ja iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als dezequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:37 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen maar eens opkrikken.
Ik hoop voor je dat je dit alles maar speelt om maar een relletje te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als deze![]()
je moet je van zulke dingen niks aantrekken!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is juist omlaag getrapt door actie's zo als deze![]()
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
dan help ik nog even mij met je zelfvetrouwen naar beneden te stampen.
Wat voor tatoeage's heb je?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn tatoeage's zijn juist een magneet vor wijven
Ow dat zie ik nu pas
Maar dat heb je nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
je moet je van zulke dingen niks aantrekken!!
als ik dat had gedaan door wat mijn broer me heeft aangedaan was ik dit nu niet meer aan t typen![]()
Fototjes? En op welke plekken?quote:
Lekker hypocriet lamlul.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?![]()
ik snap echt niet wáarom je je zoiets aantrektquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet
De een is de ander niet![]()
Ik trek het me inderdaad aan als iemand die ik mag achter me rug om zo iets laags doet .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik snap echt niet wáarom je je zoiets aantrektje hebt alleen jezelf ermee
![]()
in fotoboek onder de naam hobbyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fototjes? En op welke plekken?
Neuken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:44 schreef B_BOY het volgende:
wat een discussie weer hier zeg. tis wel fel in ieder geval. Ik ben alleen zelf te suf om het te volgen of echt actief deel te nemen.
mooie stijl tattoo bij die vogel. maar ikhoud verder niet van tattoosquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in fotoboek onder de naam hobby
Op onderbenen en rug
Ah nice, zal zo es kijken. Big Brother begint zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in fotoboek onder de naam hobby
Op onderbenen en rug
Dat heet inkoppenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kick je daar op ofzo mensen kapot maken ?![]()
Neuk ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
doeiiiiiiiiiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Dacht je alles gehad te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
Geewoon mooie plaatjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooie stijl tattoo bij die vogel. maar ikhoud verder niet van tattoos
We zien welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef Imberr het volgende:
maikel, we praten morgen wel verder ofzo..
ik ga nu echt slapen..
truste mensen![]()
be afraid bitch. be very afraid.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben![]()
Wie gaat dood?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zien wel
Al vermoed ik dat je dan nog geen spijt hebt![]()
Die plezier gun ik je nietquote:
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te gay.
Tief op met je icon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem
Kijk je reactie hier boven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:54 schreef Jett het volgende:
[..]
ik zeg alleen hoi, en dan gaat die pedo weer zo doen not my fuckin problem
Serieus ?quote:
why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je reactie hier boven.
Waarom zou ik nou zo op je reageren ?![]()
En laat het niet weer gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:53 schreef B_BOY het volgende:
moet er weer ruzie gemaakt worden. dat is egt te teh gay.
Ach hier heb ik ook geen zin inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:57 schreef Jett het volgende:
[..]
why shoudl I fuckin care? je kan ook gewoon niet reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |