Met sluimjurk Menno voorop!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef MaLo het volgende:
Ach, de slijmerige tuinlui willen met hun viertjes overblijven
Dido is echt een slet!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido geniet heel erg, ze wil dat alle mannen verliefd op haar worden.
dido was namelijk fotomodel....
fotomodellen zijn knap.
remember, voor de kijkers thuis is het pas zondag begonnen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Maurisico het volgende:
Hoezo dag 3?? Verkeerde titel: eigenlike titel had moeten zijn dag 3,4,5 en verder. Ze lieten zelfs fragmenten van gisteren zien!
dido probeert haar ex te laten zien wat hij allemaal mist....quote:
NIets interessants gemist hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
In dit geval mag je je vriendin dankbaar zijn,.. je hebt niks gemistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, een tip: neem nooit je vriendin mee naar de Ikea. Nu heb ik de uitzending gemistHerhaling dan maar.
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno streelt het haar van dido en komt klaar....
menno word vanavond door ingrid in elkaar gemept!
Ik was van plan om niets te lezen en de herhaling maar af te wachtenquote:
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef vw_caddy het volgende:
[ot]We wilden alleen maar even wat eten. Bleek dat je vandaag voor het bedrag dat je gegeten hebt korting krijgt bij de kassa. Ze was niet meer te houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef eborn het volgende:
[..]
En je mist straks nog meer als je dat laatste ontbrekende schroefje zoekt (of juist 300 van die krengen overhebt)
ingrid heeft problemen met mannen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Menno interesseert haar volgens mij echt geen reet.
ze vindt hem leuk, omdat hij een grote bek tegen haar open trekt en wilt matten, maar voor de rest niet, denk ik dan.
[quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef clauwheee het volgende:
De uitzendig was inderdaad matig...
Diermanagement zegt Dido
Jaloers?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
menno moet stoppen met masseren. dido is klaar.![]()
Dan altijd nog Verstandelijk gehandicapt. Een jongetje met het syndroom van Down was nog meer politiek correct geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef eborn het volgende:
Geestelijk gehandicapte Ingrid, geen mongooltje. Of ze moet naar Mongolie op vakantie zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |