Omg, wat een foutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
ja. Rob en Liesje aan het keuvelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie geluid vanuit de keuken?
Dat was in BB1 toch ook? Om de vaste lasten te dekken terwijl je geen inkomen hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
Volgens mij krijgen ze datgene wat ze normaal iedere maand verdienen vergoed.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
mijn streams doen een beetje vervelend.. hoorde ik nu goed dat ze startgeld hebben gekregen??
tnx, ff opnieuw opgestart en hij doet het weer....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja. Rob en Liesje aan het keuvelen
Ik gok wat ze gedaan hebben voor het green-screen. Dus voor intro-filmpjes en tussen-shots.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:34 schreef agRESSIV-e het volgende:
ze mogen niet meer over "dat groene" praten.....
bedoelen ze wiet/blowen??
Komt letterlijk uit de theatershow hehe, dacht Najib Amhaliquote:Klap je als het vliegtuig land? ik niet, je gaat toch ook niet klappen voor de bakker als ie een brood bakt!
Tot morgen 9 uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Tot morgen 21:00quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Rica het volgende:
Hoelang duurt dat fietsen nog?
Als je de achtergrond kent dan is Down al helemaaaal niet correct. Mongolen waren tenminste nog stoere strijders op paardenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.
Ok. Blij dat we dat gehad hebben dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |