Mja, dat is waar. Er gebeurde in de laatste 2/3 weken meer dan in de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles duurde het afgelopen jaar te lang,
Dat is de reden waarom Wim Zomer de soap verlietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is allemaal een beetje "seen it, been there, done that"
Misschien wassie gay en issie er met Erik vandoor gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Wat zou er met Huib gebeurd zijn?
Wieweet keert hij ook terug, maar dan gecast door iemand anders, er zouden toch meer mensen erbij komen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien wassie gay en issie er met Erik vandoor gegaan
Daarom keren de dames terug.
Toen vond ik Yasmin ook nog leuk. Het was haar beste (en na mijn mening ook de enige goede) verhaallijn. En Tasio acteerde erg goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom Wim Zomer de soap verliet![]()
Maar desondanks niks mis met Ludo, dat masterplan heeft zijn personage inderdaad gesloopt, daarvoor had je dat lijntje met Tony en die schilderijenroof, toen vond ik hem nog gewoon goed hoor!
Hij had het er ook niet over op het jou kon schelen of nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Kan mij de verhaallijn van Yasmin nou schelen, zolang ze maar in beeld was. Al zegt ze niets. Al is die stem ook wel lustopwekkend moet ik zeggen..
Oh ja, dat was ik vergeten te melden:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Kindertjes...weten niet wat een mooie vrouw is...
Jullie vinden Nina knap. Zegt al genoeg
Ik blijf altijd kindquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Eens is... kut kind. Dat heb je zulke stoere ouders! Mams die lief is, en paps die evil is!!! En dan doe je zo domquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten te melden:
Kan die Nina gauw oprotten?. Wat een lelijk, vervelend wijf en wat een boutpersonage.
!!!
Inge leuker dan Fajah? Ben ik niet mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blijf altijd kind![]()
Maar ik vind Inge Schrama leuker van Fajah![]()
"Pap, ik heb weer een onvoldoende en die gast deed lelijk tegen mij."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou wel een Ludo als vader willen hebben hoor![]()
Uitgekotst worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
Ik zou wel een Ludo als vader willen hebben hoor![]()
Rijk, macht... rijk.. en macht! Muwahahaha![]()
Ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inge leuker dan Fajah? Ben ik niet mee eens
Nee, ik ook duidelijk niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inge leuker dan Fajah? Ben ik niet mee eens
Kindertjes willen alleen het mooie, een heer zoals ik, die wilt schoonheid gepaard aan een stevigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Wat? Is Svensational het met me eensquote:
Iedereen houdt van me. En Ik zou vanaf de geboorte al van Ludo zijn. En het was een referentie naar Nina. In de plaats van Nina. Ik zou wel willen samenwerken dan met mijn Paps!quote:
Niet weer he...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat? Is Svensational het met me eens?
Met tegenzin, dat wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat? Is Svensational het met me eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |