Nee ze wisselen elkaar af...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
De nachtploeg zijn weer hele andere BB mensen? (sorry, ik moet echt meer kijken.)
lieverd download ff windows media player 10 en je kan de bb site op.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haaaaaaai, medenachtbraker![]()
Stream 3 doet al heel lang niks bij mij btw.
nee, ze moest huilen en werd getroost over haar idee dat ze niet past in de groepquote:
Je krijgt nu vier streams met mannetje Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Tamaartje het volgende:
WhoeiGa ik nu door voor de streams zonder Rob
![]()
mjah zo op het oog een kleine c cup dus ZOOOO zal het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van Ingrid zijn nog steeds klein, dus ik denk dat ze zo goed als plat was. En dan valt er helemaal niets te knijpen
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Je krijgt nu vier streams met mannetje Menno
ja, maar dan tegenover Dido zetten, en haar lekker laten analyseren hoe hij in elkaar steektquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Of iemand onder z'n hoofd, kan 'ie ook niet over z'n handicap praten.
Maar ging het er niet om dat het geld gevonden werd?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef BigBro000 het volgende:
waarom verstopt lieske dat geld niet op een 'openbare'plaats. bijvoorbeeld begraven ofzo. ALS iemand het dan vindt dan hoeft ze niet toe te geven en lijdt ze geen gezichtsverlies
Net wat ik dachtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
idd heeeeeeeel jammerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |