Dat Papatih en Mamatih niet zo'n investering maken in de toekomst van hun zoon, pfft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik mág niet eens genoegen nemen met een schrijfblok+pen.
Ik moet een laptop aanschaffen.
Als jij liever was dan had ik je wel 4 op een rij laten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stomme rot LeBeau. [afbeelding]
Ik was er alweer van afgestapt.quote:
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als jij liever was dan had ik je wel 4 op een rij laten hebben.
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis..
Dat is niet liever!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis..
Pfft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat Papatih en Mamatih niet zo'n investering maken in de toekomst van hun zoon, pfft.![]()
Jawel man. Ik geef je toch een complimentquote:
Domme Dizer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?
Dat wel, maar het dreigen met fysiek geweld haalde het lieve er toch een beetje af.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel man. Ik geef je toch een compliment
Ja, en dat is nou net wat ie niet doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Het kind heeft maar te werken voor die laptop als het zo graag die opleiding wil doen.
Waarom ben je nu niet aan het werk dan? Zo komt er nooit wat van!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfft.
Dat vind ik goed van Papatih en Mamatih.
Het kind heeft maar te werken voor die laptop als het zo graag die opleiding wil doen.
Ehhhh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wel, maar het dreigen met fysiek geweld haalde het lieve er toch een beetje af.
Ja euh...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom ben je nu niet aan het werk dan? Zo komt er nooit wat van!
Denk je dat ik zo makkelijk over te halen ben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehhhh.. Misschien helpt dit:
.
??
FF kijken, wat kreeg ik nou ook alweerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo makkelijk over te halen ben?
Nou, dat klopt helemaal!
![]()
Dag hoor. Ga maar fijn dormen over je nieuwe laptopquote:
Geluktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |