Ze denkt zelf dat het een jongetje wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:29 schreef Pinball het volgende:
Oh wat dramatisch zeg, Tanja rokend en aan haar buik voelend. Ik krijg bijna medelijden met haar.
Niet verplicht hoor, wel adviserend dacht ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef LuukBes het volgende:
Ze zou toch stoppen ? Of was verplicht te kappen door de vroedvrouw in de dbk-sessie ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Ik zat inderdaad al te zoeken. Zonder regels is het een beetje lastig om uberhaubt iets van een 'spel' (in welke vorm dan ook) te beginnen
Iemand kan idd een mailtje naar Talpa sturen met een paar kleine vraagjes. Even uitleggen dat we een soort polletje willen maken om het spannend te maken of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Ik zat inderdaad al te zoeken. Zonder regels is het een beetje lastig om uberhaubt iets van een 'spel' (in welke vorm dan ook) te beginnen
nee hoor, heeft gisteren verklaard dat ze zeker niet stopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef LuukBes het volgende:
Ze zou toch stoppen ? Of was verplicht te kappen door de vroedvrouw in de dbk-sessie ?
bronquote:Regels van Big Brother 5
De nieuwe Big Brother-bewoners zullen ruim 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld in het speciaal voor hen in Studio 5 te Aalmeer gebouwde huis verblijven. Er zijn 14 basisregels met betrekking tot het leven in het Big Brother Huis. Met hun toezegging om deel te nemen aan Big Brother verklaren de bewoners zich bereid om zich aan deze regels te houden.
1: Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2: De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen
Dagboekkamer en nominaties
3: De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4: Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5: Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6: De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Omgang met elkaar
8: Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9: Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Vertrekken uit het huis
11: Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12: Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13: Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
De allerbelangrijkste regel
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
----------------------quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef eborn het volgende:
Lijkt me ook wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar goed, allIemand interesse om hieraan mee te doen?
Count me inquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Iemand interesse om hieraan mee te doen? Anders wil ik er zelfs wel even een kleine site voor maken. Paar uurtjes werk en het lijkt me wel leuk om te zien wie het de hele BB het best de nominaties voorspelt
Het lijkt me dan leuker dat je per persoon opgeeft wie wie nomineert. Dan zitten er meer punten in het spel en kun je makkelijker inlopen. Wat zijn de precieze regels ook al weer? Iedereen kiest 2 namen? Of maar 1? En het publiek kiest dan uit de 3 met de meeste stemmen?
Maar goed, alleen als er dus mensen interesse hebben. Zie het als een soort pooltje
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef schatje het volgende:
10: Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Dat ook, maar Tanja afzeiken doe ik al eldersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze denkt zelf dat het een jongetje wordtIk krijg derhalve bijna medelijden met hem.
Op andere dagen is er geen live uitzending.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, regel 14 doet alle andere regels teniet
Dat ze zich maar flink hypocriet mag voelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Rob tegen Lieske: "Je bent een schatje"
Lieske: "Schijnt bedriegt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |