven over BoC in plaats van alleen 'The Campfire Headphase'. En dan komt er vast nog een verdwaalde sukkel die een loze opmerking plaatst over Warp Records en dan gaat men het daar over hebben. Dit kan ook allemaal in het centrale BoC-topic. Bovendien wordt er in het centrale topic (ietsje) minder geslowchat, loopt het al jaren, en gaat het hier bijna alleen maar over kansloze leaks en gewatermerkte promo's omdat figuren zoals jij hun onderbroekjes niet droog kunnen houden tot 17 oktober.
Het is natuurlijk de taak van de MUZ-mods om in de gaten te houden dat het hier wel alleen over het album gaat en niet BoC in het algemeen of zelfs over Warp. Maar een topic over alleen een album is niks mis mee. Een forum met alleen maar centrale topics is geen hol aan, dat verliest zijn spontaniteit. Maar goed, misschien kun je beter hierover klagen in het feedbacktopic van MUZ. Daar is het immers voorquote:Op woensdag 7 september 2005 10:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
'Algemeen lullen'? Wat versta je daar onder? Het centrale topic gaat over BoCen dús ook de muziek die ze uitbrengen. Er is weinig 'algemeen te lullen' over BoC. Weet je wat er straks gebeurt in dit topic? Men gaat praten over BoC en de nieuwe plaat vergelijken met ouder werk en andere artiesten en iedereen gaat zijn mening geven over BoC in plaats van alleen 'The Campfire Headphase'. En dan komt er vast nog een verdwaalde sukkel die een loze opmerking plaatst over Warp Records en dan gaat men het daar over hebben. Dit kan ook allemaal in het centrale BoC-topic. Bovendien wordt er in het centrale topic (ietsje) minder geslowchat, loopt het al jaren, en gaat het hier bijna alleen maar over kansloze leaks en gewatermerkte promo's omdat figuren zoals jij hun onderbroekjes niet droog kunnen houden tot 17 oktober.
Idem!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 02:33 schreef Faxie het volgende:
Ik vind 'm helemaal geweldig![]()
![]()
Beste album van het jaar tot nu toe voor mij,
Idem!!!!quote:en deze ga ik dus kopen zodra ie beschikbaar is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |