Een rijdende file is voor amateurs; een stilstaande file, da's je ware...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens alleen maar omdat ik meestal in een rijdende file naar m'n werk ga
Nee hoor dit zou ik zeggen:quote:
Waarom denk jequote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Deze staat nog open.
Waarom heet dit plaatje 'Strauss', wyccie ?
quote:Weet je wat ik 'vroeger' wilde worden. Als artiestenbegeleider bij een platenmaatschappij werken (als zoiets al bestaat?) = gratis cd's, concerten en artiesten van dichtbij zien dacht ik
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je kappen met je studie en gaan werken; heb ik ook gedaan...![]()
I know, maar dan zou ik ze heel cool begeleiden alsof ik er niks aan vind, maar stiekem slaat mijn hart toch een beat overquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, ik wilde .... voor doellozen openen![]()
[..]Mijn ervaring is dat artiesten bij voorkeur niet begeleid willen worden door iemand die dat doet omdat hij/zij graag artiesten van dichtbij wil zien
Waarom niet ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.
En het opent toch wel deuren als je je diploma wel hebt. Verder heb je er niks aanquote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak ik daar al niet aan gedacht heb, maar dat kan ik gewoon niet maken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor dit zou ik zeggen:
This is for Mathilda en dan een bos bloemen geven.
Nee, omdat ik het vinkje Keep original picture names vergeten ben uit te zettenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Omdat je te lam was om 'm te uploaden ?
Ik heb het wel een tijdje gedaan. Organisatie van festivals en optredens, locatietheater e.d. Heel leuk, hard werken maar geen droog brood mee te verdienen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, maar okee, ik was toen jong he....
Mkay; 'k ben nu eenmaal niet bekend met de wereld die 'photobucket' heet...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef wyccie het volgende:
Nee, omdat ik het vinkje Keep original picture names vergeten ben uit te zetten![]()
Onder andere. En ook omdat ik al zo lang bezig ben, het zou wel een beetje zonde zijn.quote:
Wat studeer jij nu eigenlijk ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Onder andere. En ook omdat ik al zo lang bezig ben, het zou wel een beetje zonde zijn.
Over ruim een jaar ben ik Master of science![]()
Als je hard werkt heb je toch geen tijd om het geld uit te gevenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijdje gedaan. Organisatie van festivals en optredens, locatietheater e.d. Heel leuk, hard werken maar geen droog brood mee te verdienen.
Ook haar lengte, gewicht en schoenmaat weten we nog steeds nietquote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat studeer jij nu eigenlijk ?
Dát heb je, volgens mij, nog niet verteld...
Het is toch niet leuk voor Wyccie als ze eerst moet vragen: Wat doet de buurman bij je in bed!quote:
Dan kun je beter in de file staan; dan word je (bijna) slapend, (bijna) rijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Als je hard werkt heb je toch geen tijd om het geld uit te geven
Zo gaat dat bij mij dan. Dus dan word je werkend rijk (wat ook de bedoeiling is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |