Ja, de date was zondag en vanmiddag was ik wat somber over de situatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef zwartedoos het volgende:
eej fembol is die date nu eigenlijk al ns doorgegaan of heb ik dat gemist![]()
Echte vrijgezellen doen niet aan seks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 17
seksgenot verleng je door aan andere dingen te denken
"dooie puppies, dooie puppies"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:35 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 17
seksgenot verleng je door aan andere dingen te denken
Ja. Tis echt feest op deze zwoele zomer avond.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef PPWB84 het volgende:
wat gaan we weer hard
kloptquote:Singles roken meer wiet dan bezette mensen en neuken minder.
waaromquote:
geef alleen de tips van The bachelorman doorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
Echte vrijgezellen hebben ook geen dates, Ynske.
Die heb ik juist aan dan. Geen luidsprekerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 12
zorg dat je antwoordapparaat uit staat wanneer je een dat op bezoek krijgt
wat een rare volgorde??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 32
voor ze binnenkomt, moet je even met meubelspray op de deur spuiten, dan denkt ze dat je de hele dag schoongemaakt heb
vrijgezellentip nr 12
zorg dat je antwoordapparaat uit staat wanneer je een dat op bezoek krijgt
jah maar heb ze ff gecopietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:39 schreef fembol het volgende:
[..]
wat een rare volgorde??
oh ja, 12 hadden we toch al?
Ik rook geen wietquote:
nep singlequote:
Isset al zeker dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Krijg Pfeiffer.
Nietusquote:
die moet je effe uitleggen, die is van essentieel belang dacht ik zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:42 schreef Ynske het volgende:
vrijgezellentip nr 22
je weet pas of het neuken wordt wanneer ze haar heupen optilt
Nog niet in de autoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... ik vermaak me wel hoor...
...quote:
als een jongen aan t zoenen is en haar broek uit wil doen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef fembol het volgende:
[..]
die moet je effe uitleggen, die is van essentieel belang dacht ik zo
Ja, zou ik ook zeggen als ik in Aalsmaar zou wonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... ik vermaak me wel hoor...
Hij is mij ook niet helemaal duidelijk nee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:43 schreef fembol het volgende:
[..]
die moet je effe uitleggen, die is van essentieel belang dacht ik zo
Die kon ik zelf ook wel bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
als een jongen aan t zoenen is en haar broek uit wil doen,
dus als zij dan haar heupen optilt wil ze sex anders niet
wat hebben we nu weer gedaan?quote:
dat zal ik maar als een compliment opvatten...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:51 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over t algemeen prachtig en hevig interessant!
Daar kan ik genoeg noemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
of wat jullie juist niet hebben gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |