Altijd zo veel mogelijk keepers trainen, keepers leveren het meeste op. maar als er weinig potentie / kwaliteit in zit, gewoon verkopen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef maniack28 het volgende:
Refused, vraagje.... Ik heb 5 keepers, allemaal met +20 keepen. Ik heb de slechtste van de 5 vandaag verkocht voor 2,5 miljoenHoeveel zal ik er nog meer verkopen? 2 of 1? Ze kosten sowiezo best wat salaris... dus tis best handig er 1 of 2 te verkopen
ik zou zeggen, lees je eens in bij Home -> Guide. daar staat redelijk veel info als je aan de openinspost van dit topic nog niet genoeg hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef Killaht het volgende:
Ik speel t spel ook maar ik snap er nog niet de ballen van...zomaar zit je opeens in een competitie! waarom maken ze het niet overzichtelijk zoals OSM?
Ik speel zelf yshockey dus dit vink leuker, alleen snap ik nou niet wat precies goed en welke combinaties goed zijn (verdedeging + schoot)...en hoe je ze kan trainen etc
Dat is een vaker voorkomend probleem, het spel is wat minder toegankelijk dan bijvoorbeeld hattrick. Maar juist die extra benodigde skills maakt het leuk.quote:
Woei!!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, vandaag moet ik tegen de nummer 1 in onze poule.
Voorgaande wedstrijden: 7-2 verloren, 3-3, 3-0 gewonnen. Wat zal het deze keer worden?
Volgens mij is de aanmelding dan niet helemaal goed gegaan, je krijgt meestal dezelfde nacht nog je login-password namelijk. Het nieuwe seizoen begint morgen, dus grijp je kans.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:26 schreef Chen het volgende:
ik heb me dinsdag 14 feb aangemeld en nog steeds geen mailtje gekregen dat ik er bij mag
Waar kan je dat gedeelte van match en free day instellen? ik zie alleen maar Training intensity.quote:... Ga naar Training -> Schedules om trainingsschema's te maken maar zet eerst de Intensity - match: op 50% en Intensity - free day: op 85%. Later kun je wat met deze getallen experimenteren om te zorgen dat je spelers toch met 100% energy (of zo dicht mogelijk erbij) aan de wedstrijd beginnen...
Ok hardstikke bedankt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:09 schreef fabianf het volgende:
Het is laatst veranderd. Iedereen die speelt traint automatisch zo hard dat hij op 100% energy terugkomt na de update. Het trainingspercentage van de spelers die niet spelen kun je nog steeds instellen, dus die kunnen wel onder de 100% energy zakken. Daar vul je dus gewoon 85% in.
En de ticketprijs wordt alleen aangegeven als je thuis speelt. Friendly kun je 350 proberen competitie 900 bijvoorbeeld. En dan kijken of je stadion uitverkocht is en daar de volgende keer je prijzen op aanpassen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FF mn stats hier neertiefen:
Team: Moredhel Berzerkers
Competitie: IV.2 (Nederland)
Wedstrijden: 14
Gewonnen: 11
Gelijk: 0
Verloren: 2
Winst (OT): 1
Verlies (OT): 0
Punten: 35
Goals voor: 49
Goals tegen: 8
Thuis stats: 7-6-0-1
Uit stats: 7-6-0-1
Niet slecht he?
Waar zet je zo'n advertentie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels volgeboekt t/m volgend week woensdag en de uitdagingen komen nog steeds binnen
Gewoon even een advertentie zetten en ze komen bij bosjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |