zware plunderaars?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
De NOS laat alleen maar zware plunderaars zien.
Heb ik op RTL nieuws niet gezien hoor.quote:Pure stemmingmakerij, blanken doen net zo hard mee aan die plunderingen, maar dat krijgen we niet te zien.
Er is geen blanke meer te vinden in die stadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Pure stemmingmakerij, blanken doen net zo hard mee aan die plunderingen, maar dat krijgen we niet te zien.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:28 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Er is geen blanke meer te vinden in die stad
Geregistreerd op: maandag 21 juli 2003 @ 20:44quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Thrilled het volgende:
jammer voor je edit, ik heb je fout gequote... noobie
BITCHFIGHTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
en dit is al mijn vierde follow-up kloon, ik was al actief op fok toen jij nog geen tandjes had.
Stoer hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
en dit is al mijn vierde follow-up kloon
lolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef SnowBite het volgende:
[afbeelding]
Two residents wade through chest-deep water after finding bread and soda from a local grocery store after Hurricane Katrina came through the area in New Orleans, Louisiana.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |