En als je het niet doorslikt is het niet slecht voor je en brengt het geen risico's met zich mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:33 schreef xman het volgende:
LOL! Volgens mij mogen ze het helemaal niet doorslikken, want sperma doorslikken brengt HIV risico's met zich mee. Tenzij ze helemaal geen condooms gebruiken.
net zoals bij jouw en je ouders zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef chiren het volgende:
[..]
Nou, in de eerste plaats komt sex niet alleen maar op internet en in de videotheek voor!
Mijn ouders hebben flink gebanged om mij te krijgen ja, nu volg ik hun voorbeeld en neuk ik de sterren van de hemelquote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
net zoals bij jouw en je ouders zeker![]()
5 Fouten, doe je goed.quote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef chiren het volgende:
[..]
Mijn ouders hebbenhadden flink gebanged(verkeerde woordkeus) om mij te krijgen ja, en nu volg ik hun voorbeeld op en neuk ik de sterren van de hemel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je goed gezien .![]()
Het is overigens JOU in dit geval en niet JOUW, beter opletten tijdens je lesjes knul, anders krijg je nooit een sticker in je schriftje![]()
![]()
![]()
Iemand foutief 'verbeteren'...quote:Op maandag 18 september 2006 18:40 schreef donald_dick het volgende:
5 Fouten, doe je goed.![]()
En toen las ik dit:
Opleiding: Bedrijfskundige Informatica
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hadden + voltooid deelwoord? OMFGquote:Op maandag 18 september 2006 18:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
5 Fouten, doe je goed.![]()
En toen las ik dit:
Opleiding: Bedrijfskundige Informatica
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou; sommige mensen praten anders wel alsof ze zich van een zojuist ontvangen lading cum willen ontdoen...quote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef Janetje het volgende:
En ophouden met het taalgeneuk graag.
En nee, taal kun je ook niet ondercummen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |