Video ?quote:
Op de stapel bij de 100000 andere bandjesquote:
Ik kan niet ontkennen dat ik het een bijzondere man vind. Patser of niet. Ik zou echter na één minuut van de training zijn gelopen. Maar zijn successen geven hem wel gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb zondag Ton Boot gezien, die docu. Die vonden jullie toch zo bijzonder die man? Ik niet, wat een patser.
Bijzonder is ie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik het een bijzondere man vind. Patser of niet. Ik zou echter na één minuut van de training zijn gelopen. Maar zijn successen geven hem wel gelijk.
Een winnende coach heeft altijd gelijk SCH....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Bijzonder is ie wel
We zijn het wel eens en ik weet niet of succes altijd betekent dat je gelijk hebt gehad. Da's nog een leuke boom om op te zetten![]()
Hey u is er - ik was je kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een winnende coach heeft altijd gelijk SCH....
Niet wéééér de v Basten discussie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een winnende coach heeft altijd gelijk SCH....
Slecht Nederlands voor een modquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef pfaf het volgende:
Ik hoop dat het na te kijken wordt op internet!? Klinkt erg interessant.
Jij start ooit nog eens je eigen videotheekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Ik neem hem op.
Golfer neemt het voor je opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:53 schreef Superheld het volgende:
Helaas te laat en ik heb geen video.
Besloten hem toch maar niet op te nemen en gewoon rechtstreeks te kijken, want de film die ik wilde kijken ken ik uiteindelijk al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Ik neem hem op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
Het doet me nu al denken aan Jiskefet.
Arm kindje van hem.quote:
Nou idd. Op 6 jarige leeftijd word er al even van je pa verwacht dat je profvoetballer wordt..quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Kenne jullie de Jiskefet aflevreing met Michiel Romeyn als voetbalvader ? Dit is het.
Nee dit is nog een slag erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Kenne jullie de Jiskefet aflevreing met Michiel Romeyn als voetbalvader ? Dit is het.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
Wat een gestoorde frust is dit.
Als ie ooit doorgebroken was bij Ajax, zou ik in staat zijn FCDB te gaan supporteren.
Voor 40-50.000 man.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef dndiek het volgende:
met een schwalbe zijn scheenbeen breken
![]()
Over 10 jaar maakt het zoontje een shwalbe waarbij hij 2 scheenbenen breekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt over tien jaar weer een docu, wat is er gebeurd met het zoontje
Nou hij breekt twee keer door zo te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Over 10 jaar maakt het zoontje een shwalbe waarbij hij 2 scheenbenen breekt.
Ik zweer het je. Die gaat ook niet doorbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |