Dat doet me denken aan één van voorgaande edities. Toen zaten we tijdens het nomineren (met beeld en zonder geluid) echt te liplezen en dat werkte vrij goed. Zo ongeveer alles klopte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:36 schreef Tindra het volgende:
We zagen op stream 1 en 2 de DBK! Maar geen geluid.
Welkom terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weer
Ben nog een beetje aan het bijlezen
Niet echt veel boeiends idd, en ook btje aan de korte kantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je
Heb net de uitzending gekeken maar was niet boeiend![]()
Ze lieten wat mij betreft veel te weinig zien van het 'geroddel' van Roel en Lieske gisteren in de tuin. Je zag er op tv net 4 of 5 zinnen uit. Gemiste kans!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je
Heb net de uitzending gekeken maar was niet boeiend![]()
Ja zeker zonde! Dat was wel leuke infoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lieten wat mij betreft veel te weinig zien van het 'geroddel' van Roel en Lieske gisteren in de tuin. Je zag er op tv net 4 of 5 zinnen uit. Gemiste kans!
oh echt elke keer als ik dat zie denk ik... meid.. denk naquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
De vut is er bij een aantal bewoners een beetje uit, zo lijkt het.
Ingrid geeft haar duim weer een orale verwenbeurt.
[afbeelding]
30 minuten is way to short, moet veel langer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet echt veel boeiends idd, en ook btje aan de korte kant
LOL .. met nominaties kunnen ze sowieso niet sjoemelen omdat de bewoners toch weten op wie ze gestemd hebben. Dan komt dat zo uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef b0ng het volgende:
meekijken met de nominaties kan niet, omdat tanja er dan uitgestuurd word en dan kan er niet gesjoemeld worden.
Trek daar nog maar 10min reclame vanafquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
30 minuten is way to short, moet veel langer.
Bij de regie is de fut er ook uit. Wat saai zeg het laatste half uur. Ook nog eens verkeerd geluid bij de beelden enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
De vut is er bij een aantal bewoners een beetje uit, zo lijkt het.
Ingrid geeft haar duim weer een orale verwenbeurt.
[afbeelding]
Em het trieste is dat dat waarschijnlijk 5 minuten echte reclame is en 5 minuten "binnenkort op talpa" stukjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trek daar nog maar 10min reclame vanaf
ingrid wou een kastanje tegen hem aangooien ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was dat nou voor paniek bij Menno?
Ingrid wilde iets doen?! weet niet wat maar hij ging een beetje flippen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was dat nou voor paniek bij Menno?
Ja hij vind haar erg geil maar zonde dat ze dat zo weet ofzo dus arrogantquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Noemt Menno Dido nu een arrogante doos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |