Hehe, stad is een groot woord... Ik woon in Lutjewinkel. Eventueel kan ik ze naar station schagen brengen?quote:
Oh, das hier dichtbij. Ik woon zelf in Hoornquote:Op woensdag 21 september 2005 14:49 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Hehe, stad is een groot woord... Ik woon in Lutjewinkel. Eventueel kan ik ze naar station schagen brengen?
Meneer Iglo voor jou Swetsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie er inderdaad vanaf TS, dus captain iglo mag ze alle drie hebben
Da's inderdaad dichtbij! Zo'n 20 minuutjes rijden. Wanneer zou je eventueel langs kunnen komen?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Oh, das hier dichtbij. Ik woon zelf in Hoorn
Misschien zondag, anders dinsdag.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Da's inderdaad dichtbij! Zo'n 20 minuutjes rijden. Wanneer zou je eventueel langs kunnen komen?
Zondagmiddag kan, dinsdagavond ook! Mail me anders maar even naar het adres in mijn profiel. Dan kunnen we het verder regelen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:37 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Misschien zondag, anders dinsdag.
Dus de 21" is weg?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef Gajescheren het volgende:
Nou, gevederde vlerk heeft me bijna helemaal los gemaakt vanmiddag!
Ik heb nu dus alleen de 3 thin clients nog over. Wie maakt me los?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |