abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30171425
Lachen die reacties hier, alleen maar omdat ik het waag een link hier neer te zetten tav de groep bevolking die de ogen wel los heeft..
Wake up dudes of nee , slaap verder en luister goed naar wat je voorgekauwt wordt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 1 september 2005 @ 17:18:15 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30171712
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Lachen die reacties hier, alleen maar omdat ik het waag een link hier neer te zetten tav de groep bevolking die de ogen wel los heeft..
Wake up dudes of nee , slaap verder en luister goed naar wat je voorgekauwt wordt
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 september 2005 @ 17:26:56 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30171992
quote:
Boeiuh .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30172218
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef Falco het volgende:

[..]

Boeiuh .
Whatever rest my case..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30172306
Maar ik ben ook eigenlijk wel een beetje huiverig voor organisaties die zich 'burgerbeweging' noemen. Da's zoiets als Wilders die adviseert om Nee te stemmen tegen de Europese Grondwet, je geeft 'm gelijk op het punt van Nee zeggen, maar je wilt tegelijkertijd ook geenszins dat hij ooit wat te vertellen krijgt.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:28:38 #81
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30189465
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Whatever rest my case..
Als je het ècht had begrepen, begrijp je dat de vakbonden etc, niet alleen egoïstisch maar ook egocentrisch zijn belegd, en dat geld wat er niet is niet verdeeld kan worden
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 2 september 2005 @ 04:18:09 #82
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_30191304
quote:
Het is de kunst altijd kritisch te blijven. Zowel kritisch tov. de regering als kritisch tov. de oppositie. In dit geval verlies je het gewoon grandioos. Wees eens kritisch op je eigen gedachten. Je zult versteld staan.

Ik vraag me overigens af wat je werkelijk tegen dit kabinet hebt, behalve de voorgekauwde links algemene mening die maar wat graag gepropageerd wordt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_30191581
Degene die SP in het kabinet willen moeten eens voor de grap een paar maanden naar China, dan lik je Balkenende zijn ballen als je weer terugkomt.
pi_30192113
ik ben het met TS eens,
dit kabinaet moet zo snel mogelijk weg, wat een stelletje prutsers.
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:03:31 #85
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30192167
Goed initiatief:
Leuke dingen voor leuke linkse mensen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:12:29 #86
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30192245
Wat een kuttopic.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30201407
quote:
Volgens mij ben jij degene die bepleit en doet wat die groep voorkauwt en een topic erover opent. Vervolgens probeer je verstandige mensen ervan te overtuigen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 2 september 2005 @ 15:29:08 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_30203784
Zeeland heeft er weer een stem bij
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_30204986
Iemand al wat over dat nieuwe boek gehoord van die cda-er? Ik ga hem halen, ben erg benieuwd. Die gozer heeft waarschijnlijk wel erg gelijk. Dit kabinet is alleen maar gebaseerd op angst, en dat is nooit goed.
pi_30214677
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:28 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Als je het ècht had begrepen, begrijp je dat de vakbonden etc, niet alleen egoïstisch maar ook egocentrisch zijn belegd, en dat geld wat er niet is niet verdeeld kan worden
Jah nee vakbonden die egoistisch bezig zijn, nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!
Geloof je dat zelf?
pi_30214712
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 04:18 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het is de kunst altijd kritisch te blijven. Zowel kritisch tov. de regering als kritisch tov. de oppositie. In dit geval verlies je het gewoon grandioos. Wees eens kritisch op je eigen gedachten. Je zult versteld staan.

Ik vraag me overigens af wat je werkelijk tegen dit kabinet hebt, behalve de voorgekauwde links algemene mening die maar wat graag gepropageerd wordt.
Lees jij eens iets over projectie je zult versteld staan over wat je neertikt hier
pi_30214752
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 04:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Degene die SP in het kabinet willen moeten eens voor de grap een paar maanden naar China, dan lik je Balkenende zijn ballen als je weer terugkomt.
kijk dat jij die gaarne likt moet jij weten, maar wat jij hier voorsteld sorry maar zelfs in mijn nachtmerries bedenk ik niet zulke walgelijke dingen .

Gaat het hier ineens over de SP?
ooh...apart.. okee
pi_30215036
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Geloof je dat zelf?
Ja, ook ik geloof dat zelf, ja. Geouwehoer over prepensioen, WAO ed.
Alleen maar ikke, ikke, ikke en de toekomst, tja, die kan spreekwoordelijk stikken....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:04:59 #94
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30215385
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Geloof je dat zelf?
Ja! Men kan niet snappen dat als er geen geld is het ook niet verdeeld kan worden.
Jij ook niet denk ik
pi_30215478
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, ook ik geloof dat zelf, ja. Geouwehoer over prepensioen, WAO ed.
Alleen maar ikke, ikke, ikke en de toekomst, tja, die kan spreekwoordelijk stikken....
Zonder de vakbonden is er straks nog erg weinig toekomst over voor een WAO en prepensioen..
Neem aan dat je hierbij dus ook doelt op je eigen toekomst?
pi_30215504
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Ja! Men kan niet snappen dat als er geen geld is het ook niet verdeeld kan worden.
Jij ook niet denk ik
Er is geen geld?
Er was pas geleden nog 2 miljard over?
Daarbij halen ze toch ff die soldaten weg uit irak.
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:11:27 #97
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30215552
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Er is geen geld?
Er was pas geleden nog 2 miljard over?
Daarbij halen ze toch ff die soldaten weg uit irak.
2 miljard is geïnvesteerd in het opkrikken van de economie zodat we later veel meer kunnen verdelen
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:13:19 #98
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30215603
wat is dit nu weer voor onzin. je hebt maar 1 keuze op dat stemformulier. dat is hetzelfde als saddam in irak die 100% van de stemmen kreeg. stellejte manipulatieve oplichters van die website
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30215846
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:11 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

2 miljard is geïnvesteerd in het opkrikken van de economie zodat we later veel meer kunnen verdelen
Is het eerlijk verdeeld vind je?
2 miljard afsnoepen om het daarna als goedmakertje te delen met de bevolking?
Wat hebben hier velen intens voor moeten lijden.

O.a opa's en oma's met weinig personeel. Terwijl zij dit land groot maakten.
Scholen met minder middelen en minder hygiene omdat er geen geld is, ach breek me de bek maar niet los.
Vindt het een prima actie!
pi_30215881
Wat is 2 miljard nou op nationale schaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')