quote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Lachen die reacties hier, alleen maar omdat ik het waag een link hier neer te zetten tav de groep bevolking die de ogen wel los heeft..
Wake up dudes of nee , slaap verder en luister goed naar wat je voorgekauwt wordt
Boeiuhquote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Lachen die reacties hier, alleen maar omdat ik het waag een link hier neer te zetten tav de groep bevolking die de ogen wel los heeft..
Wake up dudes of nee , slaap verder en luister goed naar wat je voorgekauwt wordt
quote:
Als je het ècht had begrepen, begrijp je dat de vakbonden etc, niet alleen egoïstisch maar ook egocentrisch zijn belegd, en dat geld wat er niet is niet verdeeld kan wordenquote:
Het is de kunst altijd kritisch te blijven. Zowel kritisch tov. de regering als kritisch tov. de oppositie. In dit geval verlies je het gewoon grandioos. Wees eens kritisch op je eigen gedachten. Je zult versteld staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij ben jij degene die bepleit en doet wat die groep voorkauwt en een topic erover opent. Vervolgens probeer je verstandige mensen ervan te overtuigen.quote:Lachen die reacties hier, alleen maar omdat ik het waag een link hier neer te zetten tav de groep bevolking die de ogen wel los heeft..
Jah nee vakbonden die egoistisch bezig zijn, nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je het ècht had begrepen, begrijp je dat de vakbonden etc, niet alleen egoïstisch maar ook egocentrisch zijn belegd, en dat geld wat er niet is niet verdeeld kan worden
Lees jij eens iets over projectie je zult versteld staan over wat je neertikt hierquote:Op vrijdag 2 september 2005 04:18 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het is de kunst altijd kritisch te blijven. Zowel kritisch tov. de regering als kritisch tov. de oppositie. In dit geval verlies je het gewoon grandioos. Wees eens kritisch op je eigen gedachten. Je zult versteld staan.
Ik vraag me overigens af wat je werkelijk tegen dit kabinet hebt, behalve de voorgekauwde links algemene mening die maar wat graag gepropageerd wordt.
kijk dat jij die gaarne likt moet jij weten, maar wat jij hier voorsteld sorry maar zelfs in mijn nachtmerries bedenk ik niet zulke walgelijke dingen .quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Degene die SP in het kabinet willen moeten eens voor de grap een paar maanden naar China, dan lik je Balkenende zijn ballen als je weer terugkomt.
Ja, ook ik geloof dat zelf, ja. Geouwehoer over prepensioen, WAO ed.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jah nee vakbonden die egoistisch bezig zijn, nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!
Geloof je dat zelf?
Ja! Men kan niet snappen dat als er geen geld is het ook niet verdeeld kan worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jah nee vakbonden die egoistisch bezig zijn, nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!
Geloof je dat zelf?
Zonder de vakbonden is er straks nog erg weinig toekomst over voor een WAO en prepensioen..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, ook ik geloof dat zelf, ja. Geouwehoer over prepensioen, WAO ed.
Alleen maar ikke, ikke, ikke en de toekomst, tja, die kan spreekwoordelijk stikken....
Er is geen geld?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ja! Men kan niet snappen dat als er geen geld is het ook niet verdeeld kan worden.
Jij ook niet denk ik
2 miljard is geïnvesteerd in het opkrikken van de economie zodat we later veel meer kunnen verdelenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Er is geen geld?
Er was pas geleden nog 2 miljard over?
Daarbij halen ze toch ff die soldaten weg uit irak.
Is het eerlijk verdeeld vind je?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
2 miljard is geïnvesteerd in het opkrikken van de economie zodat we later veel meer kunnen verdelen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |