laat Ludo zich lekker met z'n eigen sores bezig houden & uit dit lijntje blijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef digispeed het volgende:
het wordt dian vs jack en niet dian vs ludo denk ik
ik denk dat dian en ludo misschien nog wel normaal met elkaar om gaan.
Dat sentimentele gejank vond ik mooi. Ik vond het allemaal bij elkaar echt heel mooi gemaakt!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik geloof dat je hier de enige bent die dat sentimentele gejank serieus hebt kunnen nemen?
belachelijk trouwens dat Charlie niet van de partij was, die gaat niet blij zijn
Trixquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Shirley het volgende:
Jack is van Frits,.en wie was z'n moeder ook alweer? Hannie toch? Of Trix..ik weet het niet meer.
Ja, dat vond ik ook al. Ze weet het geeneens.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
belachelijk trouwens dat Charlie niet van de partij was, die gaat niet blij zijn
i hope so, want anders wordt het wel erg onrealistisch, de zoveelste bitch tegen ludoquote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat Ludo zich lekker met z'n eigen sores bezig houden & uit dit lijntje blijven
hij hoeft zich toch niet altijd overal mee te bemoeien [jaja ze hebben een verleden but who cares]
wij zijn dan wel heel mooi samen, maar toch zo ontzettend NIET voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Dat sentimentele gejank vond ik mooi. Ik vond het allemaal bij elkaar echt heel mooi gemaakt!
Mooie scene's van StefanoIk hoop echt dat hij blijft!
ik zeg: heroïnequote:En dat van Charlie... ik weet niet hoe ze gaat reageren... Yasmin dood, Valerie dood, Jef hartaanval...
wat jij wilquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
Moet het nieuwe topic over de 3000e aflevering gaan?
Ik denk namelijk niet dat wij morgen een heel topic volkrijgen...
En daarom juist perfectquote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn dan wel heel mooi samen, maar toch zo ontzettend NIET voor elkaar gemaakt
Neeuh... ze heeft al een keer gesnoven... (Morris drugs fase...)quote:
Nee die gaat lekker bij Ray het klooster inquote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn dan wel heel mooi samen, maar toch zo ontzettend NIET voor elkaar gemaakt
[..]
ik zeg: heroïne
3000 dan. Want ik weet het gewoon dat morgen geen topic vullenquote:
Nou hoop ik dus dat Ray eruit gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee die gaat lekker bij Ray het klooster in![]()
Jij niet alleenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou hoop ik dus dat Ray eruit gaat
correctie: ik benquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
En daarom juist perfectWant stel nou dat we het overal mee eens waren.. dan was ons leventje
![]()
en nu zijn we
![]()
heroïne is wel erger dan cokequote:Neeuh... ze heeft al een keer gesnoven... (Morris drugs fase...)
Ennuh ze heeft al eerder Annorexia gehad...
Wat zal er nu komen?? Oudere mannen
da's niet slecht, ze oogt alleen veel jonger dan de vorige Dian....quote:
Ik softie?? Jij vuile kut! Kom we gaan neuken.. NUquote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
correctie: ik ben![]()
en jij bent: eeeeeeeeh waar is de softie-smiley nou?!?
sorry voor het offtopic
Ze zag er iig bestquote:Op donderdag 1 september 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet slecht, ze oogt alleen veel jonger dan de vorige Dian....
maar ja, dat soort dingen heb je altijd wel met re-casts
[binnen 2 weken zijn we allemaal gewend, let maar op]
jij bent niet helemaal jezelf vandaag, dat mag wel duidelijk zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet wat er zo nep is aan die scene?
Ik vond haar echt grappig
Dat wordt nog wat!!
Hierquote:
Nou zeg, ik ben gewoon heel blij om al die veranderingen. En ik vind het niet leuk dat Yasmin eruit is, dus ben ik extra emotioneel en misschien daarom dat ik verblind ben van de slechte acteerprestaties van vandaag. Of te wel, niks van gemerktquote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal jezelf vandaag, dat mag wel duidelijk zijn
en ik pas, ik hou niet van piemelhumor, remember....
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier![]()
Ik vond het echt een geweldige aflevering! Rixt Leddy heeft op mij een goede indruk gemaakt als Dian en ik zie er wel toekomst in. De begrafenis was erg mooi en vooral Wik Jongsma speelde erg overtuigend![]()
En ja, ik moet het weer over hem hebben: Erik de Vogel! Geweldig acteerwerk, meesterlijk! Hoe hij bijna in tranen uitbarstte na die preek van Stefano, geen woorden voor![]()
Een hele andere Ludo ineens.
en EINDELIJK is alles dan rond! Het masterplan is eindelijk bekend. Iedereen is ontmaskerd. De verhaallijn is eindelijk afgesloten![]()
En dan nu op naar de aflevering van morgen, met nieuwe leader![]()
Ik ook.,quote:Op donderdag 1 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat het morgen minder saai is
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat het morgen minder saai is
Ey je gaat Nick toch niet veraden ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]Zal ik jou even saai make
![]()
Ik vond het echt wel spannend vandaag!! En morgen weer Barbara en Robert
En waarom is Dennis opeens zo tof en goed en zo?? Hij klimt bij mij echt wel steeds naar de top3 van dit moment... misschien binnenkort op 1???
Heb ik al lang al gedaan...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey je gaat Nick toch niet veraden ?![]()
MOet het nieuwe topic over 3000 gaan??quote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef Frey het volgende:
Vandaag was juist een mooie aflevering. Alles is nou eindelijk eens gezegd. En reken er maar op dat ik volgende week een filmpje ga maken van die prachtige Ludo scène![]()
Morgen Janine en Ray. En ik ben benieuwd of die non er ook bij betrokken raakt. Portugal wordt ook spannend
. En wat gebeurt er met Jef
![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
MOet het nieuwe topic over 3000 gaan??
Mooi!! Heb verdomme aan de nieuwe vaste OP 2 uur gewerktquote:
Nee Nina en Nick zijn juist goed bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik al lang al gedaan...
Nick is niet cool bezig meer... Hij is lullig tegen stefano.. maar aan de andere kant begrijp ik het wel..
Iemand hoeft niet lang in beeld te zijn om het goed te doen. En bij die tranen zei ik BIJNA. Beter lezen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
Frey, kunnen die mensen uberhaupt nog iets fout bij jou doen?!
volgens mij ga jij al in de adoratiepose één van die gtst'ers een scheet laat...
Wik Jongsma was hooguit 3 seconde in beeld
& Ludo had géén tranen in zijn ogen [ik zat daar juist extra op te letten]
Nick is anders wel schijnheilig bezig... Pappie.. Stefano heeft dit gedaan... stefano heeft dat gedaan...!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee Nina en Nick zijn juist goed bezig de laatste tijd.
Hou daar wel van veel beter dan dat schijnheilige gedoe![]()
Misschien ligt het aan mij, maar is Mijnheer Harmsen nou wat dikker geworden?? Het leek wel of ie een bierbuik hadquote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Meneer Harmsen. Z'n smaadjes gaan altijd eerder dan hijzelf.
Ja, daar ben ik het ook weer mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stefano en Ludo zijn gewoon Vader en zoon en daar moet niemand tussen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |