helder... maar dan hoeft ze niet toe te geven want iedereen kan het dan verstopt hebben. als iemand het in haar laars vindt is het een heel ander verhaal. tuurlijk is ze het kwijt maar ze hoeft dan niet toe te geven. dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar ging het er niet om dat het geld gevonden werd?
Als het geld gevonden werd, was ze het kwijt...
Ik zit te wachten op een explosie die aangericht word door een fundamentalist, dan kan BB nooit meer stuk(overgens dit was een slechte grap)quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Morwen het volgende:
En het is weer een theekransje![]()
Afzonderen met zijn 2'en, dat is leuk![]()
Goeie Tipquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
typisch gevalltetje geluid uit en six pack kijken
6 pack... bedankt voor de herinnering!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
typisch gevalltetje geluid uit en six pack kijken
instant strand blaat blaat blaat, mensen moesten spontaan hun tas vullen met zand in het kader van instant strandquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef kibber het volgende:
[..]
6 pack... bedankt voor de herinnering!
Wat staat er op het briefje?
OMGquote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef eborn het volgende:
Geheime opdracht van Tanja is zeker "Baar een kind, zonder dat iemand het doorheeft"
Volgens mij kan je echt wel een vette ruzie met haar krijgen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal profileerd zich ineens............*schrik
Ze heeft een grote bek, zegt ze, alleen horen we dat nu pas![]()
hoi hoi wbquote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi, ben ik weerEven weer bijlezen en ondertussen luister ik naar het gekwek van Chantal, Rob e.a.
zelfde al 2. Heb jij stream 3 wel dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan stream 1 nog steeds niet aanzien helaas.
Ze heeft zich dus duidelijk al vele dagen lopen ergeren en kan dat nu niet meer voor zich houden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal het huis uit das pas een stelling.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
vuile gore kanker regie daar. stop is met het verneuken van de serie? in de dagboek kamer gebeurt er iets veel meer interessants dan wat slap gelul.. RICHT DIE CAMERA DAAR DAN OOK OP STELLETJE IDIOTEN!
Ze willen ook nog iets voor de uitzendingen op tv hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
vuile gore kanker regie daar. stop is met het verneuken van de serie? in de dagboek kamer gebeurt er iets veel meer interessants dan wat slap gelul.. RICHT DIE CAMERA DAAR DAN OOK OP STELLETJE IDIOTEN!
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
zelfde al 2. Heb jij stream 3 wel dan?
Ik kijk 4 en ik hoor het geluid van buiten nogquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.
ja als we zo gaan beginnen stream dan helemaal niet.. naakt laten ze ook ZELDEN zien. wat zijn dat voor kut gristenen daar op die regie...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze willen ook nog iets voor de uitzendingen op tv hebben.
Yep al geruime tijdquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.
je doelt op de batterijenwissel?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
Tanja is net 5 min geleden naar de dagboekkamer geroepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
je doelt op de batterijenwissel?
of gebeurt er iets dat mij ontgaat?
Tanja is naar de dagboek kamer gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
je doelt op de batterijenwissel?
of gebeurt er iets dat mij ontgaat?
Ze hebben nog wel enige vorm van privacy....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Robbiej het volgende:
[..]
ja als we zo gaan beginnen stream dan helemaal niet.. naakt laten ze ook ZELDEN zien. wat zijn dat voor kut gristenen daar op die regie...
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef milagro het volgende:
wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffft
Zo was de opzet niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel enige vorm van privacy....
Rob gaat dood zijn nep been blijft in leven.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Rob moet een blowtje nemen. Misschien kalmeert hij dan wat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...![]()
En zodra ze bevallen zijn gaan ze vrolijk verder en ineens klikt het niet meer zo goed met de vriendinnen die nog geen kids hebben![]()
niet die ziektequote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar "zelfs call tv aanhoren is beter dan Rob!!!!"quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef CocaColaLight het volgende:
roflmao op mijn tv staat sbs nog aan en daar is call tv, en die meid net letterlijk:
Ik weet dat dit geen interlectueel programma is maar bel gewoon 1 keertje want ik verklap per ongeluk wel eens het woord....
omfg
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weg mee
Morgen vrijdus hopelijk wat leuks te zien
Nee oke, maar er zijn wel grenzen aan..quote:
die meid ziet er in ieder geval beter uit dan robquote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar "zelfs call tv aanhoren is beter dan Rob!!!!"
Big Brother is Watching Youquote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef kibber het volgende:
[..]
Nee oke, maar er zijn wel grenzen aan..
Je verhalen?
Oke..
Maar dat soort dingen zend je niet uit.
Wat denk je?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef Lolalala het volgende:
Wat bedoelen ze met plassen en een stijve krijgen?
geen last van gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...![]()
En zodra ze bevallen zijn gaan ze vrolijk verder en ineens klikt het niet meer zo goed met de vriendinnen die nog geen kids hebben![]()
Slaapzequote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weg mee
Morgen vrijdus hopelijk wat leuks te zien
Klopt... ze hoeven ook niet op schaamdelen te gaan inzoomen natuurlijk, maar spastisch de camera wegdraaien zodra er een tepel drijgt te verschijnen op 10 meter afstand, lijkt meook niet de manier.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Big Brother is Watching You
ze hebben ondertekend dat ze volledig geen privacy zullen hebben. en dus zijn er geen wettelijke verplichtingen om zowel naakt als prive dingen te exposeren.
Nou dat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis reacties als "Dat is gelul Rob" of "je zwamt een eind in de ruimte Joost" of "Je zit weer met je hoofd in de wolken Roel"....
Privacy hebben ze ook niet, nergens niet, overal camera's en overal achter wanden staan/lopen mensen die hun continue bespieden. Die privacy zijn ze idd kwijt. Wat er daarvan dan daadwerkelijk gedeeld word tmet de rest van NL is aan hun om te bepalen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Big Brother is Watching You
ze hebben ondertekend dat ze volledig geen privacy zullen hebben. en dus zijn er geen wettelijke verplichtingen om zowel naakt als prive dingen te exposeren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Privacy hebben ze ook niet, nergens niet, overal camera's en overal achter wanden staan/lopen mensen die hun continue bespieden. Die privacy zijn ze idd kwijt. Wat er daarvan dan daadwerkelijk gedeeld word tmet de rest van NL is aan hun om te bepalen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... ze hoeven ook niet op schaamdelen te gaan inzoomen natuurlijk, maar spastisch de camera wegdraaien zodra er een tepel drijgt te verschijnen op 10 meter afstand, lijkt meook niet de manier.
Hij zit er nog hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef BigBro000 het volgende:
ROB GAAT SLAPEN>... YES
Ik bedoel dus dat de medebewoners dat soort reacties moeten uitspreken.quote:
Idd Rob moet nu is optiefen!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt al een paar keer dat hij naar bed gaat, maar HIJ ZIT ER NOG STEEDS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |