Ik zet mijn geld op de zwembroek!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
whehe zxo een knulletje in zwembroek moet t opnemen tegen zo een dik gespierde gast
Het knulletje kan vast harder rennenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef MaRySe het volgende:
whehe zxo een knulletje in zwembroek moet t opnemen tegen zo een dik gespierde gast
Nee nee nu moetje niet gaan overdrijven !quote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef DaMook het volgende:
Waarom reageerde er niemand op mijn post
Hoi
Nu ben ik er
Hey...how you doin' ?quote:
Nee dat is....euh ff zoeken hoor...quote:
Neej duh dat zie je toch ook welquote:
Heb je het tegen mijquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Verdacht he?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef -Mo- het volgende:
No shit!
Saaw is er weer, en meteen reageerd Jaggie ook.
Mo vind het apart dat zodra jij komt, ik ineens reageer....quote:
ik ben dan ook extreem interessantquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mo vind het apart dat zodra jij komt, ik ineens reageer....![]()
Door jou raakte ik gister in de warquote:
over wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Door jou raakte ik gister in de war
Bron?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:28 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben dan ook extreem interessant![]()
alweer 2 op een rij, ligt niet aan mij hoor, jullie zijn langzaam![]()
quote:ken ik jou niet ergens van![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef PaRaR het volgende:
gezellige boel hier ... is het hier standaard om mekaar lekker af te zeiken ?
*redelijk nieuw :/*
Dat proberen we hier nou juist zoveel mogelijk te mijden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef PaRaR het volgende:
gezellige boel hier ... is het hier standaard om mekaar lekker af te zeiken ?
*redelijk nieuw :/*
maar het moet natuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef PaRaR het volgende:
Moet ik maar eens wat ervaring opdoen, anders is het zo flauw om iemand te gaan afzeiken
Zeg, ik zat laatst (vanmiddag, red.) wat Rome foto's door te pluizen en er was maar 1 foto waar jij op staat!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
maar het moet natuurlijk wellief
blijven he
Cool Vegetaquote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef PaRaR het volgende:
Moet ik maar eens wat ervaring opdoen, anders is het zo flauw om iemand te gaan afzeiken
ja ik doe niet aan foto's van mezelf makenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ik zat laatst (vanmiddag, red.) wat Rome foto's door te pluizen en er was maar 1 foto waar jij op staat!![]()
Hou je in, of ik trouw je niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
foei
stoute maryse
geen chocla meer eten!!
pfff ik sponser mn fattii ass
leukkquote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef MaRySe het volgende:
oehhhh ik ben verliefddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |