quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
nou, zeeland heeft er een stem bij hoor
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef Sakura het volgende:
kansloos initiatief van mensen met teveel vrije tijd.
Ga wat nuttigs doen, werk zoeken of zo................
Door deze regering?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Alle mensen die daar gestemd hebben gaan dood.
Inderdaad, want op zaterdag zijn ze er niet....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=9291
Tjah kansloos..
![]()
Ook alle mensen die daar niet hebben gestemd trouwensquote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Alle mensen die daar gestemd hebben gaan dood.
Is dit spam?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
En ohja: SPAM = SLOTJE !!!11
Ken je hem persoonlijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Neen omdat God het zo wil.
O.a. dit, maar ook dat ons kabinet het prima doet....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dit spam?
Sorry maar dit is ergens nieuws, hierdoor weet je wat er speelt bij de bevolking
Bij de bevolking zegt ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dit spam?
Sorry maar dit is ergens nieuws, hierdoor weet je wat er speelt bij de bevolking
Hierover zijn de meningen dus verdeeldquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
O.a. dit, maar ook dat ons kabinet het prima doet....
Je eigen site promoten vind ik spammen..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Bij de bevolking zegt ze.
Mens, nog geen duizendste procent van de bevolking heeft daar gestemd.![]()
![]()
En een "hoi dit is een link, stemmuh mensuh"-topic is weldegelijke spam.
Ben je mijn broeder dan?quote:
Als je iets vindt moet je 't naar de politie brengen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je eigen site promoten vind ik spammen..
Nurt.quote:
Hm je behoort tot de slimmerds die JA stemden..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:24 schreef Tobbes het volgende:
Kabinet doet het prima.
Communicatief niet altijd even gelukkig; maatregelen niet leuk. De situatie vraagt echter om deze maatregelen. Maar dat begrijpen simpele mensen nou eenmaal niet he.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm je behoort tot de slimmerds die JA stemden..
Hey TS je bent deze vraag vergeten te beantwoorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef ErikT het volgende:
Hebben ze ook argumenten ofzo?
Oh je daagt mij uit? ah...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Hey TS je bent deze vraag vergeten te beantwoorden.
Ben gewoon benieuwd naar uitslagen..en opkomstquote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Neuralnet het volgende:
Zo'n actie hoeft wat mij betreft niet. Huilen en dan doodleuk PvdA stemmen. Vervolgens weer huilen en dan toch weer CDA stemmen. Die cyclus blijft zich herhalen. Mensen leren niet uit het verleden. Die 300.000 mensen uit Amsterdam waren gewoon PvdA'ers. Logisch dat het kabinet niet opstapt als de oppositie aan het janken is.
Vervroegde verkiezingen hoeven nu niet meer. In maart 2006 mag je stemmen voor de gemeenteraad en in 2007 alweer voor de tweede kamer. Je moet niet klagen NADAT je gestemd hebt, maar eens goed nadenken en in 2007 juist kiezen.
Dan is het maar goed dat onze m-p zo hamert op de normen&waarden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
maar ach vriendelijkheid wordt weer zwaar ongewaardeerd
Het is bijna sinterklaas, dus wie denk je dat de meeste stemmen krijgt?quote:Ben gewoon benieuwd naar uitslagen..en opkomst
zwarte piet?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Het is bijna sinterklaas, dus wie denk je dat de meeste stemmen krijgt?
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef Tobbes het volgende:
ff off-topic:
Ts, je bent een vrouw, waar bemoei je je in godsnaam mee?
De SP is een verkapte ik-wil-in-de-coalitie-zitten-om-meer-geld-te-verdienen-en-te-gebruiken-voor-mijn-nevenactiviteiten-partij.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef koen_pijl het volgende:
Hup SP links kabinet
De Partij van de Allochtoon. Juist.quote:zwarte piet?
Zulks een zeldzame bullshit. Kamerleden van de SP staan juist een zeer groot deel van hun salaris af aan de partijkas. Ze leven van het salaris van een leraar, in plaats van het (relatief) hoge salaris van een kamerlid. Dus weet waar je het over hebt, druiloor.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Zij verwijten het kabinet dat ze altijd in Mercedessen rijden, maar ondertussen rijden zij in hun Bentley's rond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |