Wat ergquote:Op zondag 11 september 2005 12:00 schreef blink142 het volgende:
=edit=
quote:Op zondag 11 september 2005 12:06 schreef Dirktator het volgende:
Namens alle zwartekousendragers uit Urk, Staphorst en Klazienaveen zou ik u willen verzoeken om het bewegende plaatje weg te halen. Voortplanting gaat immers niet door de mond en het is te betwijfelen of de dame in kwestie al (uit)gehuwelijkt is. U speelt hier met miljoenen levens, die allemaal de Godsdienst des Levensch zouden kunnen volgen in de toekomst. 10 weesgegroetjes voor degene die dit plaatje op het wereldwijde web heeft geplaatst.
Zo, nu ga ik weer even terug naar mijn hol.
Met vriendelijke groet,
Dominee O.J. Watskeburt
Komt een man bij de dokter, en de dokter mag het opruimen.![]()
Snowballen: De ene vrouw haar mond volspuiten, en deze deelt vervolgens de lading met een andere vrouw. (of man).quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef FrietSaus7 het volgende:
iemand... snowballen? felchen?
EXPLAIN PLZ !!
Als het eenmaal in je mond zit wordt het niet risicovoller om het door te slikken hoor. In je maag gaat 't sowieso kapot door de zuren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:33 schreef xman het volgende:
LOL! Volgens mij mogen ze het helemaal niet doorslikken, want sperma doorslikken brengt HIV risico's met zich mee. Tenzij ze helemaal geen condooms gebruiken.
Hoe fucking triestquote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef StefanP het volgende:
Waardeloos inderdaad [afbeelding]
Als er iets een afknapper is als je pr0n kijkt, is het wel zo'n wijf dat met tegenzin een theelepel zaad in d'r mond krijgt en dat meteen weer uitspuugt. Of 'vol overtuiging' 1 minuut lang geyl kijkt om het 1 seconde later het meteen uit te spugen.
Niks geyler dan wijven die het echt lekkah inslikken en daarbij geyl in de camera kijken... die cumdodgers moeten met een stok geslagen worden. Ik zou als producer gewoon zeggen dat als de facial niet goed was, dat ze niet betaald kreeg.
Ja doe dat maar , ga iemand anders betoepen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef FrietSaus7 het volgende:
iemand... snowballen? felchen?
EXPLAIN PLZ !!
Vroeger lag jouw soort tenminste nog naakt aan de ketting...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:37 schreef w00pz het volgende:
Ja doe dat maar , ga iemand anders betoepen!
ttp ru!
en een cola met graag!
Felechen is het verraden van de frieten! en dat heeft betrekking tot snoeppies!
Nou, in de eerste plaats komt sex niet alleen maar op internet en in de videotheek voorquote:Op woensdag 13 september 2006 02:13 schreef StefanP het volgende:
Ah sorry meneer de student bedrijfskundige informaticaMisschien kun je me vertellen wat dat real life is?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |