Een rijdende file is voor amateurs; een stilstaande file, da's je ware...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens alleen maar omdat ik meestal in een rijdende file naar m'n werk ga
Nee hoor dit zou ik zeggen:quote:
Waarom denk jequote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Deze staat nog open.
Waarom heet dit plaatje 'Strauss', wyccie ?
quote:Weet je wat ik 'vroeger' wilde worden. Als artiestenbegeleider bij een platenmaatschappij werken (als zoiets al bestaat?) = gratis cd's, concerten en artiesten van dichtbij zien dacht ik
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je kappen met je studie en gaan werken; heb ik ook gedaan...![]()
I know, maar dan zou ik ze heel cool begeleiden alsof ik er niks aan vind, maar stiekem slaat mijn hart toch een beat overquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik wilde .... voor doellozen openen![]()
[..]Mijn ervaring is dat artiesten bij voorkeur niet begeleid willen worden door iemand die dat doet omdat hij/zij graag artiesten van dichtbij wil zien
Waarom niet ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.
En het opent toch wel deuren als je je diploma wel hebt. Verder heb je er niks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor dit zou ik zeggen:
This is for Mathilda en dan een bos bloemen geven.
Nee, omdat ik het vinkje Keep original picture names vergeten ben uit te zettenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Omdat je te lam was om 'm te uploaden ?
Ik heb het wel een tijdje gedaan. Organisatie van festivals en optredens, locatietheater e.d. Heel leuk, hard werken maar geen droog brood mee te verdienen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, maar okee, ik was toen jong he....
Mkay; 'k ben nu eenmaal niet bekend met de wereld die 'photobucket' heet...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, omdat ik het vinkje Keep original picture names vergeten ben uit te zetten![]()
Onder andere. En ook omdat ik al zo lang bezig ben, het zou wel een beetje zonde zijn.quote:
Wat studeer jij nu eigenlijk ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Onder andere. En ook omdat ik al zo lang bezig ben, het zou wel een beetje zonde zijn.
Over ruim een jaar ben ik Master of science![]()
Als je hard werkt heb je toch geen tijd om het geld uit te gevenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijdje gedaan. Organisatie van festivals en optredens, locatietheater e.d. Heel leuk, hard werken maar geen droog brood mee te verdienen.
Ook haar lengte, gewicht en schoenmaat weten we nog steeds nietquote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat studeer jij nu eigenlijk ?
Dát heb je, volgens mij, nog niet verteld...
Het is toch niet leuk voor Wyccie als ze eerst moet vragen: Wat doet de buurman bij je in bed!quote:
Dan kun je beter in de file staan; dan word je (bijna) slapend, (bijna) rijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Als je hard werkt heb je toch geen tijd om het geld uit te geven
Zo gaat dat bij mij dan. Dus dan word je werkend rijk (wat ook de bedoeiling is)
Maar je moest er wel om lachen...En humor erotiseert...zeggen ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog geen bloemen van jou gehad. En die opmerking over 4 jaar, nee die is niet lief!
Zeggen ze ja....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je moest er wel om lachen...En humor erotiseert...zeggen ze.![]()
Waarom niet ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga niet vertellen wat ik precies studeer, maar het is iets medisch. Soort van...
Of wat doet Mr_Ano bij je in bed???quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk voor Wyccie als ze eerst moet vragen: Wat doet de buurman bij je in bed!
Jim Carrey kan bij lange na niet aan mij tippen...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef wyccie het volgende:
Zeggen ze ja....
Maar die humor van bijvoorbeeld Jim Carrey, daarvan moet ik kotsen![]()
Wow... en het zijn gelukkig geen rode rozen!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Treinhomo het volgende:
Voor wyccie:
[afbeelding]
Blok B, cel 351.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is toch niet leuk voor Wyccie als ze eerst moet vragen: Wat doet de buurman bij je in bed!
Ben niet in to the G-word maar into the L-word.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of wat doet Mr_Ano bij je in bed???![]()
Nee, helemaal niet, maar ik geloof niet dat ik teveel op internet moet zetten. Ik wil geen stalkers achter me aan hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Schaam je je ervoor ?
Het nuttige met het aangename verenigen, heet dat...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar staat genoeg papaver om heel blok B een jaar lang mee plat te spuiten
Toch is het een slecht teken als je vriendin tijdens de geslachtssportiviteiten in lachen uitbarstquote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je moest er wel om lachen...En humor erotiseert...zeggen ze.![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar ik geloof niet dat ik teveel op internet moet zetten. Ik wil geen stalkers achter me aan hebben.![]()
Ik wil nog wel vertellen dat mijn schoenmaat 37 is, en dan houdt het op.
Is dat papaver? En hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar staat genoeg papaver om heel blok B een jaar lang mee plat te spuiten
Ach; zolang ik maar geen last krijg van de 'slappe lach'...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is het een slecht teken als je vriendin tijdens de geslachtssportiviteiten in lachen uitbarst
Moet maar een andere Mathilda zoeken dus. Ben niet into gitaarmuziek, heb geen plakplaten.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow... en het zijn gelukkig geen rode rozen!Dank je wel.
Ik ben een patiënt van dokter Pulderquote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat papaver? En hoe weet jij dat?![]()
Dat kan helemaal niet....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben niet in to the G-word maar into the L-word.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Is dat papaver? En hoe weet jij dat?![]()
Dat is dus geen dijenkletserquote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
En daarbij; mijn rechterhand heeft geen gevoel voor humor.
Heb 2 afleveringen gezien.quote:
Oh..... maar ik heb nooit gezegd dat ik voor mannen met tattoes val.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet maar een andere Mathilda zoeken dus. Ben niet into gitaarmuziek, heb geen plakplaten.
Ja je slaat er met een stokje op en dan maakt ie geluid.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh..... maar ik heb nooit gezegd dat ik voor mannen met tattoes val.
Weet je hoe de triangel werkt?
Dat doet een vissenkom ook...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja je slaat er met een stokje op en dan maakt ie geluid.
Nee; maar ik kan er wel prima een aap mee in mekaar slaan...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is dus geen dijenkletser
Oh...ik begreep het weer eens verkeerdquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb 2 afleveringen gezien.
That works for me. Ik kan zelf nog geen gitaar vasthouden hoor....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je slaat er met een stokje op en dan maakt ie geluid.
Evenals een tafelblad en een caviaquote:Op donderdag 1 september 2005 00:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat doet een vissenkom ook...![]()
A dirty mind is a joy forever...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Oh...ik begreep het weer eens verkeerd
Kleine kanttekening; de cavia stopt op een gegeven moment toch écht met geluid maken...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Evenals een tafelblad en een cavia
Als de gitaar te groot en zwaar voor je is kun je 'm ook rechtop voor je op de grond zetten en 'm als een contrabas bespelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
That works for me. Ik kan zelf nog geen gitaar vasthouden hoor....
Cavia!!!! Pas maar op dat Tokay je niet te pakken krijgt!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Evenals een tafelblad en een cavia
Geen dirty mind, maar een stupid mind.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever...
óf je kan een contrabas om je nek hangen, en 'm bespelen als een basgitaar...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Als de gitaar te groot en zwaar voor je is kun je 'm ook rechtop voor je op de grond zetten en 'm als een contrabas bespelen.
Dat ligt eraan hoe hard je slaat. Die van mij houden het over het algemeen best nog lang vol.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kleine kanttekening; de cavia stopt op een gegeven moment toch écht met geluid maken...
A stupid mind is a joy for the rest of the world...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
Geen dirty mind, maar een stupid mind.
Jou kennende zijn ze opgevoerd...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ligt eraan hoe hard je slaat. Die van mij houden het over het algemeen best nog lang vol.
Ah vandaar dat Bush herkozen is.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
A stupid mind is a joy for the rest of the world...
Ik ben meer een Type AB Positive tiepjequote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
óf je kan een contrabas om je nek hangen, en 'm bespelen als een basgitaar...
Zó doet Peter Steele van Type O Negative dat...
Ik ben type O positive.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben meer een Type AB Positive tiepje![]()
Ik ruil ze altijd stiekem om bij de dierenwinkel. Dan leg ik die van mij die het niet meer doen in de kooi in de winkel en neem ik weer verse mee naar huis. Ik ben overigens nu wel toe aan een nieuw stokje.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jou kennende zijn ze opgevoerd...![]()
Ikke ook; staat op m'n doggy tags, die ik nog steeds heb...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Ik ben type O positive.
Dat is een goed strevenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef wyccie het volgende:
Ik denk nog steeds dat we notes krijgen voor slowchatten en daarom probeer ik er per pagina minstens 1 plaatje door te gooien![]()
[afbeelding]
Nee...maar hij was vast wel iemands vader denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Vader Abraham?
Die heb ik ook gehad toen ik nog een peuter wasquote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook; staat op m'n doggy tags, die ik nog steeds heb...
Bij mij staat het op het linker achterraam van mijn autoquote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke ook; staat op m'n doggy tags, die ik nog steeds heb...
Dat ben je nog steeds...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik ook gehad toen ik nog een peuter was![]()
Weerspannige ex die zich op je bolide heeft uitgekuurd ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij staat het op het linker achterraam van mijn auto![]()
Nee, meneer werd misschien wel gesponsord door Ralph Lauren.....quote:Op donderdag 1 september 2005 01:04 schreef Treinhomo het volgende:
Nostra-dumb-ass ?
Mijn ex-en vinden mij liefquote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weerspannige ex die zich op je bolide heeft uitgekuurd ?
Meneer was de eerste metro-sexueel ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:06 schreef wyccie het volgende:
Nee, meneer werd misschien wel gesponsord door Ralph Lauren.....
dada? mama bladababaquote:Op donderdag 1 september 2005 01:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat ben je nog steeds...
Jij was immers nog steeds 4 jaar oud.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Marco Polo?
Ik draag ook overhemden van RL.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer was de eerste metro-sexueel ?
Ook nog enkelsokjes ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik draag ook overhemden van RL.![]()
Draag jij overhemden? Werk je bij een bank of zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik draag ook overhemden van RL.![]()
quote:
Nee, zie er graag netjes uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Draag jij overhemden? Werk je bij een bank of zo?
Ja, Mr. A.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Draag jij overhemden? Werk je bij een bank of zo?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
oh oh...gaan we nu vechten?
'k kan van Treinsharpei wel een strijkijzer lenen...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:13 schreef wyccie het volgende:
Wordt een soft gevecht.
't is dat je een meisje bent...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik zie nu opeens dat ik enkelsokjes aan heb!
Nu van alles en nog wat. Ben nog niet echt uit waar mijn talenten liggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja, Mr. A.
Wat voor werk doe jij eigenlijk ?
'Vrije jongen' ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu van alles en nog wat. Ben nog niet echt uit waar mijn talenten liggen.
Wij lijken wel op elkaar. Alleen ben ik een meisje en jij een jongenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu van alles en nog wat. Ben nog niet echt uit waar mijn talenten liggen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij lijken wel op elkaar. Alleen ben ik een meisje en jij een jongen
Oh nu zelfs twee! Wow, kunnen we weer een eind weg chatten.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze pagina heeft nu ook z'n plaatje![]()
Dat ouwe wijf uit Samson en Gert?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Tamme heksen-a-gogo...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Prince William
Albert ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een Engelse prince
Beetje meer respect. Mevrouw is een erg goede actice. De mevrouw naast haar ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ouwe wijf uit Samson en Gert?
Ben persoonlijk meer fan van zijn nichtje Zara Phillips.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk!
ik vond 'm vroeger wel heel lief![]()
De opstandigequote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer fan van zijn nichtje Zara Phillips.
Maar wel uit Samson en Gert?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje meer respect. Mevrouw is een erg goede actice. De mevrouw naast haar ook.
Dat vráágt gewoon om een plaatje...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben persoonlijk meer fan van zijn nichtje Zara Phillips.
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef wyccie het volgende:
Heb jij eigenlijk tatoeages?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat vráágt gewoon om een plaatje...
Dan draag jij meer sieraden dan ik!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope.
Mijn enige zonde beperkt zich tot zes oorbellen.
Ik word er niet warm vanquote:
Nee hoor. Ben ook zeker niet principieel tegen tatoeages, maar ik heb nog niks gevonden wat ik voor de rest van m'n leven op/onder m'n huid wil dragen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Dan draag jij meer sieraden dan ik!
Ben je bang voor naalden?
Ze haalt het niet bij Natalie of Virginie maar vind haar wel prettiger om te zien dan Margarita.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word er niet warm vanEeuwenlange inteelt levert zelden fraai nageslacht op, zo blijkt maar weer
Je platjes switchte appartments?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben ook zeker niet principieel tegen tatoeages, maar ik heb nog niks gevonden wat ik voor de rest van m'n leven op/onder m'n huid wil dragen.
Ooit dacht ik dat wel gevonden te hebben, maar opeens liet ze niks meer van zich horen...![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze haalt het niet bij Natalie of Virginie maar vind haar wel prettiger om te zien dan Margarita.
Oh, maar het valt mij juist op dat er bijna geen lelijke prinsen en prinsessen zijn (op de familie Von Amsberg-Nassau blablabla na)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word er niet warm vanEeuwenlange inteelt levert zelden fraai nageslacht op, zo blijkt maar weer
Een naamquote:Op donderdag 1 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben ook zeker niet principieel tegen tatoeages, maar ik heb nog niks gevonden wat ik voor de rest van m'n leven op/onder m'n huid wil dragen.
Ooit dacht ik dat wel gevonden te hebben, maar opeens liet ze niks meer van zich horen...![]()
Deze is ook niet zo super, en zijn vrouw lijkt op Sharon Dijksma.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar het valt mij juist op dat er bijna geen lelijke prinsen en prinsessen zijn (op de familie Von Amsberg-Nassau blablabla na)
Prins Charles? Het hele Belgische koningshuis?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar het valt mij juist op dat er bijna geen lelijke prinsen en prinsessen zijn (op de familie Von Amsberg-Nassau blablabla na)
Ja joh, laat mijn plaatje maar zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze is ook niet zo super, en zijn vrouw lijkt op Sharon Dijksma.
[afbeelding]
Oh ja, ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prins Charles? Het hele Belgische koningshuis?
Tegenwoordig touwen ze meer met burgermeisjes en burgerjongeheren en komt er wel weer steeds meer vers bloed in de Europese vorstenhuizen. Maar lange tijd trouwden ze bijna alleen met partners uit eigen kringen.
Ken die rollatorpushers niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, laat mijn plaatje maar zitten![]()
De Two Fat Ladies?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je dat gepost ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch niet zoiets he?!?!?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had 't niet over een naam. Meer over 2 plaatjes die bij elkaar passen.
Ey; van iemand die 't zoetgevooisde stem- en gitaargeluid van Slipknot weet te waarderen, mag je wel wat meer niveau, smaak en klasse verwachten...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef wyccie het volgende:
Toch niet zoiets he?!?!?
[afbeelding]
Contradictio in terminis!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ey; van iemand die 't zoetgevooisde stem- en gitaargeluid van Slipknot weet te waarderen, mag je wel wat meer niveau, smaak en klasse verwachten...![]()
Yep, en die andere mevrouw speelde Mevrouw Mies die Dokter Pulder papavers liet zaaien. Op de foto spelen ze Pauline en Paulette.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:37 schreef Treinhomo het volgende:
Die linker: 'mevrouw praline' ?
Vorig jaar overleden, als ik me niet vergis.
Ah TH wil zo'n sumotanga op zich laten tekenen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ey; van iemand die 't zoetgevooisde stem- en gitaargeluid van Slipknot weet te waarderen, mag je wel wat meer niveau, smaak en klasse verwachten...![]()
Een doodshoofd en een pentagon?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wasda ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah TH wil zo'n sumotanga op zich laten tekenen.
Die knoei had ik een jaar of 12 geleden in m'n oren hangen...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Een doodshoofd en een pentagon?
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een doodshoofd en een pentagongram?
quote:
12 jaar geleden had ik papegaaien als oorbellenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die knoei had ik een jaar of 12 geleden in m'n oren hangen...
Ik had 12 jaar geleden nog een horloge omquote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
12 jaar geleden had ik papegaaien als oorbellen![]()
Tup en Joep ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
12 jaar geleden had ik papegaaien als oorbellen![]()
Treinkerstboomquote:Op donderdag 1 september 2005 01:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die knoei had ik een jaar of 12 geleden in m'n oren hangen...
En nu kijk je steeds op je mobiel?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had 12 jaar geleden nog een horloge om![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tup en Joep ?
Stik; dat waren apen...![]()
Ikke wel; er zijn mij al teveel horloges gesneuveld tijdens m'n werk.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
En nu kijk je steeds op je mobiel?
Nee die heb ik bij voorkeur uit. Klokken genoeg en anders vraag ik het even aan iemand.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu kijk je steeds op je mobiel?
schadevergoeding vragen!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel; er zijn mij al teveel horloges gesneuveld tijdens m'n werk.
Krijg je 'n tegoedbon; heb je recht op 50 keer antwoord op de vraag 'Hoe laat is het ?'...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
schadevergoeding vragen!
Handeltje opzetten; tegoedbonnen doorverkopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Krijg je 'n tegoedbon; heb je recht op 50 keer antwoord op de vraag 'Hoe laat is het ?'...
Nee, dit is een dude van een andere categorie.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat die Boissevain-dude?
De categorie der halfzachten ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, dit is een dude van een andere categorie.
Nee, de categorie van te jong gestorvenen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De categorie der halfzachten ?
Meneer is dus met enige regelmaat op Saai-Radio te aanhoren ?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Nee, de categorie van te jong gestorvenen.
Maar okee, voor jou is het ook weer een tamme knoei![]()
Dat weet ik niet, ik luister niet echt naar de radio, maar het lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is dus met enige regelmaat op Saai-Radio te aanhoren ?
Die foto is van September 2001. Daar was ik dus 30.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef wyccie het volgende:
TH, hoe oud jong was je eigenlijk op de foto in je fotoboek?
Je lijkt daar veel jonger.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die foto is van September 2001. Daar was ik dus 30.
'k had er daar ook iets minder mee geleden...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:04 schreef wyccie het volgende:
Je lijkt daar veel jonger.
Had jij ook dat je dacht dat het leven zou ophouden als je 30 werdquote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had er daar ook iets minder mee geleden...
Voor zover ik weet leeft hij nog.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:07 schreef Treinhomo het volgende:
Toch niet weer Harry Connick Jr. ?
Is die dood?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:07 schreef Treinhomo het volgende:
Toch niet weer Harry Connick Jr. ?
Ik hoef niet acuut dood te vallen hierzo. Maar ik zou ook zeker geen poging wagen om de oudste vrouw ter wereld te worden. Lijkt me echt een hel. Honderdvijftien jaar poeh.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je hoopt gauw dood te gaan?
Op z'n tijd is 't meer overleven...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef wyccie het volgende:
Had jij ook dat je dacht dat het leven zou ophouden als je 30 werd![]()
Ik wil niet oud worden.
Wanna buy some Prozac?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Op z'n tijd is 't meer overleven...
Ik kan 't me niet meer herinneren maar ik vier m'n verjaardag dan ook nooitquote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk om 21 te worden
Ik heb er ook een hekel aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan 't me niet meer herinneren maar ik vier m'n verjaardag dan ook nooit
Ik vertel mensen ook niet dat ik jarig ben, wil geen cadeautjes en hou niet van taart. Ik ben nou eenmaal een zure chagrijnige ouwe ventquote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan.
Alleen cadeautjes krijgen is wel leukEn taart
![]()
Jaaaaah; daar was ik mee in de war. Die heeft zichzelf toch van kant gemaakt, net als z'n ouwe heer ?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jaaaaah; daar was ik mee in de war. Die heeft zichzelf toch van kant gemaakt, net als z'n ouwe heer ?
Iek hoev paz omz 5 uur op me werk te sijnquote:Op donderdag 1 september 2005 02:22 schreef BwennieBren het volgende:
Sjullie benne allemaal nog wel laat wakkert...
da's lux! ik pas op 6 september....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iek hoev paz omz 5 uur op me werk te sijn
Hehe, ik probeer het ook altijd geheim te houden, maar dat lukt nooit zo goed.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vertel mensen ook niet dat ik jarig ben, wil geen cadeautjes en hou niet van taart. Ik ben nou eenmaal een zure chagrijnige ouwe vent![]()
Heej Bwennie
En tot die tijd zit je tot diep in de nacht op het terras?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
da's lux! ik pas op 6 september....
Potdorie, dacht dat je al weg was! Je gaat altijd weg zonder gedag te zeggen, da's niet lief!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jaaaaah; daar was ik mee in de war. Die heeft zichzelf toch van kant gemaakt, net als z'n ouwe heer ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tot die tijd zit je tot diep in de nacht op het terras?
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef wyccie het volgende:
Opeens heb je het, je wordt taartenbakker!
The horrorquote:Op donderdag 1 september 2005 02:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Oehhhhh krijg ik al een naam hier?
Nee hoor, ik ben een tekst schrijven op het nummer "Wat zou je doen" van Marco B & Ali B voor de trouwerij van mijn neef. Die is dus net klaar..... gelukkig! Morgen oefenen om te zingen, mijn dochter doet de rapset.Tis watnieh?
Welterustu scrutquote:Op donderdag 1 september 2005 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens pitten dames en heer.
Ik wens u nog een genoeglijke nacht
Oh oh oh.... liedjes op bruiloftenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Oehhhhh krijg ik al een naam hier?
Nee hoor, ik ben een tekst schrijven op het nummer "Wat zou je doen" van Marco B & Ali B voor de trouwerij van mijn neef. Die is dus net klaar..... gelukkig! Morgen oefenen om te zingen, mijn dochter doet de rapset.Tis watnieh?
Die bruidstaart laat ik wel staan. Dit is wat ik nodig heb als ik dat nr. moet doen..:quote:Op donderdag 1 september 2005 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh oh oh.... liedjes op bruiloften
Ik zag net al een paar heel erg mooie wedding cakes.
[afbeelding]
Ik heb meneer gisteren opgezocht, en van de week vond ik toevallig een pagina met '100 Welsh Heroes' - hij staat er niet bijquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef Z het volgende:
Ey Tokay
Dit plaatje staat nog open van gister:
[afbeelding]
Meneer was entertainer en is gebornen in ♪♪ Llwyn-yr-Eos ♪♪ wat 'Grove of Nightingales' betekent. Ik kende meneer ook niet tot gister, hij is ook wat moeilijk denk ik ...
Okay, ik heb het gelezen. Wat een educatieve topicreeks is dit toch!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef Z het volgende:
Dat had ik ook al bedacht (het plaatsen bij de buren), maar daar heb ik al wat te veel hintjes voor gegeven denk ik ... Meneer heet Ivor Novello.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ivor_Novello
Scrut to the rescue!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dean Martin, een stevig drinkende crooner
Insgelijks!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ook direct weer weg.
Fijne dag Tokay
Als je op mijn plaatje doelt, neen, dit is Dean Martin.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef Gellius het volgende:
Is dit niet Rock Hudson?
Hoe wil je dat ik reageer op deze opmerking?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:50 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, Dean, Rock. Al die nichten lijken op elkaar hè.
Kijk, dat is nou weer jammer....quote:Op donderdag 1 september 2005 14:10 schreef Gellius het volgende:
Gunst, de tenen zijn hier wel een stuk langer dan bij de overburen zeg.
Moewahahaha!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Z het volgende:
Daar zitten heel de hersenen niet.
Hmmm...jij bent voorstander van een RJPvDquote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, dacht dat je al weg was! Je gaat altijd weg zonder gedag te zeggen, da's niet lief!!!
Nee hoor, hoewel ze misschien wel zo oogt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
British Royalty?
Deze opmerking verwachtte ik al. De vraag was alleen: wie plaatst 'em?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef Z het volgende:
Is dat je nieuwe coupe?
Iemand moest het doen inderdaad...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Deze opmerking verwachtte ik al. De vraag was alleen: wie plaatst 'em?
Ik weet het, ik weet het... It's a dirty job, blah... blah...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef Z het volgende:
Iemand moest het doen inderdaad...
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n make-upboerin?
Estée Lauder!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:05 schreef Z het volgende:
Esté Lauder?
Die is niet on geloof ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef Tokay het volgende:
Geef mijn portie/plaatje maar aan Wyccie, tong.
Heu, dat zei ik helegaar niet!quote:
Maar is in dit topic wel een leukere variant op dat oude gezegde.quote:
Dat is waar. Ik wilde er eerst Fok!kie van maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar is in dit topic wel een leukere variant op dat oude gezegde.
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wilde er eerst Fok!kie van maken.![]()
Dacht eerst Nellie Cooman met pruik.quote:
Nee, meneer zat vroeger in Onyx.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef Z het volgende:
Nas?
Hoi Bolko.quote:
quote:
Nee, aan zijn artiestennaam te horen is het wanker.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef Bolkonsky het volgende:
Mase? ik roep maar wat, je weet maar nooit.
Hij leeft nog en is nu voornamelijk acteur. Hij heeft een terugkerende gastrol in The Shield en zijn een hoofdrol in de serie over there. Hij zat verder in de films Clockers, Dead Presidents, In too deep, en de remake van Flight of the phoenix.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:32 schreef Bolkonsky het volgende:
Als 'ie nog leeft, is het maar een nepperd, of heeft 'ie ook vijf kogels overleefd?![]()
quote:
Helemaal goed!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Kim van Kooten in Zusje.
Volgens mij niet. De enige overeenkomst die ik zie, is dat Everton ook zwart is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |